کد خبر 603531
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

سرمربی تیم تاسیسات دریایی عنوان کرد تیمش کار سختی برای تکرار قهرمانی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا دارد.

به گزارش مشرق، رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در حالی برگزار خواهد شد که تاسیسات دریایی نماینده ایران، قهرمان دوره قبل این رقابت‌ها است که موفق شد در ایران جام قهرمانی را به دست آورد. تاکنون در رقابتهای فوتسال قهرمانی باشگاههای آسیا هیچ تیمی نتوانسته است قهرمانی خود را تکرار کند و این بار نیز  بازیکنان و مربیان تاسیسات میدانند که کار سختی برای این رقابت‌ها دارند. سال گذشته تاسیسات دریایی با برتری برابر القادسیه کویت موفق شد عنوان قهرمانی را بدست آورد.

امیر شمسایی سرمربی تاسیسات دریایی درباره حضور در جام باشگاه های آسیا و بازی اول برابر المالک ازبکستان که 9 بازیکن ملی پوش ازبک را که در فینال جام ملت‌های آسیا برابر ایران به میدان رفتند در ترکیب خود دارد، صحبت کرد. این مربی در نشست خبری خود پیش از این دیدار گفت: برای دفاع از عنوان قهرمانی خود که سال گذشته به دست آورده‌ایم اینجا هستیم. همیشه گفته‌ایم که تکرار قهرمانی در این رقابت‌ها سخت تر از کسب قهرمانی است و بازیکنانم از این موضوع آگاه هستند. به خوبی برای این رقابت‌ها آماده شده‌ایم. به هر بازی به چشم یک فینال نگاه می‌کنیم و تنها تمرکز ما معطوف به بازی نخست است و بعد از آن به تیم بعدی فکر می‌کنیم.

رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا امسال در تایلند برگزار می‌شود و چونبوری میزبان نیز روز جمعه به میدان خواهد رفت که یکی دیگر از شانس‌های قهرمانی محسوب می‌شود. این تیم تایلندی در سال 2013 توانست عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس