کد خبر 1622229
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
خشم زلنسکی از دیدار نخست‌وزیر هند با پوتین

سفر نخست‌وزیر هند نارندرا مودی به روسیه و روابط خوب دهلی نو با مسکو، واکنش منفی رئیس‌جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی را به دنبال داشت.

به گزارش مشرق، «این که ببینیم رهبر بزرگترین دموکراسی جهان در چنین روزی در مسکو، خونین‌ترین جنایتکار جهان را در آغوش می گیرد، ناامیدی بزرگ و ضربه‌ای ویرانگر به تلاش‌های صلح است». این حرف را زلنسکی گفت.

رئیس‌جمهور اوکراین در صفحه ایکس (توئیتر سابق) خود تصاویری از حملات روز گذشته روسیه به کی‌یف و شهرهای دیگر اوکراین منتشر و از سفر نخست‌وزیر هند به مسکو انتقاد کرد.

اظهارنظر او در شرایطی مطرح شده که هند به رغم فشارهای متحدان غربی اوکراین برای منزوی کردن روسیه، روابط خوب خود با مسکو را حفظ کرده است.

به ادعای زلنسکی، «در نتیجه حمله موشکی وحشیانه روسیه ۳۷ نفر کشته شدند که سه تن از آنها کودک بودند و ۱۷۰ نفر شامل ۱۳ کودک زخمی شدند. یک موشک روسی به بزرگترین بیمارستان کودکان اوکراین اصابت کرد و بیماران جوان سرطانی را هدف گرفت. بسیاری زیر آوار مدفون شدند».

وزارت دفاع روسیه روز گذشته اعلام کرد که ادعای مقام‌های اوکراینی مبنی بر حمله عمدی ارتش روسیه به مواضع غیرنظامیان در کی‌یف «کاملاً نادرست» است.

زلنسکی در انتقاد خود از سفر نخست‌وزیر هند به مسکو، رئیس‌جمهور روسیه ولادیمیر پوتین را «خونین‌ترین جنایتکار جهان» خواند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    8 3
    آخه کمدین رو چه به سیاست؟! تو برو همان دلقک بازی رو انجام بده. اینطوری برات سلامتی روح و روان خودت و خانواده ات بهتر است.
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
      1 1
      صبر کن، و خدا صابرین رو دوست داره
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
      0 0
      از پای منقل بلند شد و دید مملکتش را باد برد.
    • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
      1 0
      اوکراینی ها یکم دیگه با زلنسکی صبر کنن از صحفه تاریخ محو میشن بقول خودشون مردان اوکراینی غرق شدن در دریا در راه فرار از اوکراین و رسیدن به یک کشور دیگر را به رفتن به میدان جنگ ترجیح می دن
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    7 1
    خودشیفتگی های این کمدین که مستظهر به پشتیبانی غرب است، کار دست خودش و کشورش داده
  • بهنام IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    4 3
    موشک سامانه دفاع هوایی اکران ، منحرف شده و خورده به بیمارستان خودشون ...، آمریکا هم چون این سامانه آمریکایی بوده سکوت اختیار کرده ..، اخر عاقبت عروسک خیمه شب بازی بودن غرب فقط و فقط همین وضعیت امروز کشور اکراین هست التماس تفکر....،
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    2 0
    بر اساس وجدان بشری این موجود از خود راضی یهودی صهیونیست باید در مقابل چشم میلیونها اوکراینی با گیوتین اعدام شود ، مملکت مثل گل را با دلقک بازی و خودفروشی و بی عرضگی تبدیل به ویرانه کرده طلبکارم هست ، پفیوز به جهنم که با روسیه در جنگی و یا حتی گیریم که روسیه به تو تجاوز کرده ، احمق تو چکاره ی عالمی به دیگران میپری ؟مگه قراره چون شما تشریف دارید بقیه عالم زندگی خودشان را تعطیل کنن اوسکول ؟ واقعا کلمه ای که تو را توصیف کند پیدا نکردم ، حیوان
  • BE ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    0 1
    اینقدر کسی دیدن پوتین جنایتکار نرفته بود که با مودی دست بگردن انداخت. باورش سخته این همان پوتین مغرور و خودبزرگ بینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس