حملات سرایا القدس به نظامیان خودروهای اشغالگران در گذرگاه «کرم ابوسالم» و گذرگاه «رفح»

سرایا القدس اعلام کرد محل استقرار نظامیان اشغالگر در اطراف پایگاه نظامی «کرم ابوسالم» در شرق شهر رفح و همچنین نیروهای اشغالگر در مقابل گذرگاه «رفح» و اطراف آن را با خمپاره و راکت هدف قرار داده است.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که محل تجمع نظامیان اشغالگر در اطراف پایگاه کرم ابوسالم نظامیان اشغالگر در شرق شهر رفح را با خمپاره و راکت هدف قرار داده است.

این جنبش مبارز فلسطینی همچنین در بیانیه جداگانه ای تأکید کرد رزمندگانش به طرف نظامیان اشغالگر در اطراف دروازه گذرگاه رفح، راکت شلیک کرده اند.

رسانه های صهیونیستی صبح امروز اذعان کردند که آژیر خطر در کرم ابوسالم در اطراف نوار غزه به صدار درآمده است.

سرایا القدس و سایر گروههای مقاومت فلسطین ضمن مقابله با نظامیان اشغالگر صهیونیستی در چندین محور از نوار غزه، نظامیان و ماشین آلات آنها را در عملیات بی سابقه و شجاعانه ای هدف قرار داده اند که منجر به وارد آمدن خسارات سنگین به اشغالگران شده است.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از ۹ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، درگیری های شدید بین نیروهای اشغالگر و مبارزان مقاومت در مناطق مختلف نوار غزه در جریان است و ارتش رژیم صهیونیستی در طول جنگ بویژه در هفته های اخیر در کمین های مقاومت فلسطین گرفتار و شماری از نظامیان خود را از دست داده است.

این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و سایر جنبش های مقاومت فلسطین و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس