تاج:باکره‌‌شمالی درمالزی یا چین بازی می‌کنیم/گروهمان خوب است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به نظرم خوشبینانه و واقع‌بینانه این است که گروه ما نسبت به بعضی گروه‌ها بهتر است.

به گزارش مشرق، مهدی تاج پس از حضور در پای صندوق رأی در ورزشگاه شهید شیرودی در جمع خبرنگاران گفت: تیم فوتبال جوانان‌ را آوردیم که همه آنها رأی اولی هستند. انتخابات ریاست جمهوری چون مبتنی بر رأی مردم است بسیار مهم است. هر کسی انتخاب شود، همین که بیشترین رأی را داشته باشد می‌تواند برای پیشبرد کشور مؤثر باشد. مقام معظم رهبری فرمودند به هر کسی که می‌خواهید رأی بدهید، اما پای صندوق بیایید. این موضوع به پیشبرد کشور کمک می‌کند.

وی در خصوص اینکه چه توصیه‌ای برای وزیر ورزش و جوانان آینده دارد، گفت: مسئله ورزش و همه رشته‌های ورزشی مهم است. فوتبال هم ویژگی‌های خاصی دارد که با هیچ پدیده‌ای قابل مقایسه نیست. باید تلاش وزیر ورزش این باشد که سربلندی در آسیا و جهان داشته باشیم. عناوین خوبی داریم؛ باید این عناوین را ارتقا دهیم نه اینکه عقب‌گرد داشته باشیم. وزیر باید این کار را انجام دهد و به نظرم این اتفاق رخ می‌دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: مطلب دوم این است که رقبای ما دولت‌ها هستند. الان ببینید قطر و قرقیزستان چه اتفاقاتی را رقم زدند. معنی‌اش این است که سرمایه‌گذاری رقبا خیلی زیاد است. دولت هم باید بداند که چنین رقبایی داریم. در آینده نزدیک مقدماتی جام جهانی را پیش‌رو خواهیم داشت. مسابقات جهانی فوتسال و بازی‌های نوجوانان و جوانان را داریم. دولت باید به این مجموعه کمک کند و مطمئنیم که این اتفاق رخ خواهد داد.

تاج در مورد گروه‌بندی تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: در فوتبال هیچ چیز ساده نیست. خوشبینانه و واقع‌بینانه این است که گروه ما نسبت به بعضی گروه‌ها بهتر است. خوشحالم که تیم‌های رقیب ما نزدیک ما هستند و با یک پرواز می‌توانیم قطر، امارات، قرقیزستان برویم. فقط کره شمالی است که دیروز با قلعه‌نویی و نبی مفصل صحبت کردم که هماهنگی لازم را انجام دهند و شاید امروز این اتفاق بیفتد.

«آیا بازی با کره شمالی در کشور بی‌طرف خواهد بود؟» وی در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: بله! فکر می‌کنم در مالزی یا چین برگزار شود. شاید بتوانند با روابطی که وجود دارد این کار را انجام دهند که اگر اینطور شود می‌توانیم با یک پرواز برویم. اگر با استرالیا هم گروه می‌شدیم باید ۳۵ ساعت پرواز و سه هواپیما عوض می‌کردیم. الان خدا را شکر وضعیت بهتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نام اشنا IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    نقشه راه : شش بازی ما از 15 شهریور تا اخر ابان است . در این 6 بازی دوبازی در خانه و 4 بازی در خارج خانه است. اگر از بازیهای در خانه 6 امتیاز بگیریم و در سه بازی در خارج خانه 3 تساوی به دست اوریم میماند بازی با کره شمالی که بایستی به هر شکل ممکن با پرواز مستقیم و کوتاه و بدون فوت وقت خودمان را "سالم" به ان کشور ( چین یا مالزی) برسانیم و با برد بازی را تمام کنیم و در جمع 6 بازی "حداقل 12 امتیاز " به دست اوریم که بقیه راه برایمان ساده خواهد بود به دلیل اینکه 3 بازی باقیمانده درخانه خودمان خواهد بود. در ضمن برای 2 بازی اول باید چمن ورزشگاه ازادی را کاملا اماده کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس