کد خبر 1637509
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۴

برای فعال کردن تیک آبی تلگرام چندین و چند روش مختلف وجود دارد که برخی آن ها امنیت حساب کاربری شما را به خطر میاندازد. اگر به دنبال یک روش امن و پایدار هستید، خرید تیک آبی تلگرام بهترین گزینه است. چرا که با پرداخت مبلغی بسیار کم می‌توانید به هدف خود دست پیدا کنید. با این حال قصد داریم چند روش تست شده و امن برای ثبت تیک آبی تلگرام آموزش دهیم. به یاد داشته باشید که تیک آبی تلگرام به معنی تایید هویت از سمت تلگرام نیست.

نحوه فعال کردن تیک آبی در تلگرام (رایگان 0 تا 100 )

آموزش ساخت تیک آبی تلگرام

یکی از ساده‌ترین روش‌های ساخت تیک آبی تلگرام استفاده از اپلیکیشن‌های توسعه دهنده می‌باشد. شما با استفاده «APK Editor Pro» به سادگی می‌توانید تیک آبی تلگرام را به گزینه ایموجی‌های خود اضافه کنید. از طریق اینترنت فایل عکس تیک آبی تلگرام را دانلود نمایید. سپس داخل پوشه «assests» برنامه ادیتور قرار دهید و در مرحله بعدی به دنبال فایل برنامه تلگرام اصلی بگردید و آیکونی که پسوند ".org" دارد را انتخاب کنید تا تغییرات اصلی در بخش ایموجی‌های تلگرام لحاظ شود. اگر برنامه باز است ببندید و مجدد باز کنید تا در اپ تلگرام به ایموجی تیک آبی دسترسی پیدا کنید.

البته یک راه ساده و میانبر نیز وجود دارد که آن هم دانلود کیبورد تیک آبی می‌باشد. زمانی که شما از کیبورد تیک آبی استفاده میکنید و در نام پروفایل خود ایموجی تیک آبی را به قرار میدهید. دیگر نیاز به خرید تیک آبی اینستاگرام نیز نخواهید داشت و با استفاده از همین روش می‌توانید تیک آبی را فعال کنید. البته دقت کنید که در آخرین آپدیت تلگرام و اینستاگرام استفاده از تیک آبی محدود شده است. اگر بخواهید تیک آبی خود را بدون خرید کردن فعال کنید باید تناژ رنگی آن را اندکی تغییر دهید تا شناسایی نشود و بدون مشکل اپلیکیشن شما کار کند.

تیک آبی تلگرام رایگان

نحوه فعال کردن تیک آبی در تلگرام (رایگان 0 تا 100 )

برخی از ربات‌های تلگرامی در ازای دریافت اطلاعات حساب کاربری به شما اجازه میدهند که از تیک آبی تلگرام به صورت رایگان استفاده کنید. با توجه به قیمت تیک آبی تلگرام چنین کاری ریسک بسیار زیادی به دنبال دارد. چرا که پس از فعال سازی تیک آبی تلگرام دسترسی به حساب کاربری بسیار ساده است و ربات می‌تواند دسترسی شما را به اکانت تلگرام خودتان مسدود کند. با توجه به هزینه ای که برای تیک آبی تلگرام باید پرداخت شود، فعال سازی رایگان آن همواره چالش برانگیز است.

استفاده از ربات احراز هویت تلگرام

کسانی که در گذشته با خرید شماره مجازی تلگرام اقدام به راه اندازی حساب کاربری خود کردند، شانس فعال کردن تیک آبی در تلگرام به صورت رایگان دارند. برای این منظور باید به ربات VerifyBot@ پیام دهند و پس از تکمیل اطلاعات خود منتظر احراز هویت بمانند. دقت کنید که فقط و فقط به ربات اصلی تلگرام پیام دهید و از ربات‌هایی که تعداد اعضای کمی دارند و یا پسوند و پیشوند برای آن ها ثبت شده است دوری کنید. در صورتی که شماره مجازی شما متعلق به یک سایت معتبر باشد و فعالیت اسپم گونه برای آن ثبت نشده باشد قابلیت فعال کردن رایگان تیک آبی تلگرام را خواهد داشت.

فونت تیک آبی تلگرام

یکی از تکنیک‌های فعال کردن تیک آبی در تلگرام، البته بدون پرداخت هزینه استفاده از فونت تیک آبی می‌باشد. کسانی که از تلگرام به صورت دسکتاپ استفاده می‌کنند با دانلود و نصب فونت تیک آبی تلگرام می‌توانند تغییرات مد نظر خود را در بخش پروفایل حساب شخصی اعمال کنند. نکته بسیار مهمی که باید مد نظر قرار دهید، تایید پروفایل انتخاب شده از سمت سرورهای تلگرام است. برخی مواقع با استفاده از فونت تیک آبی تلگرام پروفایل خود را به روز رسانی می‌کنید اما اعمال نمی‌شود. حتی ممکن است که از سمت تلگرام یک پیام خطا دریافت کنید و به شما هشدار دهد که اکانت اصلی شما به دلیل بی توجهی به قوانین تلگرام بسته می‌شود.

تایید هویت توسط کاربران یک حساب کاربری

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید به کمک آن تیک آبی تلگرام را بدون پرداخت هزینه دریافت کنید، استفاده از تایید دیگر مخاطبین می‌باشد. برای این منظور کافیست که به ربات @VerifyBot پیام دهید و در خواست تایید هویت از طریق مخاطبین فعال را داشته باشید. در صورتی که اکانت شما تایید دو مرحله ای را فعال کرده باشد و یک اکانت سالم شناخته شود، برای شما چنین قابلیتی فعال است. اما اگر با پیش شماره ایرانی اقدام به فعال سازی چنین قابلیتی کرده باشید، امکان فعال سازی بسیار کم است. البته در بخش پروفایل و تنظیمات برخی از اکانت‌های فعال تلگرام نیز گزینه KYC وجود دارد که می‌تواند قابلیت استفاده داشته باشد.

البته کسانی که با پیش شماره ایرانی ثبت نام کردند می‌توانند از طریق سایت اصلی تلگرام و عمل به شرط "انتشار خبری به زبان انگلیسی در رسانه های بین المللی و یا رسانه های مورد تایید تلگرام" بدون پرداخت هزینه تیک آبی تلگرام خود را فعال کنند. داشتن صفحه ویکی پدیا نیز در تایید هویت شما تاثیر گذار است. به شرطی که در این صفحه آدرس تلگرام و همچنین تصویری از شما ثبت شده باشد. معمولا راه اندازی صفحه ویکی پدیا امری زمانبر اما قابل انجام است و برای کسانی که تمایل به خرید تیک آبی تلگرام ندارند یک گزینه مطلوب شناخته می‌شود.

تیک آبی تلگرام پریمیوم برای اکانت‌های شخصی

نحوه فعال کردن تیک آبی در تلگرام (رایگان 0 تا 100 )

بر اساس اطلاعیه رسمی تلگرام حساب‌های کاربری شخصی امکان احراز هویت به صورت قانونی ندارند. فارغ از اینکه پیش شماره ثبت شده آن ها برای چه کشوری است تلگرام به آن ها تیک آبی احراز هویت نخواهد داد، چرا که این قابلیت برای ربات‌ها، کانال‌های تلگرامی، گروه ‌های رسمی بزرگ و فعال می‌باشد. اما کسانی که ما اقدام به خرید اکانت تلگرام پریمیوم می‌کنند قابلیت فعال کردن تیک آبی تلگرام را خواهند داشت. اما این تیک آبی تلگرام پرمیوم با تیک آبی احراز هویت فرق می‌کند و دو آپشن کاملا متفاوت است. کسانی که به این موضوع توجه کافی ندارند برایشان نوع تیک آبی فرقی ندارد به همین دلیل از تیک آبی تلگرام پرو به عنوان احراز هویت استفاده می‌کنند.

ربات تیک آبی تلگرام چیست؟

ربات تیک آبی تلگرام همان ربات " VerifyBot" می‌باشد که تیک آبی تلگرام میدهد. اما برای کاربران ایرانی استفاده از ربات تیک آبی تلگرام ساده نیست و نیاز به تکمیل اطلاعات می‌باشد. سعی کنید تایید دو مرحله‌ای حساب خود را فعال کنید و هر بخشی که مربوط به اطلاعات هویتی شما است، تکمیل نمایید. در این صورت می‌توانید با استفاده از ربات تیک آبی تلگرام و نکاتی که مطرح کردیم به نشان تیک آبی تلگرام دست پیدا کنید. به یاد داشته باشید که هنگام ثبت آیدی اکانت خود از اعداد و علائم خاص استفاده نکنید. برخی مواقع نام کاربری حساب‌های مشکوک بررسی نخواهد شد.

سخن پایانی

در این پست آموزشی به صورت کامل و جامع به "نحوه فعال کردن تیک آبی در تلگرام" پرداختیم. اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی خدمت شما ارائه دهیم بهترین و امن‌ترین روش فعال سازی تیک آبی تلگرام، خرید اکانت پرمیوم تلگرام است. چرا که در این روش بدون احراز هویت و صرف زمان طولانی به تیک آبی تلگرام خود دست پیدا کنید و از همه مهمتر مزایای بسیار زیادی نیز در انتظار شما خواهد بود که می‌تواند به برندینگ بهتر شما کمک کند.

از طرف مقابل اگر با استفاده از نسخه مود شده تلگرام و یا برنامه کیبورد آبی تلگرام اقدام به ثبت تیک آبی تلگرام کنید، امکان بسته شدن حساب کاربری و همچنین ثبت محدودیت روی حساب شخصی شما وجود دارد، چرا که رفتاری بر خلاف قوانین تلگرام انجام دادید. اگر تجربه فعال سازی و ثبت رایگان تیک آبی تلگرام را دارید در بخش نظرات با ما و دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس