درخواست پلیس از مردم؛ جاعل کلاهبردار را شناسایی کنید+عکس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: از مردم درخواست داریم در صورت در اختیار داشتن اطلاعاتی، جاعل کلاهبردار را شناسایی کنند.

به گزارش مشرق، سرهنگ احسان آنقی، با اشاره به دستور مقام قضایی برای انتشار تصویر جاعل کلاهبردار اظهار داشت: به دنبال شکایت زیاد از فرد متهمی که با ارائه رسید جعلی به فروشندگان کالا در سایت دیوار و کسبه از آنان کلاهبرداری می کرد، مأموران پلیس آگاهی استان مرکزی موفق به شناسایی و دستگیری این فرد شدند.

وی افزود: این درحالی است که در این راستا پلیس آگاهی استان مرکزی با دستور مرجع قضائی، عکس و مشخصات کلاهبردار را منتشر کرده و از مردم درخواست داریم تا چنانچه از وی شاکی هستند به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: بر این اساس، در صورتی که فرد یا افرادی از متهم به علت کلاهبرداری، اخاذی و یا عناوین دیگر شاکی هستند با همراه داشتن مدارک و مستندات، جهت پیگیری در ساعات اداری به پلیس آگاهی استان مرکزی مراجعه کنند.

درخواست پلیس از مردم؛ جاعل کلاهبردار را شناسایی کنید+عکس

تصویرجاعل کلاهبردار که پلیس از مردم خواست با شناسایی وی اگر شکایتی دارند به پلیس آگاهی مراجعه کنند

این درحالی است که ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ سرهنگ رامین پاشایی، معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتای فراجا درباره مسائل امنیتی در دیوار به شدت هشدار و از افزایش کلاهبرداری در سایت دیوار خبر داده و گفت: نبود امنیت، عدم احراز هویت دقیق کاربران در قالب ثبت کنندگان آگهی و حتی خریدار، مساله‌ساز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
    5 2
    سایت دیوار شده محل فعالیت شرکت های نت ورک با اگاهی های دروغ که جوانان را به یک شهر دیگه می کشونند
    • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
      0 0
      زودتر شناساییش کنین قوه قضایی یه تعهد ازش بگیره ولش کنه
  • GB ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
    12 1
    چرا تو کشورهای دیگه از این کلاهبرداریها نمیشه؟ مثل ماجرای کوروش کمپانی.دلیلش اینه که تو ایران راه برای کلاهبرداری بازه.کوروش کمپانی مدت زیادی داشت فعالیت میکرد و حتی از سلبریتی های خود صداوسیمای نظام برای تبلیغات استفاده میکرد و در خفا فعالیت نمیکرد ولی خیلی راحت بهش اجازه دادن پول مردمو بالا بکشه و از کشور خارج کنه.این طرفو من میشناسم یه بار تو ماشین بودم اومد گفت پول نقد داری به من بدی برات کارت به کارت کنم.منم بهش دادم بعد یه رسید نشونم داد که برات واریز کردم بعد که رفت دیدم برام پیامک نیومده تراکنشمو چک کردم دیدم چیزی به حساب نیومده.البته مبلغش کم بود ارزش نداره شکایت کنم.ماجرا هم برای تهرانه یه دونه پراید داشت گفت اسنپ کار میکنم
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
    1 3
    بزنیدش خودش به همه چیز اعتراف میکند
  • ناشناس IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
    3 0
    وقتی یکی کلاهبرداری میکنه ایا میونید چه ضربه ای به مال باخته میزنه باید اعدامش کنید تا درس عبرت بشه برای کسایی که شغلشون کلاهبرداری مثل اکثر مشارین املاک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس