هشدار جدی «الخزعلی»به تل‌آویو/منافع آمریکا را به آتش می‌کشیم

دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق به آمریکا هشدار داد که در صورت حمله گسترده رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، این گروه مقاومت منافع واشنگتن را در عراق و منطقه هدف قرار خواهد داد.

به گزارش مشرق به نقل از بغداد الیوم، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق دوشنبه شب به تجاوز نظامی گسترده احتمالی رژیم صهیونیستی به خاک لبنان هشدار داد.

«قیس الخزعلی»، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در گفت‌وگوی تلویزیونی به کاخ سفید هشدار داد: «اگر آمریکا از حمله ارتش اسرائیل به اراضی لبنان حمایت کند، همه منافع این کشور را در عراق و منطقه مورد حمله قرار می‌دهیم.»

وی به اشغالگران هشدار داد: «حمله به لبنان هم هیچ فایده‌ای برای این رژیم غاصب و این دولت افراطی و این نظامی مبتنی بر نازیسم نخواهد داشت.»

الخزعلی در گفت‌وگوی تلویزیونی تاکید کرد که حمایت نظامی آمریکایی‌ها از تل آویو «هیچ سودی برای آنان نخواهد داشت.»

پیش از این، رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده بودند تل‌آویو به متحد خود واشنگتن اطلاع داده که ممکن است در صورت وقوع جنگی همه جانبه با حزب الله لبنان، از سلاحی استفاده کند که قبلاً از آنها استفاده نکرده است.

شبکه ۱۲ عبری به نقل از منابع آگاه اعلام کرد: «اسرائیل پیامی به کاخ سفید ارسال کرده که در آن اعلام شده از سلاح‌هایی برای مقابله با حزب الله در جنگ احتمالی آتی استفاده خواهد کرد که قبلاً هرگز استفاده نکرده است تا به سرعت این جنگ را یکسره کرده و به یک جنگ طولانی کشیده نشود.»

این شبکه صهیونیستی ارسال‌کننده پیام، زمان ارسال آن یا ماهیت واکنش آمریکا به آن را اعلام نکرده است اما به گزارش این شبکه، اسرائیل در پیام خود تهدید کرده اگر حزب‌الله به زودی حملات خود را متوقف نکند، تل‌آویو چاره‌ای جز اقدام نظامی در لبنان نخواهد داشت.

به گفته این شبکه عبری، تل آویو احساس می‌کند که محموله‌های تسلیحاتی واشنگتن «در مقایسه با آغاز جنگ با سرعت کُندی» وارد می‌شود و «اسرائیلی‌ها از آمریکایی‌ها درخواست تسریع در ارسال این تسلیحات را کردند و گفتند تل‌آویو به شدت به این محموله‌ها به دلیل مأموریت در جنوب (غزه) و نیاز به آمادگی در شمال (لبنان) نیاز دارد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 18
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    10 3
    ازهمون اول که بمب فسفری باهواپیماتحویل گرفتن این اسرائیلی هایعنی ازهمون ساعات تحویل سلاح های کشتاره جمعی وشیمیایی که آمریکاتوآستین جنون گرفته نتان گزاشت مشخصه که حالاحالاهااین هاول کن جنگ نیستن وتاسرشون به زمین گرم نخوره شهرک هاشون نره توهواوشهرک نشینان لاشخورش ازترس سکته نزنن اینامعنی ظلم وفشاروقتل وغارت وجنگ رونمیفهمن!!!
  • رضا IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    15 9
    مرگ بر اسراییل دشمن خارجی مرگ بر حسن روحانی و تیمش دشمن داخلی
    • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      11 2
      مرگ
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    16 4
    مرگ بر اسراییل
  • ابی IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    8 3
    روی چین نمیشه حساب کرد برای مقابله با جنایات آمریکا بایستی یک اقدام نظامی منطقه ای بعلاوه روسیه انجام داد. خطر آمریکا برای منطقه و روسیه و این همه کشتار شوخی نیست.
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    13 2
    حزب الله لبنان هنوز به مراکز غیر نظامی موشک نزده است . اگر اسرائیل حرام زاده کودک کش می خواهد که درگیر شود ، مثل خودش باید کشتار کرد تا مزه 88 سال کشتار و قتل عام و اعدام فلسطینی ها و لبنانی ها و مصری ها و سوری ها ، جلوی چشمشان بیاید .
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    0 5
    اسراییل تا قبل از اتمی شدن ایران باید کار حزب الله رو تموم کنه .
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      2 0
      ایران نیازی به اتم نداره حضور باشکوه مردم در جشن ولایت نشان از ولایتمداری،وطن پرستی، مشروعیت نظام ،اعتماد به مسئولین و.. است که در هیج کجای دنیا قابل دیدن نیست، کشوری که چهل روزِ رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و چند نفر از مدیرانش به شهادت رسیدن، کسی چپ نگاه کنه مثل ... پشیمونش می کنیم
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    2 0
    تهدیدهای متوالی کاربرد سلاح هسته ای و خوی وحشیگری این رژیم هیچ چاره ای جز رفتن به سمت این سلاح ها رو نگذاشته. کاش روسیه زخم خورده هم به تلافی پست فطرتی غرب بیاد چند بمب کثیف اتمی به حزب الله بدهد. اما امان که این دید الان وجود ندارد مثل زمان حمایت از تحریمهای ضد ایرانی، وقتی به واقعیت میرسه که کار از کارجا گذشته دیگه. ایران هم باید با نهایت سرعت و دقت به همین سمت حرکت کنه، اصلا شکی توش نیست
  • پیروزه US ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    6 1
    تا دیر نشده باید در مسأله هسته ای باز نگری کنیم ‌و از این که هست قوی تر شویم و نیز متحد مان را بیشتر تسلیح کنیم.
  • رضل IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    6 0
    تا حالا میبایستی پایگاههای تروریستهای امریکایی را تعطیل کرده بودین ... بازهم یمنیها..خدا قوتشون بدهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس