شهادت«اسماعیل هنیه» پیوند میان ایران و فلسطین را مستحکم‌تر می‌کند

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: شهادت برادر مجاهد اسماعیل هنیه در تهران، پیوند عمیق و ناگسستنی میان جمهوری اسلامی ایران و فلسطین عزیز و مقاومت را مستحکم‌تر خواهد کرد.

به گزارش مشرق، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه شهادت مجاهد سرافراز اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین-حماس- در تهران را به ملت بزرگ و سرافراز فلسطین، جنبش حماس و همه گروه‌های مقاومت فلسطینی و نیز همه جریان‌های مقاومت و ملت‌ها و کشورهای حامی آرمان فلسطین تبریک و تسلیت گفت.

کنعانی با اشاره به استمرار بررسی ابعاد و جزئیات این حادثه توسط نهادهای ذیربط جمهوری اسلامی ایران گفت: بی‌تردید خون پاک این مجاهد نستوه که عمری را در مجاهدت و مبارزه عزتمندانه علیه رژیم غاصب صهیونیستی و در راه آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست سپری کرد، هرگز هدر نخواهد رفت.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: شهادت برادر مجاهد اسماعیل هنیه در تهران، پیوند عمیق و ناگسستنی میان جمهوری اسلامی ایران و فلسطین عزیز و مقاومت را مستحکم‌تر خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 4
  • پریسا متفکر IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    0 0
    شیخ بنفش انگلیسی و باند تبهکارش ترور اسماعیل هنیه رو به نتانیاهو هدیه دادند
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    2 0
    پاسخ ایران به اسرائیل باید دندان شکن باشه.به پایتخت ما حمله شده و رهبر فلسطین شهید شده پس باید ایران پاسخ موشکی قوی و ممتد بده تا ملت فلسطین روحیه شون بهتر بشه .کار رو یکسره کنید
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    2 0
    انتقام ایران باید خیلی شدید باشه.نتانیاهو و کنست باید هدف قرار بگیرن
  • علی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    3 0
    دیگه صبر استراتژیک ایران رو به انتها رسوندن. رژیم صهیونیستی همانطور که رهبر انقلاب فرمودن باید انتقام پس بدهد. موشک های ایران در شهرک های زیر زمینی برای یک همچو روزی به‌کار می آید که باید محل کابینه جنگ نتانیاهو را هدفمند بگونه ای منهدم کنند که هزینه گزافی به آنها تحمیل شود و اثر کامل بازدارندگی ایجاد بکند، در غیر اینصورت تمام رهبران محور مقاومت و امکانات آنها منبعد هدف راحتی برای صهیونیست های آدمکش می باشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس