کد خبر 1626976
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۰
مردم سراغ برندهای خاص شیرخشک نروند

مدیرکل امور فرآورده‌های طبیعی سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، با تاکید بر اینکه فرمولاسیون همه شیرخشک های معمولی یکی است از مردم خواست با اجتناب از برندهای خاص خود را به دردسر نیاندازند.

به گزارش مشرق، علیرضا رستمی گفت: تفاوت محسوسی در فرمولاسیون و ماده اولیه انواع شیرخشک‌های معمولی وجود ندارد، بنابراین والدین می‌توانند شیرخشک مورد نیاز کودک خود را از انواع برندهای موجود در بازار تهیه کنند.

وی خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از بروز مشکل برای خانواده‌ها در تهیه برند خاص از شیرخشک های معمولی، از کادر سلامت، مشاوران و خانواده‌ها می‌خواهیم که از توصیه به مصرف برند خاص به والدین کودکان خودداری کنند.

مدیرکل امور فرآورده‌های طبیعی سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با اشاره به تولید مناسب شیرخشک های معمولی در کشور، تصریح کرد: در حال حاضر ذخیره مناسبی از شیرخشک های معمولی در انبارهای شرکت‌های تأمین کننده و پخش وجود دارد و مشکلی در تأمین شیرخشک های معمولی نداریم مگر آن‌که افراد بخواهند بر مصرف برند خاصی تاکید کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    1 1
    مثل این می مونه که بگی بین پراید و مازراتی تفاوتی نیست پس تکلیف بچه ما که به لاکتوز حساسیت داره چیه
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    1 0
    خدمت این آقای جالب بگم الان همه شیرخشک های بازار برندهای خاصه و جالب تر اینکه علیرغم هشدارها در نوروز امسال همه برندها در بازار کم هست . کجا زندگی می کنید ؟ برای چی حقوق می گیرید ؟ خدایی بر پدر مادر اون مسولی که بی برنامه میره مسول میشه لعنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس