کد خبر 1646818
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹

به گزارش مشرق، وحید یامین پور در تلگرام نوشت:

حزب الله از بدو تاسیس یک ماموریت ذاتی برای خود تعریف کرده بود: "آزادسازی لبنان و قدس".

روزی که این ماموریت را آغاز کرد، هیچ نداشت جز مردانی شجاع و دلداده به امام(ره). آن روزها در لبنانی که پایتختش در تصرف صهیونیستها بود، حتی شیعیان به روی هم سلاح میکشیدند و همدیگر را می‌کشتند، چه رسد به فالانژها و سنی‌های آمریکایی و غیره. لبنان قتلگاه شیعیان بود.

حزب‌الله از آن روزهای ابتدایی که روزهای ضعف و تلخکامی و نداری بود، یک لبنان متحد و حامی مقاومت ساخت. صهیونیستها را به شکلی ذلیل کرد که هنگام فرار از لبنان، اسکناس‌های خود را در کشوی میزها جا گذاشتند. ماموریت آزادی لبنان با اقتدار فزاینده انجام شده است. حزب الله هزاران نیروی آموزش دیده برای روزهای سخت دارد. بسیاری از آنها در سخت ترین جنگها با داعش و صهیونیستها ورزیده شده‌اند. در یک‌سال اخیر بعد از طوفان الاقصی شاید کمتر از ۱۰درصد از این نیروها مستقیما در جنگ با اسرائیل شرکت داشته‌اند. ده‌ها هزار نفر دیگر، مسلح و آماده، باقی اند.

حزب الله غیرقابل حذف است. صدها فرمانده جوان سلحشور طی سال‌های گذشته پرورش یافته‌اند که شعله آرمان مقدس آزادی قدس را در جان زنده و روشن نگاه داشته‌اند.

این جمله امروز رهبر انقلاب نه شعار تبلیغاتی است و نه ترفند امیدآفرینی، وعده‌ای است با شناخت کامل از حزب الله و منطقه:

"جنایتکاران صهیونیست بدانند که بسیار کوچکتر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ی مهمی وارد کنند... سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد."

از تنها دیداری که چند سال پیش با سید حسن نصرالله داشتم این جملات در ذهنم طنین دارد که : "رژیم صهیونیستی پروژه آمریکاست و با بودن جبهه مقاومت، زمانی خواهد رسید که باقی ماندن اسرائیل در منطقه دیگر به صرفه نخواهد بود و توجیهی نخواهد داشت. پرونده اسرائیل بسته خواهد شد."

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عماد IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    5 3
    سید حسن عزیز انشالله به سلامت باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس