لواندوفسکی: بازی با ماسک جالب نیست به خصوص برای مهاجم

کاپیتان تیم ملی فوتبال لهستان می‌گوید امباپه کار آسانی برای بازی با وجود داشتن ماسک به صورتش ندارد.

به گزارش مشرق، روبرت لواندوفسکی که در آستانه آغاز هفدهمین دوره جام ملت‌های اروپا از ناحیه عضله دوسر ران دچار مصدومیت شد و بازی اول تیم ملی فوتبال لهستان در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ مقابل هلند را از دست داد و در جریان شکست ۳ بر یک لهستان مقابل اتریش در دقیقه ۶۰ به جای کریشتوف پیونتک وارد زمین شد، می‌گوید برای بازی امشب با فرانسه آماده است.

لواندوفسکی ۳۵ ساله با اشاره به اینکه بازی امشب (سه‌شنبه) آخرین بازی او با پیراهن لهستان نخواهد بود، گفت: آماده‌ام تا از ترکیب اصلی بازی را مقابل فرانسه آغاز کنم و به لحاظ ذهنی خودم را آماده کرده‌ام تا ۹۰ دقیقه بازی کنم. باید ببینیم در زمین چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی همچنین درباره ستاره فرانسه که به خاطر ضربه‌ای که به بینی‌اش در بازی با اتریش خورد باید با ماسک مخصوص بازی کند، اظهار داشت: بازی با ماسک جالب نیست، به خصوص برای مهاجم. من سابقه بازی با ماسک را دارم (در دوره حضورش در بایرن مونیخ) و باید بگویم که یک چالش برایم بود و به خوبی آن روزها را به یاد می‌آورم.

لهستان که از دو بازی اولش در گروه D یورو ۲۰۲۴ امتیازی کسب نکرده و حذفش از دور این رقابت‌ها قطعی شده، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (سه‌شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف فرانسه می‌رود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس