کد خبر 1616544
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
آذر منصوری: عنوان نهاد اجماع‌ساز «جبهه اصلاح‌طلبان ایران» نیست - کراپ‌شده

رئیس جبهه اصلاحات ایران گفت: جمعی از هم‌وطنان معتقدند از راه صندوق رأی به جایی نمی‌رسیم؛ اما باید بگوییم ما راهی به جز استفاده از این فرصت تاریخی در اختیار اصلاح‌طلبان نداریم.

به گزارش مشرق، آذر منصوری با حضور در تریبون آزاد در ستاد جوانان مسعود پزشکیان در استان اصفهان، گفت: امید اصلاحات و آینده اصلاحات به شما جوانان است.

** رئیس جبهه اصلاحات ایران گفت: فارغ از هر تحلیلی باید از این فرصت انتخابات استفاده کنیم و خودمان و نیروهای اصلاح‌طلب را بازیابی کنیم. هیچ حکومت توانمندی شکل نخواهد گرفت مگر با وجود جامعه قدرتمند و امیدواریم این موضوع رخ بدهد.

** منصوری اظهار داشت: از ما می‌پرسند چرا آقای پزشکیان؟ چرا ۱۴۰۲ نیامدید و چه تفاوتی ایجاد شد که الان باید مشارکت کنیم؟ در جواب باید بگویم رقیب آقای پزشکیان امروز بی‌اعتمادی در جامعه است.

** وی تصریح کرد: ما با تحلیل ساده متوجه می‌شویم که در حوزه‌هایی که به معیشت مردم و زندگی روزمره از آب تا گاز و حمل‌ونقل مرتبط است دچار مشکلیم. از محیط‌زیست و آلودگی هوا تا صادرات در بدترین وضعیت هستیم. از لحاظ رتبه فرونشست در رتبه ششم دنیا هستیم. در این شرایط آیا می‌توان بی‌تفاوت بود؟ ما به عنوان اصلاح‌طلب مسئولیم.

** وی افزود: می‌گویند رئیس‌جمهور اختیار ندارد؛ اما با همین اختیارات رئیس‌جمهور می‌توان فرهنگ و اقتصاد و حتی ارتباط با دنیا را تغییر داد. باید از فرصت این انتخابات زودهنگام استفاده کنیم. بیشترین نرخ مهاجرت را در دوره قبل داشتیم. در کادر بهداشت و درمان این مهاجرت‌ها فاجعه‌آمیز بود. در سیاست خارجی همه دنیا را مقابل ما قرار دادند.

** وی ادامه داد: جمعی از هم‌وطنان معتقدند از راه صندوق رأی به جایی نمی‌رسیم؛ اما باید بگوییم ما راهی به جز استفاده از این فرصت تاریخی در اختیار اصلاح‌طلبان نداریم. اصلاحات ایران با تمام قوا به رغم تمام مشکلات و فشارها در انتخابات شرکت کرد. در حالی آمدیم که چه از خارج از کشور و چه از داخل دچار فشاریم.ما به دنبال تقویت امنیت و منافع کشورمان ایران در برابر تهدیدها هستیم.

** آذر منصوری در پایان سخنانش گفت: با یاری همه شما جوانان به امید جشن پیروزی در شنبه نهم تیرماه هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 0
    سرطان اصلاحات
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 0
    خانم منصوری بهتره بگی بوی کباب به دماغمان خورده ولی خواهید دید که اینطور نیست و این بوی داغ کردن شماهاست سرطان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس