کد خبر 1444120
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
تلاش آمریکا برای توسعه سلاح های ما فوق صوت

معاون وزیر دفاع آمریکا گفت که واشنگتن بدون وارد شدن به رقابت تسلیحاتی، برای توسعه سلاح های ما فوق صوت تلاش خواهد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، معاون وزیر دفاع آمریکا گفت که واشنگتن برای توسعه سلاح های مافوق صوت تلاش خواهد کرد، اما وارد رقابت تسلیحاتی نخواهد شد.

بر اساس این گزارش، «کاتلین هیکس» در کنفرانس امنیتی «آسپن» گفت: ما در مورد رقابت تسلیحاتی صحبت نمی کنیم بلکه صحبت درباره صنعت تسلیحاتی مانند کاری است که دیگر کشورها انجام می دهند.

او اشاره کرد که آمریکا در یخش ساخت سلاح های مافوق صوت سرمایه گذاری زیادی می کند تا اطمینان حاصل کند که سیستم هایی دارد که نیازهای رزمی اش را برآورده می کند.

آمریکا توجه زیادی به موشک های مافوق صوت روسیه در اوکراین داشته است و معاون وزیر دفاع آمریکا در این خصوص توضیح داد که استفاده روسیه از این تسلیحات عاملی برای ایجاد اثرات متفاوت در میدان نبرد است.

در اوایل ماه گذشته، دریاسالار «جانی ولف» از نیروی دریایی آمریکا تاکید کرد که این کشور باید به سرعت در توسعه فناوری تسلیحات مافوق صوت به روسیه بپیوندد.

او به سی ان ان گفت: پیش از این، ما هیچ انگیزه ای برای توسعه این فناوری و استفاده از آن در سیستم های تسلیحاتی نداشتیم. نیازی هم نبود. اکنون نیاز فوری به رسیدن به روسیه را در این زمینه احساس می کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    :)
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    :) آمریکای بازنده و حقیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس