کد خبر 102381
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۶

دبیر سابق شورای اطلاع رسانی دولت و داوطلب مجلس نهم، نسبت به قرار گرفتن نامش در فهرست انتخاباتی "جبهه توحید و عدالت" اعتراض کرد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، امروز فهرستی تحت عنوان جبهه توحید و عدالت (حامیان مشایی) منتشر شد که نام برخی چهره‌های شاخص اصولگرا، بدون کسب اجازه آنها در این لیست قرار گرفته است.

علاوه بر اعتراض برخی کاندیداها به این اقدام، جبهه متحد اصولگرایان رسما نسبت به گنجاندن اسامی برخی نامزدهای این جبهه بدون اخذ مجوز از آنها در لیست مذکور اعتراض کرد.

همچنین از جبهه پایداری اخباری مبنی بر پیگیری قانونی قرار دادن نام برخی نامزدهای این جبهه در لیست مذکور بدون هماهنگی با آنها منتشر و تاکید شد کاندیداهای این جبهه تمایلی برای حضور در لیست مذکور ندارند.

احسان جهاندیده دبیر سابق شورای اطلاع‌رسانی دولت و نامزد مجلس نهم از حوزه انتخابیه تهران هم با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به انتسابش به حامیان مشایی اعتراض کرد.

وی در این اطلاعیه با اشاره به انتشار خبر قرار گرفتن نامش در لیست انتخاباتی موسوم به "جبهه توحید و عدالت"، اعلام کرد: "بنده هیچ اطلاعی از چگونگی تنظیم و انتشار این لیست ندارم و این اقدام بدون هر گونه هماهنگی با من انجام شده است".

جهاندیده در پایان به عنوان نامزد انتخابات مجلس نهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ابراز امیدواری کرده است با عنایت الهی خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم در این انتخابات و انجام رقابتی پر شور و سالم به بهترین وجه محقق شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس