امان الله حسین پور

یک نماینده مجلس با طرح این سؤال که "چرا دولت جدیت بیشتری در کنترل قیمت‌ها به خرج نمی‌دهد؟ " گفت: برخی از کالاها بدون نظارت دولت قیمتشان بالا رفته و زندگی را برای مردم سخت کرده است.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و اتفاقات کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

"مستی جوکرها" در خیابان‌های تهران

"مستی جوکرها" در خیابان‌های تهران/ کذب‌گویی عضو مجمع تشخیص مصلحت درباره نیروهای انقلاباسماعیل گرامی‌مقدم، فعال اصلاح‌طلب و قائم مقام حزب اعتماد ملی در بخشی از یک مصاحبه با شماره یکشنبه گذشته روزنامه آرمان ملی پیرامون اغتشاشات 70 روزه گفته است:

"واقعیت این است که ما در گذشته و از سر دلسوزی و خیرخواهی این روزها را هشدار دادیم و عنوان کردیم اگر این وضعیت ادامه پیدا کند بروز ناآرامی و اعتراضات خیابانی در کشور اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. این هشدارها به خصوص در انتخابات مجلس یازدهم و ریاست‌جمهوری سیزدهم داده شد. "[1]

*آقای گرامی‌مقدم راست می‌گوید!

اصلاح‌طلبان پس از انتخابات 1400 گفته بودند که "اصلاحات صندوق محور مرد! و منظورشان هم ورود به فاز مسلحانه و خیابانی بود.

راستی که بر زبان گرامی‌مقدم جاری شده در واقع به یک آینده‌نگری اشاره ندارد! بلکه منظورش رفتارهای اصلاح‌طلبان در تهدید نظام اسلامی و تقلا برای کشاندن مردم به خیابان‌هاست.

آنها بودند که دو انتخابات 98 مجلس و 1400 ریاست‌جمهوری را تحریم کردند تا به مردم این پالس را بدهند که نظام دیگر مشروعیت ندارد و راه تحقق خواسته‌ها هم برداشتن سلاح است نه صندوق رأی!

که البته بخشی از محصولی که کاشته بودند را در اغتشاشات 70 روزه اخیر درو کردند و اکنون می‌بینیم کسانی مثل گرامی‌مقدم به صحنه می‌آیند و می‌گویند: "دیدید گفتیم"!

بله! شما گفتید... لکن نه بعنوان ناصح که بعنوان فرماندهان فتنه، بانیان آشوب و کسانی که مشغول خط و نشان کشیدن برای امنیت کشور و استقرار نظام اسلامی بودند.

منظور آنها از گفتن نیز منهای کسوت فرماندهی فتنه؛ نه دلسوزی برای ملک و مملکت که خالی کردن انتخابات از منطق قانون، قالب کردن نامزدهای بی‌صلاحیتی مثل مصطفی تاجزاده به رأی مردم و زمینه‌سازی برای ایجاد بلوا بود.

در واقع مردم ایران با یک نمایش ترسناک مواجه‌اند که جوکر آن صرفا ردّی از لبخند را روی لبان خودش کشیده اما به شدت سفّاک است، در دستش اسلحه دارد و تا تمام شهر را در "فتنه اقتصادی" نهایی ویران نکند، دست بردار نیست.

راه دفع این فتنه که هر بار ممکن است به بهانه‌ای رخ بدهد؛ جهاد تبیین و نگاه تیزبینانه امنیتی است.

***

اظهارات عجیب عضو مجمع تشخیص مصلحت درباره نیروهای انقلاب

"مستی جوکرها" در خیابان‌های تهران/ کذب‌گویی عضو مجمع تشخیص مصلحت درباره نیروهای انقلاب

روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد، در شماره سه‌شنبه گذشته خود و در بخشی از یک مصاحبه با محمد صدر، فعال چپ و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ در سؤالی کنایه‌آمیز از وی پرسیده است: "در همه جهان برای شنیدن صدای مردم به انتخابات روی می‌آورند. در انتخابات آزاد و رقابتی است که مشخص می‌شود، مردم چه می‌گویند. اما در انتخابات سال‌های 98 و 1400 این فضای رقابتی شکل نگرفت و تنها یک طیف خاص از جناح راست، نماینده داشت. چقدر این فضاسازی‌های محدود در شکل‌گیری رخدادهای اخیر نقش داشته است؟ "
صدر نیز در پاسخ اظهار می‌کند:

"متاسفانه تحلیل اشتباهی میان اصولگرایان شکل گرفت؛ مبتنی بر این تحلیل اشتباه هم انتخابات مجلس در سال 98 و هم انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 برنامه‌ریزی شد. این تحلیل که اگر اصلاح‌طلبان، طیف‌های میانه‌رو در یک کلام غیرخودی کنار گذاشته شوند، جامعه به سمت جناح راست میل می‌کند و تسلیم آنها می‌شود. این تحلیل اشتباه بود و فکر می‌کنم، امروز بسیاری از فعالان سیاسی در جناح راست به این نتیجه رسیده‌اند که تحلیل اشتباهی داشته‌اند. این تصور اشتباه که اگر در حاکمیت همه خودی باشند و یکدست شوند، مشکلات مملکت حل می‌شود، ریشه بسیاری از مشکلات است. جالب اینجاست در کمتر از یک‌سال پس از یکدست شدن قدرت، مشخص شد این تفکر غلط بوده و فشارها بر اقتصاد، سیاست، دیپلماسی و...بیشتر شده است. "[2]

*از کنایه غلط اعتماد و مرجع ضمیر آن که بگذریم؛ مردم و آحاد جامعه و پژوهشگران باید بدانند که حرف آقای صدر پیرامون تحلیل اصولگرایان مبنی بر کنار گذاشتن دیگران در انتخابات صرفا در حالتی صحیح است که این فرد بتواند یک سند متقن از چنین گفته‌ای را در میان بزرگان جریان انقلابی ارائه کند.

چه اینکه ما معتقدیم اساسا چنین رخداد و چنین تحلیلی وجود نداشته و هیچ سندی هم دالّ بر آن وجود ندارد.

جدای از این انتظار بود آقای صدر بنا بر کسوت حکومتی و سیاسی که دارند؛ شجاعانه از تصمیم رسمی ستاد اصلاحات برای "تحریم انتخابات‌های 98 و 1400" سخن می‌گفتند و اعتراف می‌کردند که علت کاهش مشارکت کسانی از مردم در انتخابات 1400 این بود که عده‌ای از رجال اصلاح‌طلب از بام تا شام مردمفریبی کردند و انتخابات را از چشم این برخی از مردم انداختند.

چرا صدر درباره این خیانت بزرگ جریان اصلاحات سخن نمی‌گوید که آنها به‌جای اینکه نامزدی در قواره قانون و انتخابات معرفی کنند و یا به‌جای مثل رفتار خود در انتخابات‌های 92 و 96، از یک چهره نزدیک گفتمانی حمایت کنند اما فردی مثل تاجزاده را بعنوان نامزد معرفی کردند (که طبعا رد صلاحیت می‌شد) و در واکنش به تأیید نشدن داوطلبان فاقد صلاحیتشان نیز ابراز کردند که ما نامزد نداریم پس در انتخابات شرکت نمی‌کنیم!

آش این توطئه آنقدر شور شده بود که برخی رجال اصلاح‌طلب مثل بهزاد نبوی صراحتا با این تصمیم مخالفت کردند و برخی احزاب اصیل چپ مثل حزب کارگزاران و چند تشکل دیگر در مخالفت با این تصمیم خیانت‌بار؛ ائتلاف جمهور را تشکیل دادند و در انتخابات شرکت کردند.

مع‌الاسف القائات جبهه‌ای اصلاح‌طلبان کارگر افتاد و کسانی از مردم در انتخابات شرکت نکردند و اکاذیب و بهانه‌های امروز در صحبت‌های امثال صدر قرار گرفت...

ماجرای "حاکمیت یکدست" نیز قضیه‌ای مشابه دارد و اساسا چنین حرف ابلهانه‌ای در دستور کار هیچ محفل سیاسی یا نهاد حکومتی نبوده است و در این فقره هم مردم با یک افسانه برساخته در ذهن اصلاح‌طلبان مواجه شده‌اند.

برخی محافل تحلیلی معتقدند چپ‌های ستادی با ذبح جمهوریت در جریان انتخابات‌های 98 و 1400 به سمت برداشتن سلاح علیه مردم و جمهوری اسلامی ایران در فتنه‌ای اقتصادی حرکت کرده‌اند.

***

یک نماینده مجلس خواستار جدیت دولت در کنترل قیمت‌ها شد

"مستی جوکرها" در خیابان‌های تهران/ کذب‌گویی عضو مجمع تشخیص مصلحت درباره نیروهای انقلاب

ایسنا گزارش داد: امان‌الله حسین پور، نماینده مردم اسفراین در مجلس، طی سخنانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی یکشنبه گذشته مجلس گفته است:

"امروز گرانی‌ها کمر اقشار ضعیف و متوسط جامعه را شکسته است. چرا دولت جدیت بیشتری در کنترل قیمت‌ها به خرج نمی‌دهد؟ برخی از کالاها بدون حساب و کتاب و بدون نظارت دولت قیمتشان بالا رفته و زندگی را برای مردم سخت کرده است. امروز قیمت مسکن و اجاره مسکن مستاجران و جوانان را از زندگی ناامید کرده و بنابراین دولت باید با جدیت قانون تولید یک میلیون مسکن در سال را دنبال کند."[3]

*طبعا بایستی قضاوت درباره آنچه که این نماینده محترم مجلس پیرامون معضل گرانی گفته است را بر عهده مردم عزیز ایران گذاشت.

مسئله امروز بازار و قیمت‌ها در ایران یک "گرانی بیقاعده" است که از هیچ قاعده دلاری، بازاری، تحریمی و تورمی پیروی نمی‌کند و صرفا به دلیل سودپرستی و نبود نظارت کارای دولت بر بازار حادث شده است.

شاهد مثال آنکه کار این گرانی بیقاعده به آنجا کشیده است که حتی شهرداری سابق تهران نیز به جرم گرانفروشی به مردم محکوم شد. [4]

مسئله مسکن و اجاره بها نیز از این گرانی بیقاعده مستثنی نیست و در این حیطه هم نیازمند یک نظارت کارای دولتی هستیم.

پیش از این، مجید انصاری، از فعالان اصلاح‌طلب طی اظهاراتی گفته بود: مسئول اول آنچه که امروز در کشور رخ می‌دهد رهبر و مسئول دوم مجلس است! [5]

***

1_ https://www.armanmeli.ir/fa/main/detail/346957

2_ https://www.etemadnewspaper.ir/fa/main/detail/194123

3_ isna.ir/xdMSHH

4_ https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/02/15/2256683

5_ mshrgh.ir/1442287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 50
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 13
  • سید IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    58 56
    فرصت طلبی و باج خواهی اصلاح طلبان تـ...وع آور در هر برهه اغتشاشات که همواره خود هم در آن اغتشاشات و بلواها و فتنه ها مؤثّراً دخیل هستند، بسیار چندش آور و مشمئزکننده است!!
    • علی IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      40 36
      واقعا قرآن از گروهی که میگویند می خواهند اصلاح کنند ولی در واقع دروغ گویانند شما خودتان این وضع رو بوجود آوردید کم کارهای بی عرضه حراف پر مدعا الان تلویزیون ها و شبکه های معاند مگر با تفاله های همین اصلاح طلبها پرنشده خدا لعنت کنه شما رو آنقدر وقیح هستید
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      27 30
      فرماندهان فتنه، بانیان آشوب و کسانی که مشغول خط و نشان کشیدن برای امنیت کشور و استقرار نظام اسلامی ... چرا باید آزادانه در رسانه ها ذرت پرت کنن؟ چرا نهادهای امنیتی اینا رو توو گونی نمیکنه؟
    • کرمی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      29 32
      اصلاحات همواره درپی باج خواهی وجاه طلبی وفریب است
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      19 24
      خودت تا آخرش برو ،اول آمار تحریم( افرادخاص وممتاز کشور نهادها وگروهها واسامی شخصیت هاوباهرکسی خصومت شخصی ویاحزبی دارندمثلا کسی اشتباهشان را به آنها گفته گوشزد کرده )را به اجانب معلوم الحال سیاسی می دهند وتبلیغات گسترده رسانه ای با تقطیع وفتوشاپ به خورد مخاطبان ساده لوح وگاها افراد بااغراض سیاسی اجتماعی شغلی اقتصادی با تهمت وتوهم می دهند. من موندم اصلاح طلبان به کدامین اصول پایبندند اخلاق،شرع،عرف،قانون آیا این ها وجدان دارند؟ هدفشان چیست گیریم عمر هزارساله نمودید زمان برای ما زندگی یک انسان حتی عمر نوح پایان پذیراست. دراتاق فکر این اصلاح طلبان چه می گذرد به هنه چیز تعرض می کنند خدا پیغمبر امام دین رهبر حکومت سیاست مردم؟؟؟ اینها هیچ قید وبندی ندارند خطرناک ترین حزب یا گروهی که تاکنون دیده ام . بنیانشان دروغ وتهمت است؟
    • US ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      17 21
      افراد متحجر کشور را به خاک سیاه نشاندند
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      22 18
      اصلاح طلبان تندرو اقتصاد کشور را ویران کردند و مردم را به خاک سیاه نشاندند حالا اشک تمساح می ریزند.
    • SE ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      14 10
      کسانی که میگویند ما هشدار داده بودیم خود نیز پشت این اغتشاشات هستند. هنوز همان تاکتیک فشار از بیرون و فشار از کف خیابان و فشار از بالا دنبال میکنند.
    • ح IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      6 1
      افراد متحجر چه یعنی عصر حجری دیگه؟ اونوقت لخت شدن عصر حجریه یا پاکدامنی؟
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    22 11
    محمدصدرکه خود وجریان فکری خود وگروهکهای مورد حمایت خود را در مقابل حکومت جمهوری اسلامی می بیند ، در مجمع تشخیص مصلحت نظام چه می کتد؟
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      6 2
      مصلحت اندیشی!
    • مردم IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      9 7
      خودمان را گول نزنیم . صحبت از اصلاح طلب و اصولگرا نیست. درد جامعه را مردم از مسئولان بهتر میدانند.
  • ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    36 42
    بی شرفتر از این اصلاح طلبان ندیده و نه شنیده ام
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      11 13
      بی شرفی فقط مال اون لحظه ایی که از خواب بیدار می شوند برای بقیه لحظات نکبت بار این جماعت وطن فروش خائن هنوز توصیفی پیدا نشده
  • فرشاد IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    11 24
    سلام آفرین به این تحلیلها
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    21 13
    حقوق 5 میلیون خرج 1 ساعت این بی شرفاست........................
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    29 48
    دو نفر کنار هم نشسته بودن یکیشون به اون یکی دیگه گفت تا ده ثانیه دیگه یکی میخوره پس کله ت و بعد خودش زد پس کله ش! بعد گفت دیدی درست پیش بینی کرده بودم؟! پیش بینی اصلاح طلب ها هم همینطوره
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    15 18
    تدابیرپیشنهادی: ۱.استقرار گسترده پلیس در معابر و بازار جهت اطمینان کسبه و عدم تعطیلی. ۲.اعلام رسمی برخورد با کسبه همراه با اینترنشنال تروریستی و ابطال پروانه کسب. ۳.گفتگو با مردم برای خودمراقبتی در فراخوان ضدانقلاب طی روزهای آتی «همیشه هزینه پیشگیری کمتر است»
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    15 29
    اصلاح طلبان در محافل عمومی و خصوصیشون اعلام کردن نظر و خط مشی ما باید در برابر این اغتشاشات این باشه و بخاطر همین همشون یکصدا یک حرف بلغور میکنند
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    15 15
    هیچ جای دنیا براندازان رو به اسم اصلاح طلب اجازه فعالیت نمیدن چه برسه که همتی و علیزاده از اون طیف رو اجازه دادن.خبط شورای نگهبان مثل تایید صلاحیت روحانی اسکاتلندی! مشکل ما همین رودروایسی ها و مماشات ها با مزدوران آمریکا و دشمنان اسلامه
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    13 9
    اردوغان سر فتنه را دید السودانی سر فتنه را دید چرا اصلاح طلب نعل وارونه میزند پرچم بلوچستان ازاد .توطیه کردستان بزرگ وادعای علی اف مبنی بر اذری های مقیم ایران نشانه چیستکاش به اندازه سلطنت طلب ها اصلاح طلبان خواهان ایران یکپارچه بودن
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    15 27
    از نگاه افسادطلبان ، هر که غیر آن‌هاست تندروست، هر که غیر آن‌ها رأی آورد متقلب است، هر چه غیر آن‌ها بگویید بی‌سوادید، اگر تهدید کنند پیش‌بینیست!، اگر آشوب کنند اعتراض است، طرف مقابل راهپیمایی کند آشوب است!، هر که طرفدار این‌ها نیست مردم نیست، هر که ذات آمریکا را بشناسد دنیادیده نیست، هر که با آنان نیست جناح راست است!!! و هر که رذل و پست‌فطرت خائن وطن‌فروش و منافق بی‌دین نیست، آدم نیست!
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    13 23
    آقای گرامی مقدم، تصور نکنید که ما شما را پیشگو تلقی کنیم، شما اول میگویید آشوب و اعتراض بعد خودتان آتش را به راه می‌اندازید‌. نمیدانم چرا شما اصلاحات‌چی‌ها، فکر میکنید با مردمی نادان روبه‌رو هستید. نقش مصلح در ظاهر و در باطن طراح عملیات بر اندازانه.
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    10 4
    به گرانی نظارت نشه زمینه اغتشاش همچنان هست
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      4 4
      پس قبول دارید که اغتشاش‌گرید! گرانی با تدبیر رفع میشود نه اغتشاش. اغتشاش کار .. و حرام‌لقمه است
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    10 1
    چرا اظهار نظر عجیب؟؟ همه دارن درونیات خودشونو میریزن بیرون
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    11 2
    من این روزها از اظهار نظر هیچ کس تعجب نمیکنم. این گرگهای در لباس میش دارن لباسشون رو عوض میکنن
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    5 10
    اگر بخواهند کشور پیشرفت وتوسعه داشته باشد مثل کشور چین حاکمیت باید یکدست بشود مخاافین ویا همان پادوهای دشمن از حکومت کنار گذاشته بشوند تا این طیف خائن نتوانند مثل دورهای پیشین باهمکاری تبلیغات رسانه های معاند وسیاه نمایی طیف انقلابی سرکار بیایند
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    8 5
    باز یه احمق علاف از منافقین کمپ آلبانی پیداش شد که به فعالیت مهم منفی دادن به نظرات بپردازه! خیلی مبارزی ارواح رجوی گور به گور شده
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      4 2
      و به نظرت منفی کیلویی نداده که بگه حضور نداره! در حالی که آمار نظرات پس و پیش نظرت حضورش رو اثبات میکنه. واقعا نادانی بد دردیه
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    9 18
    شخصیت و رفتار شناسی چپ ها به اصطلاح اصلاح طلب نشانگر آن است عطش قدرت و ثروت در آنها غالب ترین موضوع است.....
  • علی افصحی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    4 5
    در واقع آن چه که در آشوب رجاله های اجاره ای اتفاق افتاد نه اعتراض و نه حتی اغتشاش بلکه انتقامی است که سردمداران فتنه هشتاد و هشت و شیطان بزرگ آمریکا و دنباله روانش قرار گذاشته بودند از مردم و رهبری بگیرند. این از گفته های مزوران اصلاح طلب فاسد بر می آید که خود را به جای آمران آشوب ، مصلح جازده و هی تکرار می کنند ما گفتیم این طور خواهد شد! در حالتی که مجموعه نوشته ها و گفته های عناصر سبک مغزی چون تاجزاده و حجاریان و.... نه تحلیل که تحریک برای آشوب بی سرانجام بود و همین تحریکات موجب شد سازمان های جاسوسی دشمن و در ر اسش سیا و موساد به یک خطای محاسباتی وحشتناک رسیده و تصور کنند چند عربده کش اصلاح طلب اختلا س گر رانتی صدای ملت بوده و لذا علاوه بر ابین که خود به صف شدند ،همه جریانات ورشکسته ضد انقلاب داخلی و خارجی نیز به صف کردند و در دهنشان این شعار را گذاشتندکه«این آخرین پیام است /کار نظام تمام است و با همین مشنگی رویای سقوط نظام را نه در واقعیت بلکه در دنیای مجازی داغ کردند و طی چندین روز هی شعار دادند نظام سقوط کرد!اما وقتی مستی و خماری پرید دیدند یک مشت رجاله فاسد هم خودشان را سر کار گذاشته بودند و هم اربابان مفلوکشان را .
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    دقیقا
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    7 5
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • محمد IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    4 1
    اسماعیل گرامی مقدم رفیق و همکار تاجزاده در وزارت کشور بوده پیشنهاد می کنم این دو رفیق به هم رسانده شوند تا تحلیل هایشان را پخته تر کنند و دماغ سوخته نشوند این اغتشاشات در برابر اغتشاشات سال 88 که راه انداختندنزدیک به صفر است بازهم بیشتر دماغ شان خواهد سوخت . عدو سبب خیر خواهد برخی نفوذی ها مرتب مماشات را به مسئولین قضایی امنیتی تلقین می کنند اما این بیشتر به ضرر فتنه گران نفوذی در بدنه نظام خواهد شد و بالاخره مثل گرامی مقدم و صدر و ... مجبور به رونمایی از چهره منافقانه شان خواهند شد
  • حاج حسین IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    3 3
    چپ ها بدانند این موجی که ایجاد شده موج انتقام دشمن است و نه به لطف چپ یا راست بلکه به لطف بیداری نیروهای انقلاب موفق نمی شود خدا با ماست‌ اما اگر به فرض محال موفق شوند سرهای شما به اصطلاح چپها از تن های تان جدا خواهد شد. مجازات شما در اولویت دشمن ماست.
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    3 4
    عاملان اصلی اشوبها که جرقه را زدند ودستور کدخدا درسایه قرارگرفتهاند تصور رسیدن میوههای سیب وگلابی نوبت به انهارسیده ویکی یکی از سایه درامده بعنوان ناجی وتوصیه کننده وبهخیال خود برای چیدن سیب وگلابی افتابی میشوند ‌‌لعنتخدا ومردم بر اصحاب شیطان خدمتگذاران امریکا واسراعیل
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    3 3
    دلسوزی اون هم از طیف افساد طلب نمی دونم چرا نمی تونم باورکنم افساد طلبها توهم برتون داشته حواستون باشه دست از کارهای خبیثانتون بردارید وگرنه از تاریخ سیاسی وذهن مردم برای همیشه پاک خواهید شد اربابانتون اون سردنیا چهل سال نتونستن کاری بکن شما که .......
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    3 3
    این افسادطلبان چی از جون ملت میخوان؟!
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      2 1
      شما چی از جون ملت می خوایین
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    2 0
    اینجوری که من فهمیدم همه دارن دروغ میگن و مملکت گل و بلبله
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    اصلاح طلبان موفق شدن افکارطیف وسیعی ازافراداجتماع خصوصاجوانان روباخودهمراه کنندچون شعارهاشون مثل زرق وبرقهای ویترینی بود.حالابه اندازه کافی پرده هاکناررفته وفتنه هاشون آشکارشده.دست روی دست بذاریم تااین فرصت هم ازدست بره.این نقدهاکه نوشته میشه فایدش چیه؟منتظرین نسل بعدی هم دردامشون بیفته؟
  • ناصر IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 0
    مشرق در مورد روانشناسی سیاه، عنوان تازه ترین اثر آر.جی اندرسون (R.J. Anderson) مطلبی تهیه کنید و مقالات جنگ ترکیبی و جنگ شناختی و زامبی سازی جامعه با تولید فیلم و ... رو بیان کنید در خصوص تکنیکهای بازی نهنگ ابی و جی تی ای در کنترل ذهنها را بیان کنید . از این فرصت برای تولید محتوا ضد جنگ شیطان قدم برداریم .
  • DE ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    2 0
    اصلاحاتچی های فاسدو گندیده سرمایه اسرائیل اند، کارشون فتنه گری و دغلبازی به نفع اسرائیله! دوست دشمن ایران دشمن ماست.
  • DE ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    3 1
    این اصلاحاتچی های بی لیاقت سرمایه های اسرائیل ، عامل تورم و اختلاس ها بهتره دهنشون رو برای همیشه گل بگیرن. مشرق جان وقتی یک خودکاری( مثل اصلاحاتچی ها) جوهر نداره نمی نویسه عقل سالم میگه بنداز دور وازش انتظار معجزه نداشته باش. ایران درعرصه سیاست ، اقتصاد به افراد شجاع و با ایمانی مثل شهید سردار سلیمانی نیاز داره. از این اصلاحاتچی های پنچر شده انتظارخدمت نداریم .ایندسته خرابکاری نکنن ،خدمت پیشکش شون! عقل سالم میگه امروز بفکر راهکارهای جدید و انقلابی مثل شهید سردار سلیمانی برای بهبود وضع اقتصادی و ارامش ایران باشیم و این فتنه دشمنان ایران رو به خودشون برگردانیم.
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    این اتباع بیگانه همسایه شرق در خیابان ها گروهی مست میکنند و چاقو دارند. کی میخواهید بفهمید وجود این همه اتباع خطرناکه
  • محمد DE ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    3 0
    روز به روز اجناس گرونتر میشه و مردم فقیرتر
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 0
    هر چه در بین اصلاح طلبان می گردیم دو نفر آدم سالم نمی بینیم
  • CA ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 0
    نتانیاهو:اصلاح‌طلبان بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند!
  • CA ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    بزرگترین تهدید علیه جمهوری اسلامی جریان اصلاحطلب است. افسار اصلاحطلبها دست خارجیها مخصوصا صهیونیستهاست. نتانیاهو:اصلاح‌طلبان بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند! بعدا نگید نمیدونستید و سورپرایز شدید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس