کد خبر 390001
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴

سخنگو و نماینده اسپانسر باشگاه استقلال گفت: من ندیدم کسی در جلسات هیات مدیره خواستار برکناری قلعه‌نویی باشد.

به گزارش مشرق، سید سعید افجه‌ای سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص فسخ قرارداد شرکت توسعه صنایع ایران نوین با باشگاه استقلال گفت:توافقاتی بین باشگاه استقلال و اسپانسر باشگاه انجام شده که یکسری تغییرات در قرارداد فی ما بین ایجاد شود اما این موضوع به معنی فسخ قرارداد نیست.

وی با بیان این مطلب که نماینده اسپانسر در باشگاه استقلال هم محسوب می‌شود گفت:شنیده‌های من حاکی از این است که میان طرفین توافقاتی برای تغییر در مفاد قرارداد صورت گرفته است اما همانطور که اشاره کردم این موضوع به معنی فسخ قرارداد نیست.

افجه‌ای در خصوص اظهارات بهرام افشارزاده مبنی بر اینکه وی تحت فشار هیات مدیره بود تا قلعه‌نویی را برکنار کند گفت: ما در هیات مدیره باشگاه دو نوع بحث خروجی داریم. اول اینکه یکسری از مباحث مصوب می‌شود و دوم اینکه یکسری از مباحث منجر به تبادل نظر است.در جلسه اولی که همه اعضا حضور داشتند هر 9 نفر به آقای قلعه‌نویی رای دادند چون به توانایی فنی وی اعتقاد داشتند.

سخنگوی باشگاه استقلال تاکید کرد: در جلسات درون خانوادگی ما هم ممکن است بعضی مواقع اختلاف نظر هایی وجود داشته باشد اما باید بگویم من ندیدم کسی خواستار برکناری قلعه‌نویی باشد. ممکن است افراد نظرات شخصی خود را بیان کنند که این بر عهده خودشان است اما فکر می کنم از صحبت‌های آقای افشارزاده برداشت بدی صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت و گو تاکید کرد: هر کسی ممکن است نظر شخصی خود را بیان کند اما اعتقاد من این است اگر افراد در نشست های هیات مدیره حرفی زده اند شجاعت داشته باشند آن را در رسانه‌ها به مردم بگویند. من از روز اول چه در جلسات و چه در رسانه ها از آقای قلعه‌نویی حمایت کردم چون معتقد بودم او کارش را بلد است.من از جمله افرادی نیستم که به خاطر دیگران شخص دیگر را تخریب کنم اما یادم می‌آید خود قلعه‌نویی در جلسه هیات مدیره استقلال گفت: هر تصمیمی که شما بگیرید تابع هستم. او حتی از مشکلاتش هم حرف زد و گفت جریمه را از خودم آغاز کنید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس