کد خبر 1616852
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۷

به گزارش مشرق، جعفرعلیان‌نژادی در مطلبی با عنوان مشارکت قوی با نامزد قوی در کانال خود در ایتا نوشت:

می‌توان با اطمینان بالایی گفت، یکی از مولفه‌های اصلی تحقق مشارکت حداکثری، وجود نامزدی در قد و قامت ریاست جمهوری است. نامزدی که توانایی انتقال حس پیروزی و فتح رقابت در انتخابات را به مردم و بدنه اجتماعی داشته باشد. بنابراین شاید در این روزهای پایانی، مهم‌ترین اثر نامزدهای انتخاباتی در تحقق مشارکت حداکثری، تابعی از اعتماد به نفس و قدرت شوق آفرینی آنان در مردم باشد.

پرسش اما این است که آیا مردم چنین حسی را از نامزدهای فعلی دریافت کرده‌اند؟ شاید بتوان گفت تا حدی بله و تا حدی خیر. اینکه چرا تا حدی بله، چون مردم فهمیده‌اند برخی نامزدها هم شناخت خوب از کشور و هم توان خوب در اداره کشور دارند. اما اینکه چرا نه، شاید بیشتر مربوط به مقایسه نامزدهای بالقوه ریاست جمهوری با روسای جمهور فعلیت یافته قبلی باشد. این قیاس اگر علی‌الخصوص با شهید رئیسی صورت بگیرد، پاسخگوی انتظار مردم نیست.

با این وجود شانس‌های بسیار خوبی برای ایجاد حسی قوی در مردم، همچنان وجود دارد. بهره‌گیری از این شانس بستگی بسیار زیادی به عملکرد عقلانی ستادهای انتخاباتی جبهه انقلاب دارد. اینکه بدانند چه تصمیمی را در چه لحظه‌ای گرفته و به چه‌گونه ای اعلام کرده و اقدام کنند. طبیعی است اگر چنین تصمیم عقلانی در لحظه درست گرفته شود، نمی‌گذارد، شوک‌های کاذب جبهه رقیب، فقدان حس قوی را جبران کند.

یک تصمیم جمعی عقلانی برای همه روزهای پایانی برنامه‌ریزی دارد و ارزش فرار به سمت پیروزی در امتیازهای نهایی را می‌داند. عقل جمعی جبهه انقلاب، باید بداند تا کجا لازم است قدم به قدم و شانه‌به‌شانه با رقیب جلو رفته و از کجا لازم است فرار به سمت پیروزی را شروع کند. مهم آن است که در تشخیص لحظه فرار درست عمل کند. اکنون آن لحظه فرا رسیده است، فرار به سوی مشارکت حداکثری با نامزد قوی حداکثری. قدر این لحظه تاریخی را بدانیم...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    1 0
    ما که نامزد قوی ای بینشون ندیدیم پریروز جنوب تهران بودم همه ادمهای فوق مذهبی گفتن ما به هیچ کدوم از این نامزدا اطمینان نداریم که بخوایم بهشون رای بدیم
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    1 0
    آنقدر مردم با فهم و شعور هستن که دیگر فریب چرب زبانیِ دار و دستهٔ نیویورکی ها را نمی خورن
  • IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 1
    فقط اقای قالیباف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس