خبر ویژه

وقتی یک بازیگر کم مایه و با سطح پایین سواد، بدون هیچ دلیلی دستمزد آنچنانی می‌گیرد، نتیجه‌اش نگاه تحقیرآمیز به قشر زحمتکش جامعه است!

به گزارش مشرق، انتشار ویدئوی یک بازیگر پرحاشیه سینما در فضای مجازی که یک پاکبان را هدف تحقیر قرار می‌دهد، جنجال‌برانگیز شد و موجی از انتقادات مردم را به سوی این سلبریتی سرازیر کرد.

بیشتر بخوانید:

پیگیری شکایت مدیریت شهری از سحر قریشی+فیلم

رفتار متکبرانه و دور از اخلاق این بازیگر با یک کارگر، نتیجه مستقیم پرداخت دستمزدهای بی‌حساب و کتابی است که در فضای سینما به برخی از بازیگران داده می‌شود. قطعا پاکبانی که در این ویدئو مورد اهانت قرار گرفته از این بازیگر مفیدتر است.

چون این پاکبان برای نظافت و بهداشت شهر کوشش می‌کند، اما این بازیگر و سلبریتی‌هایی امثال او، دستمزدهای آنچنانی می‌گیرند و فرهنگ و اخلاق را در جامعه به ابتذال می‌کشند!

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • لک ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    3 13
    سحرقریشی در توئیتش ابراز ندامت و پشیمانی کرده و گفته لباس پاکبانها را می پوشیم زیاد به بنده خدا گیر ندید.
  • فرید IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    9 1
    اسب تازی شده مجروح به زیر پالان طوق زرین همه بر گردن خر میبینم
  • علی افصحی IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    10 1
    بسم الله الرحمن الرحیم. شما را به خدا رفتارهای ضد انسانی این بی خردان سلبریتی را به این راحتی که مثلا ابراز پشیمانی کرده و یا به قول این بی خرد قریشی حتی لباس زحمتکشان پاکبان را بپوشند، برگزار نکنید.این رفتار تازه به دوران رسیده ها زخمی که به دل طبقه زحمت کش و البته مسلمان می زنند به این آسا نی ترمیم پذیر نیست.وقتی فیلم قبیحشان پخش شده و در سطح گسترده «عرض و شخصیت »یک مسلمان مخدوش می شود آیا به یک غلط کردم جبران پذیر است؟!.مگر پیامبر عرض مومن را بالاتر از حرمت کعبه نمی دانند؟! این دل های شکسته محرومان جامعه فقط با برخورد قاطع و پشیمان کننده مدعی العموم است که تسکین یافته و علاوه افراد بی خردی چون قریشی که در بین سلبریتی ها فراوان یافت می شوند من بعد،غلط می کنند به هر دلیلی به شخصیت مسلمانی جسارت کرده و بی شخصیتی خود را به رخ بکشند.
    • IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      0 0
      تو که با بسم الله شروع میکنی و اینگونه به شخصیت آدمها می تازی خطرناک تری! اگر واقعا پشیمون باشه و توبه کرده باشه آنوقت تو و امثال تو این اجازه را به خدا نمیدین که توبه را بپذیره!
  • JP ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    5 0
    فکر می کردم این یکی دیگه آدمه...!! واقعا متاسفم..
  • DE ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    5 0
    تصمیم درست اینه که باید ازاین سلبریتی هایی که پول های باداورده به جیب میزنن مالیات گرفته بشه و به اقشار ضعیف و زحمتکش داده بشه. اگه این خانم ابراز پشیمونی میکنه بیادمالیات بده. با یک لیاس پوشیدن مصنوعی و نمایشی مسئله ای حل نمیشه. زیرا هر سال ایندست سبلبریتی ها این تکرار مکررات رو انجام میدن.
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    6 1
    اون پاکبان زبونش فال بوده جای چنین افراد غربه همون بهتر چمدونهاشو‌برداره وبره.شبکه های وهابی وبی بی سی ومعاند چشم براهش هستن .
  • رضا IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    5 0
    حقیقتا ارزش اون پاکبان بیشتر از این سلبریتیها است یک لنگ کفش اون پاکبان به تمام وجود این غرب زده های بی سواد میارزد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس