شادی مردم در برلین از حمله موشکی سپاه به اسرائیل

تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که حامیان فلسطینیان در پایتخت آلمان را نشان می‌دهد که برای حملات موشکی سنگین سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی خوشحالی می‌کنند.

به گزارش مشرق، «در تظاهرات حامیان فلسطینیان در برلین، وقتی روشن شد که ایران به اسرائیل حمله کرده است، فریادهای شادی به گوش می‌رسید» این‌ها بخشی از گزارش شبکه تلویزیونی «ولت» آلمان پس از حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران به قلب اراضی اشغالی است.

طبق این گزارش، حامیان فلسطین در پایتخت آلمان در حمایت از فلسطینیان در پی حمله موشکی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند، فریاد شادی سردادند و کف می‌زدند و فریاد «مقاومت» و «الله اکبر» سرمی‌دادند.

دولت آلمان در راستای تلاش برای متوقف کردن راهپیمایی در حمایت از فلسطینیان،‌ جریمه‌هایی را برای معترضان به اتهام نفرت پراکنی، توهین و خشونت صادر کرده است.

نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک، اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد.

سردار احمد وحیدی فرمانده پیشین سپاه قدس گفت: جمهوری اسلامی با توجه به رعایت اصول انسانی و اخلاقی فقط مراکز نظامی را مورد هدف قرار داد که البته گزارش‌های اولیه هم حاکی‌ است که خسارت‌های زیادی به این مراکز وارد شده است‌.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس