کد خبر 1634531
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۵
درخواست نتانیاهو از صهیونیست‌های وحشت‌زده: صبر و آرامش داشته باشید

صهیونیست‌ها خواستار برکناری و محاکمه نتانیاهو شده‌اند و می‌گویند؛ وقتی توان و عرضه جنگ با ایران را نداشتی چرا بی‌پرده علیه ایران دست به تجاوز زدی؟!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: تازه چه خبر؟

گفتم: رسانه‌های غربی و مقامات ارتش رژیم صهیونیستی با وحشت اعلام کرده‌اند که یک پهپاد متعلق به حزب‌الله بر فراز محل اقامت نتانیاهو دیده شده است.

گفت: حزب‌الله اعلام کرده بود قرار است از تجهیزات و تسلیحاتی استفاده کند که آمریکا و اسرائیل حتی تصورش را هم نمی‌توانند بکنند.

گفتم: روزنامه ‌هاآرتص نوشته است انتظار برای انتقام ایران سراسر اسرائیل را در وحشت فرو برده است و حالا پرواز پهپاد حزب‌الله بر فراز ساختمان محل سکونت نتانیاهو و جلسات کابینه جنگ یک لحظه آرام هم باقی نگذاشته است.

گفت: صهیونیست‌ها خواستار برکناری و محاکمه نتانیاهو شده‌اند و می‌گویند؛ وقتی توان و عرضه جنگ با ایران را نداشتی چرا بی‌پرده علیه ایران دست به تجاوز زدی؟!

گفتم: مورچه داشت از بدن فیل بالا می‌رفت و با هزار زحمت خودش را به سر فیل رسانده بود که فیل پرسید چیکار داری؟ مورچه گفت؛ آمده‌ام «گوش فیل» بخورم! پرسید؛ پول و مول داری؟ مورچه گفت؛ نه. فیل گفت؛ پس برو پایین خودت را به دُمم برسان پُف فیل بخور!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس