حمله موشکی ایران به اسرائیل

خبرگزاری روس چهارشنبه در مصاحبه با کارشناسان به بررسی عملیات وعده صادق ۲ پرداخت.

به گزارش مشرق؛ «اگر افراد پاسخ حساب‌شده را با «ضعف» اشتباه بگیرند، پشیمان خواهند شد». این را تحلیلگر مسائل فلسطین درباره عملیات وعده صادق ۲ پس از یک دوره خویشتن‌داری ایران بیان کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک در مصاحبه با کارشناسان مختلف به بررسی حمله موشکی ایران به مواضع رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی پرداخت.

جمهوری اسلامی ایران پس از یک دوره خویشتن‌داری در برابر نقض حاکمیت کشور توسط رژیم صهیونیستی، روز گذشته با شلیک بالغ بر ۲۰۰ موشک به اقدامات اسرائیل در ترور اسماعیل هنیه، رئیس‌دفتر سیاسی سابق حماس و سید عباس نیلفروشان، فرمانده سپاه پاسداران و همچنین سید حسن نصرالله، دبیرکل سابق حزب‌الله لبنان پاسخ داد.

رابرت فانتینا، محقق مسائل فلسطین در ادامه اظهار داشت که ایران به دنبال پیروزی نهایی است. وی در این باره گفت:‌ «(ایران) لزوماً دنبال پیروزی سریع نیست، اما می‌خواهد پیشرفت صلح در منطقه را ببیند و این به معنای شکست اسرائیل است.»

استر ایورم، خبرنگار سابق نیویورک‌تایمز در تأیید این موضوع افزود:‌ «حمله پیشین (وعده صادق ۲) به‌نوعی نمایشی بود تا به اسرائیل بفهمانند که «نه تنها ما می‌توانیم شما را بزنیم، بلکه می‌توانیم به سختی بزنیم». با وجود تمام حامیان شما در ناتو و در آمریکا، موشک‌های ما می‌تواند از چندین لایه دفاعی شما بگذرد.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس