محمد سروش محلاتی

یک روحانی اصلاح‌طلب پس از انتقادات رهبر انقلاب از اظهارات ظریف؛ صحبت‌های عجیبی را پیرامون ظریف مطرح کرده و به وی نسبت شجاعت داد.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

کارت‌پستالی برای ظریف که ناملایمات را تحمل می‌کند!

تاجزاده: قدس با آزادی انتخابات در سوریه آزاد می‌شود! / آیا قالیباف این‌بار هم حناچی را می‌بخشد؟

محمد سروش‌محلاتی، ‌ از روحانیون اصلاح‌طلب که برخی رسانه‌های چپ از او با عنوان آیت‌ا... یاد می‌کنند اخیراً طی اظهاراتی در یک نشست مجازی که خبرگزاری ایلنا آنرا منتشر کرد، با اشاره به سخنی از استاد مطهری گفته است:

می‌خواهم این سخن را خطاب به رئیس دستگاه دیپلماسی که زحمات زیادی کشیده و ناملایمات زیادی دیده، نقل کنم. به گفته شهید مطهری، «بالاترین شجاعت، شجاعت گذشت از آبروست. چون گاهی انسان برای لذت وهمی مثل نام نیک از جانش می‌گذرد، اما اینکه شخص خود را به خاطر مصلحت عمومی حتی از نام نیک محروم کند و فقط حق را در نظر بگیرد، یک نوع عقل قوی و تربیت بسیار عالی می‌خواهد که از نام و ننگ و محبوبیت گذشته باشد.»! [۱]

*قابل تأمل است که این اظهارات پس از انتقادات صریح رهبر انقلاب از حرفهای غلط ظریف در فایل صوتی مطرح شده‌اند و البته جای تأسف است که این حرف‌ها را فردی که لباس دین بر تن کرده و ادعای فهم سیاست دارد، بر زبان می‌آورد.

ما قضاوت درباره اظهارات سروش محلاتی و البته ناملایماتی که ظریف در قضایایی مثل برجام، پیاده‌روی با جان کری و انتقاد از شهید سلیمانی تحمل کرده است را بر عهده مخاطبان محترم وامی‌گذایم...

***

 

تاجزاده: قدس با آزادی انتخابات در سوریه آزاد می‌شود!

تاجزاده: قدس با آزادی انتخابات در سوریه آزاد می‌شود! / آیا قالیباف این‌بار هم حناچی را می‌بخشد؟

مصطفی تاجزاده، از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ که اخیراً نیز نامزدی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ را اعلام کرده است، روز جمعه گذشته در یک توییت به مناسبت روز جهانی قدس نوشت:

"قدس با آزادی انتخابات و رعایت حقوق بشر در تهران/قاهره/ریاض/دمشق و ... آزاد می‌شود. از این طریق باید بنیان‌های اشغالگری و تروریسم دولتی را به پرسش گرفت و راه رفراندم تعیین سرنوشت را برای همزیستی مسالمت‌آمیز همه پیروان ادیان ابراهیمی و همه شهروندان اراضی اشغالی گشود."

*از نامتجانس بودن عباراتی مثل آزادی قدس و آزادی انتخابات که تاجزاده تقلا کرده آنها را به هم وصّالی کند، بگذریم!

اما سؤال اصلی اینجاست که اگر انتخابات در ایران آزاد نیست؛ آقای تاجزاده چطور پس از ۴۲ سال شناخت ستادی از سیاست ایران؛ اعلام کرده قصد نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری امسال را دارد!؟

و یا همینطور چگونه در انتخاباتی که آزاد نبوده است؛ دوستان او در اکثریت عمر انقلاب اسلامی پیروز بوده‌اند و البته در سفره آقای تاجزاده هم نان‌های رنگارنگی گذاشتند.

به جای سیاست؛ "تئاتر" عرصه بهتری برای عرض‌اندام آقای تاجزاده به نظر می‌رسد.

***

آیا قالیباف این‌بار هم حناچی را می‌بخشد؟

تاجزاده: قدس با آزادی انتخابات در سوریه آزاد می‌شود! / آیا قالیباف این‌بار هم حناچی را می‌بخشد؟

پیروز حناچی، شهردار اصلاح‌طلب تهران اخیرا طی اظهاراتی در کلاب‌هاوس؛ انتقاداتی تکراری را علیه قالیباف و کارنامه مدیریتی وی مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا، حناچی در بخشی از این اظهارات درباره کمک به خیریه ها گفت: تبصره ۶ ماده ۵۵ قانون شهرداری تصویب شد و تمام کمک ها را به تصویب شورای شهر تهران رساندیم؛ این موضوعات از حدود اختیار شهردار نیز خارج است.

وی اضافه کرد: در گذشته این رویه وجود نداشت و شورای شهر آن زمان باید به این موضوعات اعتراض می کرد و این موضوعات در تفریغ بودجه خود را نشان می‌دهد.

شهردار تهران افزود: وظیفه قانونی خودمان را برای کمک به خیریه ها در بودجه گنجانده و به تصویب شورای شهر رسانده ایم.

وی ابراز داشت: رویه کمک به موسسات خارج از شهرداری مرسوم بود اما بیشترین کمک به این موسسه (امام رضا) شده است!

حناچی همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح می‌کند: افتخار ما این است در مقطع انتخابات پای خود را روی گاز نگذاشتیم. شما به دوره های قبل برگردید و ببینید در دوره انتخابات چه اقدام هایی صورت گرفت.

او در ادامه گفته است:‌ در مورد بیمارستان خیریه، شهرداری و شورای شهر تهران مدعی است که اموالی به بهانه های مختلف از شهرداری خارج شده است و باید تعیین تکلیف شود. درست است که شهرداری تهران مستند به بند ۶ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها اجازه کمک به خیریه ها را دارد اما باید کاملا شفاف و بدون پرده پوشی باشد.

شهردارتهران افزود: باید تمام زوایای کار خیر روشن شود تا این ذهنیت ایجاد نشود که به نام کار خیر اتفاقات دیگری صورت گرفته است. اگر اطلاعات روشن شود ممکن است بسیاری از مشکلات حل شود.


حناچی گفته است: می‌دانیم که بخش عمده ای از منابع، ابنیه و املاک به نفع این خیریه خارج شده است. بررسی های کامل تر باید صورت گیرد. خیلی از پرونده های مربوط به تخلفات اداری مورد بررسی قرار گرفته است و حتی مدیران حاضر نیز مورد بحث قرار گرفته و رای برای آنها صادر شده است. تخلفات را در این دوره جدی تعقیب می‌کنیم.

در اظهارات حناچی همچنین می‌خوانیم:

"مگاپروژه‌های ما از جنس توسعه قلمرو عمومی، عدالت اجتماعی، ارزانتر اداره کردن شهر، ایجاد نشاط و سرزندگی با حداقل هزینه و مشارکت اجتماعی است."[۲]

*پر واضح است که حتی اگر قالیباف دست به قتل عزیزان این افراد نیز زده بود؛ هرگز دچار این سطح از عداوت و کینه‌توزی نمی‌شد! و علت این حقد و کینه حتی در روزهای پایانی عمر شهرداری و شورای شهر اصلاح‌طلبان را صرفا بایستی در کارنامه جهادی قالیباف جستجو کرد.

کارنامه‌ای که اصلاح‌طلبان طی ۱۰ سال گذشته هیچ رسالتی جز تخریب آن برای خود قائل نبوده‌اند زیرا می‌دانند اگر فردی با این کارنامه در ابعادی از اجرائیات کشور قرار گیرد و یا در احتمالی خطرناک‌تر رئیس‌جمهور شود آنگاه رایحه مدیریت جهادی در تمام کشور خواهد پیچید و دیگر کسی را یارای بهانه‌جویی علیه نظام اسلامی نخواهد بود.

درباره اظهارات آقای حناچی دانستن این نکته حتما جذاب خواهد بود که او پیش از این نیز تهمت‌هایی را درباره تسهیلات شهرداری تهران برای خانواده قالیباف مطرح کرده بود که پس از اعلام طرح شکایت قالیباف؛ بلافاصله از موضع خود عقب‌نشینی کرد و حرفش را پس گرفت. [۳]

البته مشخص نیست پس از طرح اظهارات جدید او؛ صبر قالیباف مبنی بر شکایت نکردن ادامه پیدا کند و بسا که شاهد درج سوء پیشینه در پرونده آقای حناچی هم باشیم...

ذکر این معنا ضروریست که به نظر می‌رسد آقای قالیباف دیگر حقی برای بخشش و یا چشم‌پوشی شخصی در این پرونده را ندارد زیرا پای "کارآمدی و آبروی نظام" در میان است که عده‌ای قصد لگدمال کردن آنرا دارند.

جالب است یادآوری کنیم که قبل از حناچی؛ یک عضو شورای شهر تهران یعنی محمود میرلوحی نیز ادعاهایی مربوط به بدهی‌های شهرداری تهران در دوران قالیباف را مطرح کرد که در فقره او قالیباف دست به شکایت زد و میرلوحی نیز پس از عدم توانایی در اثبات ادعاهای خود به حبس و شلاق محکوم شد. [۴]

در ادامه اما بیان این نکته هم ضروریست که اظهارات حناچی مبنی بر اینکه "مگاپروژه ما، ارزان‌تر اداره کردن شهر بوده" در حالی است که تأکید آقایان شهرداری و شورای شهر بر گران شدن بلیط مترو و یا خبر مشهور "محکوم شدن شهرداری تهران از سوی سازمان تعزیرات به جرم گرانفروشی به مردم"! مثل نقل محفل در خاطره مردم مانده است.

و مشخص نیست آقای حناچی با چه اعتماد به نفسی چنین مباحثی را مطرح کرده‌اند!؟

***

1_https://www.ilna.news/fa/tiny/news-1071946

2_www.irna.ir/news/84320574/

3_mshrgh.ir/1180731

4_https://www.ilna.news/fa/tiny/news-727639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 54
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    25 0
    با سلام، آن چیزی که مسلم هست تنها یک شوی سیاسی هست برای شرکت در انتخابات والسلام
    • سوخته IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      16 4
      تاجزاده تو تهمونده ی گندیده اصلا... خفه شو با این حرفهای پوچت
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      13 2
      در سالروز خروج آمریکا از برجام، یادی کنیم از ابن پیش بینی تاریخی دکتر ظریف! فواد ایزدی: "آقای ظریف! رئیس جمهور بعدی آمریکا تحریم‌ها رو بر می‌گردونه؛ جان کری هم گفته رئیس جمهور بعدی ملزم به اجرای برجام نیست." ظریف: "تام کاتن به من گفت رئیس جمهور بعدی آمریکا میزنه زیر برجام، همه بهش خندیدن! منم بهش گفتم برو پولتو از هاروارد پس بگیر، خوب بهت حقوق یاد ندادن!"
    • عیوضی IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      13 2
      ازاین آقای تاج زاده بپرسید دراین چهل سال چه خدماتی به این مردم عزیز ایران کردید حالا می خواهید رئیس جمهور شوید. و آقای حناچی چه خدمتی انجام دادی ازآن برای مردم تهران بگو.....
    • احمد IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      12 0
      چیزی که واضحه اینه که اصلاحطلبان و کارگزاران خیلی از قالیباف عقده دارن. شاید هم برای دعواهای آینده در دادگاهها بعد از کنده شدن شر تدبیر از دولت، برنامه ریزی می کنن. ولی یه چیز مشخصه، اینها جیبهاشون خیلی از قالیباف پرتره و هیچ وقت نمی تونن به اندازه قالیباف کار کنن.
  • رضا IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    26 6
    من آقای حناچی را کاملا می شناسم قریب به 40 سال است که ایشان را می شناسم از ایشان بدکینه تر در عمرم کسی را ندیده ام.
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      26 2
      اصولا به هر دلیلی شورای اصلاح طلب شهر تهران اقای حناچی را برای کار نکردن در شهر به این سمت مهم منصوب کردند .
  • US ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    5 11
    تاجزاده: قدس با آزادی انتخابات در سوریه آزاد می‌شود!
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    16 30
    فقط مشرق حق دارد ،درست فکر و عمل می کند ولاغیر
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      13 4
      چی میگی؟
  • حجت MD ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    26 5
    افکار ظریف افکار امریکا سخنان ظریف سخنان امریکا خط ظریف خط امریکا
  • محمد IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    21 2
    ...زاده به والله قسم اگه امثال این فرد قدرت به دست بگیرن ایرات تجزیه میکنن فقط راه رسم نوکری بلدن
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    19 1
    سروش جان پای مبرت شنیدم گفتی عبیدالله زیاد فرماندار علی بود یادت هست اما سرپسر فاطمه زهرا رادستور داد بریدن.چیزهای جدید بگو جانم ما خودمان اخوند شدیم.موضع ظریف شما خیانت ملی است.خودش ابرو مندانه کنار بکشد.
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    14 8
    تاجزاده هیچی نخورد.
  • mehriran IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    6 10
    لطفا تفسیر خبر را بر اساس واقعیت انجام بدهید نه از روی حب و بغض . واقعیت رو اکثریت جامعه همین الان دارند فریاد میزنند . کشاندن بحث به مسیرهای انحرافی دردی دوا نمیکنه
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    13 3
    سروش محلاتی بد بخت اخه تو چرا مثل علمای یهود دینت را برای دنیای دیگران می فروشی حالا حناجی و امثال آو ملالی نیست که چه کار می کنند ولی ادم به توی بدیخت اخوند عمامه به سر که سرت کردی تو .... این ثروتمندان بی درد چنین سخن می گویی والله عیب است
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    17 5
    اقای تاجزاده ازادی قدس با حذف جریانهای نفوذی غرب و مزدوران امریکا در کشورهای اسلامی که دل به مذاکره با شیطان بزرگ بسته اند ازاد خواهد شد .
  • سیامک DE ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    17 8
    تمامی اصلاح طلبان مستشاران غربی درون ایران هستند. تمامی اصلاح طلبان مستشاران غربی درون ایران هستند.
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    14 0
    وقتی زبان برای کسی در ایران هزینه ندارد رییس جمهور می شود روحانی آخوندی می شود وزیر ظریف می شود سردار دیپلماسی زنگنه می شود ژنرال نفت وووووووووو!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
  • BE ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    17 3
    های هیتلر تاجزاده
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    11 4
    به نظر صحبت های اقای تاج زاده شوی سیاسی نیست ایشان مشاعرشان را از دست داده اند
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    14 3
    پروردگارا ما را از دست اوباش اسلاحتلب رها کن
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    9 1
    واقعا ناملایماتی مانند دریافت دهها سکه ، پاداش ، حق ماموریت های دهها میلیونی و ... خیلی دردناکه . من ماندم ظریف این همه درد را چطوری تحمل می کنه.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    14 2
    آقای حناچی بگو تو و همفکرانت برای تهران چه کردید؟
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    10 0
    انشاء الله بزودی پایان عمر صهیونیست های اشغالگر و امریکای جنایتکار با پایان عمر نفوذی ها و حافظین منافع غرب در کشورهای اسلامی با یکدیگر رقم خواهد خورد . السیسی / محمو د عباس / محمد بن سلمان / ال خلیفه / منصور هادی / و اصلاح طلبان افراطی و شیفته امریکا به زباله دان تاریخ خواهند رفت .
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    10 5
    سروش محلاتی لجبازی را از مکتب استاد معزولش فرا گرفته است . سروش و همپالگی هایشان کینه ای عمیق نسبت به امام خمینی ره نسبت به عزل استاد اعظم خود دارند .لذا به هر مناسبتی میخواهند به انقلاب و رهبری نیش بزنند .
  • قاسم باویه IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    12 7
    از دادستان کل کشور بعنوان مدعی العموم از تاجزاده شاکی هستیم که به راحتی خطوط قرمز کشور رازیر سوال برده وازخداترسی نداره
  • REZA IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    12 4
    تاج زاده....... هااای هیتلر!!!!
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    8 2
    قالیباف باید شکایت کند ویکبار برای همیشه این حرفها را تمام کند.
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    3 9
    مشرق اینهمه جانبداری از قالیباف ایا علتی داره؟خب شاید قالیباف هم ایراداتی داشته
  • GB ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    8 1
    حتما منظور مصطفی سوریه تحت رهبری ابوبکر البغدادی بده .برو برو که خوب شناختمتم3762
  • وحید IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    6 0
    سروش محلاتی فرد منحرفیست که از منظر یک صهیونیست به عالم نگاه میکند،خدا و رسول و قرآن را نه آنطور که هست و در قرآن آمده بلکه آنطور که هوا و هوس کرده میبیند و چون مستکبرست هوا و هوس خود را از وحی منزل هم بالاتر میداند.چنانکه در این اراجیف که در مورد ظریف بافته دیدگاه آلوده و چرکین او را میبینیم.بی آبرویی و دریدگی ظریف و ماسونهای حامی او را در کتمان حقایق و دروغ بستن آشکار به بدیهیات و واضحات،شجاعت جلوه میدهد.پسر خوب و پادوی محفل ماسونی سروش محلاتی!شما که در گمراهی آشکارید،قبل از شما انبیائی چون موسی و یعقوب که درجات معنی بالایی داشتند اما شحّ نفس داشتند نبوت از آنها گرفته شد(احسن القصص سوره یوسف،جناب یعقوب خواب یوسف را تطبیق بر فرزندان خودش کرد و جدایی یوسف نیز بهمین خاطر بود که توسط خداوند و بی واسطه پدر ساخته و پرداخته شود).
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    3 10
    واقعیت این است که انتخابات در ایران چیزی بیشتر از یک شوی تایید نظام نیست بدون شک اگر قرار بود ملاک انتخاب افراد توسط مردم ،کارنامه های انها باشد که کارنامه سید محمد خاتمی از همه درخشانتر است این حرف من نیست بلکه وضعیت اقتصاد کشور و نرخ ارز و تورم و گرانی در سالهای 76 تا 84 بوده است اما هیچ کس قادر به نجات این کشور نخواهد بود ...هیچ کس
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    5 1
    عقل کل،اسرائیل با دیپلماسی،دموکراسی وآرا ازبین نخواهد رفت والا اینقدر سلاحهای پیشرفته،گنبدپوشالین وتاسیسات هسته ای ناامن نداشت
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    3 0
    عقل کل،اسرائیل با دیپلماسی،دموکراسی وآرا ازبین نخواهد رفت والا اینقدر سلاحهای پیشرفته،گنبدپوشالین وتاسیسات هسته ای ناامن نداشت
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    5 0
    اگر الان یک فلک زده حرف های تاجزاده را زده بود نه تنها خودش بلکه ایل و تبارش هم از زندگی در ایران محروم می شدند آخر چرا امثال این آقا مجیز هم کیشان ترامپ و نتانیاهو را می گوید ولی کسی با او کاری ندارد خون او آبی است؟؟؟؟
  • سیدوحید IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    4 0
    اینکه مشرق هر چند روز یک بار مهملات تاج زاده رو تیتر می کنه جای انتقاد داره اصلا موهومات ذهنی این آقا ارزش تلف کردن وقت خواننده ها رو داره ؟
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    4 0
    چقدر مشمئز کننده است بوی تعفن برخی که لباس روحانیت به تن کرده اند و به ظاهر باید علم مبارزه با شیاطین بدست گرفته باشند ولی غرق شهوت و قدرت شده اند و به شکل افراطی تایید و تکذیبشان نه بر حق که بر مدار گرایشهای حزبی و جناحی و قوم و خیشی است.از برخی روحانویون دنیا طلب دین فروش حالم بخور میخوره.چرا برخی از روحانیون اینقدر دنیا طلب و دین گریز شده اند.چرا خود سیستم روحانیت و مدیران حوزه با این روحانی نماها مماشات میکنند؟؟؟!!!!.چرا انه خلع لباس نمیشوند؟؟؟!!!!
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    3 0
    آزادی انتخابات در سوریه یا فلسطین ؟ باید بذارند ساکنان واقعی فلسطین اعم از مسلمان و یهودی و ... که سابقا مالک فلسطین بودند و به زور اسرائیلی ها امدند و زدند و کشتند و بردند درباره ی کشورشان انتخابات برگزار کنند .
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    3 4
    حرف حق را زدند و دمشان گرم که مثل اکثر مسئولین این مملکت چاپلوس و تملق گوی یک شخص خاص نیستند
  • DE ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    5 2
    اقای تاجزاده مغرض و فتنه ساز مدافع اسرائیل به اندازه کافی خرابکاری و گند زدید . به شما نیومده که راجع به آزادی قدس نظربدید. کشور ما قانون اساسی داره. اول برو یادبگیر به قانون اساسی این کشور احترام بذاری!
  • محتشم IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    3 0
    واقعا چرا ظریف و همانندآن حنانچی و... به جای کار و فعالیت تمام تلاش و توان خود و گروه ان را گذاشته اند به مقایسه خود با سردار دلها و قدس و نیز رقابت با مدیریت قالیباف اولی خاورمیانه و شاید هم جهانی را از دست داعش و برنامه های غرب نجات داد و دومی تهران را از شکست اجتماعی /شهری و نابسامانی
  • مجید IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    5 0
    این تاجزاده متوهمه.بذارید به حاله خودش باشه.
  • نصر DE ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    3 0
    حماقت اصلاح طلبان را باید از سخنان این سه تن نمونه انها شناخت چرا که میگویند مشت نمونه خروار است .اون روحانیشان شروش محلاتی که میگوید: وادادگی ظریف در دیپلماسی حقارت با واگذاری صنعت هسته ای کشور در مقابل هیچ و تحقیر بردن ابروی کشور شجاعت است و شهادت رزمندگان بخصوص سردار دلها حاج قاسم سلیمانی وزحمات شبانه روزی آنها در شکست دشمن و حفظ مقاومت برای بدست اوردن نام نیک بوده است !!!.و اون یکی تاجزاده {حماقت زاده) میگوید باید کشور های مسلمان باید تابع سیاست های صهیونیستی باشند تا با روی کار امدن احمق هایی مثل او و ظریف و بن سلمان و...بقیه کشور های مسلمان هم براحتی در حلقوم صهیونیست ها قرار گیرند و از ازادی قدس شریف هم سخنی بمیان نیاید.و شهردار بی کفایت تهران هم بجای رسیدگی به امور شهر و ادامه دادن کار های جهادی شهرداری در دوران قبل چون توان کاری ندارد بهانه گیری میکند که من مثلا کمک شهرداری به خیریه ها را قانونمند کرده ام و عملا با حذف امور تبلیغات فرهنگی و اسلامی فعالیت مهم و مثبت شهردار قبلی را زیر سئوال ببرد.لذا مردم باید هوشیار باشند که فریب ای بیگانه پرستان لا مذهب را نخورند که نه عرضه کار کردن دارند و نه قدرت مقابله با دشمنان دین و میهن اسلامی. آنها نه شناخت درست از سیاست های حاکم بر جهان ونظام های سرمایه داری صهیونیستی دارندو نه راه مبارزه با ان را میدانند..
  • سید مجید IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    2 2
    انتحاب مردم اشتباه بود والا تاج زاده و اقا پیروز دارن به نحو احسنت کارشان را پیش میبرند...راستی اقای حناچی شما شهروندان شهر را هم میکشید هم میفروشید...۲۴۴۹
  • بهلول IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    3 0
    آنچه مسلمه قالیباف اینبار هم از حناچی مفلس ورشکسته خواهد گذشت. حناچی را خدا زده و برخورد با او برای قالیباف افتخاری ندارد.
  • FR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    4 0
    این تاجزاده هم آخرش مثل محمد نوریزاد با پرت و پلاگویی خل و چل میشه !
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    2 0
    این اصلاح طلبان واقعا خجالت نمی کشند اینقدر دروغ می گویند از عمامه دارشان گرفته تا یقه آخوندی و کراواتی اشان یک روز کدیور را آیت الله کردند امروز فاضل میبدی و سروش محلاتی و غیره را و همه آنها فقط دروغ میگویند و تهمت به دیگران میزنند و اینقدر به حزب و گروهشان تعلق دارند که به هر حرفی متوسل می شوند
  • مهران IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    4 0
    با سلام آقای تاجزاده، قبل از ورود به انتخابات ریاست جمهوری، باید یک فکری به حال یبوست سیاسی خود بکند. باید به ایشان متذکر شد که با داشتن سوء پیشنه جایی در انتخابات ریاست جمهوری ندارند و ایشان با پرت و پلا گویی راه به جایی نخواهند برد.
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    3 0
    عامل بیگانه وسخن گوی دشمنان در ایران اسلامی جایگاهی ندارد.
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    2 4
    ظریف حرهای درستی گفت
  • علی IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    2 2
    تاج زاده منافقی بیش نیست. دیگه باید چجوری بگه من منافقم. #سرطان-اصلاحات
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    2 0
    تاج زاده و یارانش در باند مهدی هاشمی که پونز به پای دختران با شلوار لی می زدند وگونی به سرشان کرده وتا مرز مردن کتکشان می زدنند!!!!!،وقتی معاون وزیر کشور شد مستخدمین غیر همسو را در وزارت کشور عوض کرد اکنون از انتخابات بی دروپیکر در ایران وآزادی انتخابات در سوریه دم می زند!!!!!!!چقدر اینها رودار وگستاخند!!!!فکر می کنند مردم مثل خودشانند!!!!!!!
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    2 2
    اصلاحات قحط الرجال دارد این عناصر شل مغز وچاله میدانی را گسیل می کند!!!!حداقل به حیثیت اجتماعی نداشته خودشان فکر کنند!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس