کد خبر 105766
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۴

استعفاهاي سريالي در شبکه الجزيره در اعتراض به بزرگنمايي و شايعه سازي در قبال بحران در سوريه و سرپوش نهادن بر پيشرفت انقلاب بحرين همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه بين الملل مشرق به نقل از خبرگزاري النخيل، منابع موثق از داخل شبکه الجزيره اعلام کردند که "جميل عازر" از مجريان و خبرنگاران مطرح اين شبکه استعفاي خود را به مديريت شبکه داده است.

علت استعفاي وي اعتراضات مکررش در زمينه نحوه پرداختن به حوادث سوريه و بحرين بوده است.

وي که طراح شعار اصلي الجزيره يعني "الرأي و الرأي الآخر" (نظر و يک نظر ديگر) است، در سخناني گفته است که اوضاع اين شبکه غيرقابل تحمل شده است و الجزيره رؤياي سردمداري در عرصه رسانه اي را از دست داده است.

"وضاح خنفر" مدير اين شبکه از وي خواسته است که صبر کند. "عازر" اردني است و از معدود کساني است که مي تواند تنوع را در برنامه هاي اين شبکه وارد کند.

اين استعفا بعد از استعفاي "غسان بن جدو" دومين استعفاي مجريان مطرح از اين شبکه است. اين در حالي است که خبرها حاکي از اين است که گوينده و برنامه ساز ديگر اعلام کرده اند که در صورت ادامه تشويش حقايق از اين شبکه به استعفا فکر مي کنند.

پيروي کامل الجزيره از سياست هاي دولت قطر و سانسور اخبار مربوط به انقلاب بحرين و همچنين بزرگنمايي و شايعه سازي در مورد اتفاقات سوريه از نقاط ضعفي است که انتقادات بسياري از اين شبکه را موجب شده است.

همچنين مجموعه اي از کادر خبري الجزيره در يکي از پايتخت هاي عربي نيز بعد از آنکه مورد تمسخر ديگران واقع شده اند و درخواست هاي آنان براي مصاحبه با افراد مختلف رد شده، استعفاي خود را به مديريت شبکه در اين پايتخت ارسال کرده اند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس