کد خبر 411110
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

اتحادیه فوتبال قطر به همکاری خود با سرمربی الجزایری تیم ملی این کشور پایان داد.

به گزارش مشرق، اتحادیه فوتبال قطر جمال بلمضای، سرمربی الجزایری تیم ملی این کشور را از کار برکنار کرد. بلماضی که از سال 2010 در فوتبال قطر و در تیم‌هایی مانند لخویا و تیم ملی B قطر مشغول فعالیت بوده است، در ماه مارس سال 2014 هدایت تیم ملی قطر را برعهده گرفت و به همراه این تیم عنوان قهرمانی در رقابت‌های کشورهای حوزه خلیج فارس را کسب کرد، هرچند نمایش مردان او در جام ملت‌‌های آسیای سال 2015 تعریفی نداشت و آنها با قبول سه شکست متوالی از جمله برابر تیم ملی ایران، در مرحله گروهی از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

در مجموع بلماضی در 20 بازی هدایت تیم ملی قطر را بر عهده داشت که شاگردان او در 9 بازی موفق به کسب پیروزی شدند، در هفت بازی به تساوی رضایت دادند و در چهار بازی نیز بازنده میدان را ترک کردند.

در بیانیه اتحادیه فوتبال قطر در خصوص تصمیم اتخاذ شده برای برکناری بلماضی از سرمربیگری این تیم آمده است: آقای بلماضی یکی از بهترین مربیان ما بود. او روحیه بازیکنان تیم ملی را ارتقا داد و به خوبی از پس مسئولیت‌هایی که به او محول شد، برآمد. در این مدت (از ماه مارس سال 2014) بلماضی همکاری خوبی با اتحادیه فوتبال قطر داشت و از درک و اشتیاق خوبی برای پیشرفت تیم ملی قطر برخوردار بود. ما از او به خاطر خدمات و همکاری‌اش قدردانی می‌کنیم.

قطری‌ها که تمرکزشان روی بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 و مرحله انتخابی جام ملت‌های 2019 است، هنوز گزینه‌ای را برای جانشینی بلماضی معرفی نکرده‌اند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس