کد خبر 411157
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸

هواداران تندرو میلان بعد از دهمین شکست این تیم که دیشب رخ داد، اینزاگی را تهدید کردند که اگر استعفا ندهد، برای او ناامنی جانی به وجود می‌آورند.

 به گزارش مشرق، دیشب و درپی دهمین شکست تیم آ.ث.میلان در فصل جاری سری‌آ فوتبال ایتالیا موسوم به کالچو، هواداران تندرو این باشگاه، انتقادات فراوانی مطرح شد.
 
در یک مورد از انتقادات، گروهی پا را فراتر گذاشته و به تهدید جانی اینزاگی سرمربی این تیم پرداختند. آن‌ها در پیامی با مرجع ناشناس به اینزاگی هشدار دادند که اگر استعفا ندهد و از سمتش کناره‌گیری نکند، برایش نا‌امنی جانی پدید خواهند آورد.
 
اینزاگی در پاسخ به این پیام تهدیدآمیز گفت: من مسئولیت دارم که این تیم را به مسیر درستی هدایت کنم و در این راه لحظه‌ای از کوشش باز نخواهم ایستاد؛ به تعهداتم پایبندم و مطمئنم اگر استعفا بدهم، خود شما اولین افرادی هستید که به من انتقاد خواهید کرد.
 
گفتنی است که فیلیپو اینزاگی از اسطوره‌های تاریخ باشگاه آ.ث.میلان به شمار می‌رود. او در زمان بازیکنی‌اش سه بار به قهرمانی سری‌آ رسید دو بار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپاشد.
 
عداه‌ای به همین هم انتقاد دارند و در این رابطه می‌گویند: کسی که در زمان بازیکنی موفق است، لزوما نمی‌تواند در کسوت سرمربی‌گری هم موفقیت به دست آورد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس