مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در نشست سران طوایف، شیوخ و بزرگان عشایر شهرستان آبادان بر لزوم مشارکت اروندنشینان در انتخابات برای تداوم راه شهدای خدمت، تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، همایش جهاد تبیین به همت سازمان منطقه آزاد اروند، سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان و با حضور سران طوایف، شیوخ و بزرگان عشایر شهرستان آبادان جهت مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری، برگزار شد.

علی زاعی در این همایش که با حضور بزرگان طوایف و عشایرعرب، لر، کرد و بختیاری ساکن منطقه برگزار شد، گفت: در برهه های محتلف اقوام با حمایت از رهبر و میثاق با آرمان های امام راحل در همه صحنه ها، بویژه صحنه انتخابات حضور فعال داشته اند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت اذعان داشت: یکی از دغدغه های رئیس جمهور فقید، رفع مشکلات استان خوزستان بود که با این دیدگاه بارها در سفر به این استان از نزدیک معضلات و کاستی ها را احصاء نمود؛ بر همین اساس اروندنشینان می بایست برای تداوم راه شهدای خدمت در عرصه انتخابات حضور فعال داشته و مشارکت حداکثری را به منصه ظهور بگذارند.

حضور فعال اروندنشینان در انتخابات برای تداوم راه شهدای خدمت

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز ضمن دعوت آحاد ملت به حضور در انتخابات، بیان نمود: مشارکت حداکثری و انتخاب رئیس جمهور با رأی بالا باعث اقتدار کشور خواهد شد.
آیت اله هدایی، ادامه داد: بی تردید مردم ولایت مدار استان خوزستان، عشایر و طوایف که از مرزداران غیور این کشور هستند با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح به اقتدار کشور کمک خواهند نمود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، انتخابات است، گفت: دو مولفه مشروعیت و مقبولیت، نشان پایداری و ریشه داری یک نظام است و هر نظامی که پشتوانه مردمی داشته باشد صاحب اقتدار بوده و هیچ قدرتی نمی تواند نگاه خصمانه به این نظام و کشور داشته باشد.
سردار شاهوار پور این اقتدار را حاصل و دستاورد مشارکت مردم دانست و اذعان داشت: انتخابات سرمایه کشور است که از خون هزاران شهید به دست آمده و می بایست حفظ شود.

وی مشارکت حداکثری را باعث رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت: شهید رئیسی با فعالیت شبانه روزی، خدمت صادقانه ،ارتباط گسترده با کشور ها و ملت های مختلف و دیپلماسی فعال و میدانی باعث ایجاد اقتدار و عزت برای کشور شد و راه ایشان با انتخاب فرد اصلح ادامه پیدا خواهد کرد.
بر اساس این گزارش در این همایش بسیاری از بزرگان طوایف به نمایندگی از سایرین ضمن اعلام حمایت از رهبری و میثاق با آرمان های امام راحل بر حضور حداکثری عشایر تأکید و بیان داشتند؛ همچنان که عشایر مرزبانان قوی و با قدرتی هستند در این حماسه نیز حضور فعال خواهند داشت.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس