1

. اگر این اپوزیسیون محشر مضحک نبود، تحمل سرمای زمستان گران قیمت سخت می شد. لابد طرفداران این شش تا به طرفدارای اون٢٠ تایی که نیستند، میگن: با اینا زمسّونو سر می کنیم!

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم. در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

*******

روزنامه های امروز سه شنبه ۱۳ دی ماه در حالی چاپ و منتشر شد که سالگرد شهادت سردار رشید جهان اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، دخالت اتباع چهار کشور در ترور سردار سلیمانی، سرقت سوالات امتحانات نهایی، آخرین تحولات برجامی، پیش‌بینی‌ها از شدت موج هشتم کرونا و تثبیت نرخ ارز کالاهای اساسی تا دو سال آینده در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

اغلب روزنامه‌های امروز، به بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با انتشار تصاویری از این شهید جانفدا پرداخته‌اند. روزنامه آفتاب یزد در گزارشی به پیگری حقوقی و دیپلماتیک قاتلان این شهید بزرگ پرداخته و نوشته است:

پس از شهادت سردار سلیمانی، وزارت امور خارجه ساختمان اصلی مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی خود را که محل دیدارهای منظم سردار سلیمانی و محمدجواد ظریف بود را به نام «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری کرد.
حسین امیرعبداللهیان نیز پس از آنکه در تاریخ سوم شهریورماه ۱۴۰۰ موفق به کسب رای اعتماد از مجلس شد در یکی از نخستین اقدامات خود، جلسه کمیته پیگیری حقوقی پرونده ترور سردار سلیمانی را در ۲۴ شهریورماه برگزار کرد. در این جلسه که با حضور نماینده خانواده شهید سلیمانی و مدیران و نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط قضائی، سیاسی، امنیتی، حقوقی و نظامی برگزار شد، مدعوین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص پیگیری این پرونده پرداختند و ضمن بیان گزارش از عملکرد دستگاه متبوع خود، آخرین تحولات و پیشرفت‌ها در موضوع مورد نظر و ابعاد و آثار مختلف مسئله را بیان کردند.

در ادامه این گزارش آمده است:

در آستانه سومین سالگرد ترور فرمانده پیشین سپاه قدس، وزارت امور خارجه در تاریخ دهم دی‌ماه اقدام به برگزاری میزگرد تخصصی مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری در منطقه غرب آسیا در محل مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه کرد. در این نشست محمدحسن شیخ الاسلامی رئیس مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه در خصوص آخرین اقدامات دستگاه دیپلماسی در پیگیری پرونده حقوقی ترور سردار قاسم سلیمانی گفت: پیگیری حقوقی پرونده ترور شهید حاج قاسم سلیمانی در سه سطح شامل پیگیری در نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران، پیگیری در نظام حقوقی جمهوری عراق و همچنین پیگیری در سطح بین‌المللی در حال انجام است.

قهرمان ملی روزنامه کرباسچی چه کسی است؟ / عطاء‌الله مهاجرانی: این اپوزیسیون محشر، مضحک است!

روزنامه اعتماد نیز به در ویژه‌نامه خود به تشریح ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی پرداخته است؛ در بخشی از این ویژه‌نامه آمده است:

حاج قاسم در کنار فرماندهان بزرگی مثل شهیدان حسین خرازی، مهدی باکری، احمد کاظمی، ابراهیم همت، احمد متوسلیان، حسن باقری، مهدی زین‌الدین، حمید باکری، عباس کریمی، سیدرضا، دستواره محمود کاوه و نورعلی شوشتری قرار می‌گرفت که همگی از ستون‌های ستبر و محکم قدرت دفاعی ایران بودند، حاج قاسم توانست نیروی قدس را به یک مجموعه تاثیرگذار در امنیت منطقه‌ای تبدیل کند.

قهرمان ملی روزنامه کرباسچی چه کسی است؟ / عطاء‌الله مهاجرانی: این اپوزیسیون محشر، مضحک است!

روزنامه کیهان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نوشته است:

نکته قابل‌تأمل آنکه خود غربی‌ها بارها به شکست آمریکا در ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی اعتراف کرده‌اند. سال گذشته و در شرایطی که عملیات علیه منافع ایالات‌متحده در خاک عراق همچنان داشت، «ویل اسمیت» تحلیلگر مسائل امنیتی و منطقه‌ای با انتشار یادداشتی در پایگاه تحلیل نشنال اینترست با عنوان «چگونه ترور سلیمانی به منافع آمریکا در عراق لطمه زد؟» استدلال کرد که پیامدهای عملیات ترور باعث وضعیتی کاملا به خلاف از پیش تعیین شده بیانجامد. او نوشته بود: تشخیص این مسئله چندان دشوار نیست که تصمیم به ترور سلیمانی نوعی سوءاستفاده بی‌مورد از قدرت اجرایی توسط دونالد ترامپ بود که ضربه بزرگی به منافع ایالات‌متحده وارد آورد... تصمیم به ترور سردار سلیمانی مجموعه‌ای از پیامدهای منفی برای آمریکا داشته که هنوز هم احساس می‌شود.
پیش از آن کریس مورفی، سناتور دموکرات آمریکایی با بیان اینکه وقت آن رسیده که کنگره با افشای انگیزه اصلی ترامپ از ترور سردار سلیمانی، مانع از سوءاستفاده وی از روند طبقه‌بندی اسناد محرمانه شود، گفته بود: مردم آمریکا حق دارند دلیل اقدام ترامپ علیه سردار سلیمانی را بدانند چراکه این تصمیم تبعات امنیتی را برای آمریکا در پی داشته است.

قهرمان ملی روزنامه کرباسچی چه کسی است؟ / عطاء‌الله مهاجرانی: این اپوزیسیون محشر، مضحک است!

روزنامه همشهری صفحه اول خود را به سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی اختصاص داده و در سرمقاله خود می‌نویسد:

برای سلیمانی شدن از کجا شروع کنیم؟ از سلوک فردی یا خدمت اجتماعی و یا مبارزه نظامی؟ پاسخ در وصیت نامه شهیدسلیمانی است؛ وقتی فرمود راز عاقبت بخیری در اتصال به جمهوری اسلامی است. اما این حرف یعنی چی؟ دقیقا چطور
می‌شود با این راز عاقبت بخیر شد؟ یعنی در بیعت با جمهوری اسلامی، حاج قاسم می‌شویم؟ خیر. ماجرا عمیق‌ترست. راز عاقبت بخیری در مدد دادن به انقلاب است. مدد به انقلاب، نصرت امام عصر(عج) است و همین نصرت سیاسی است که تقوای فردی می سازد. اما چرا؟

در ادامه این یادداشت آمده است:

مدد به انقلاب، هم هدف شدن با امام عصر(عج) است. مقصد نهایی امام عصر (عج) رشد مردم است و انقلاب اسلامی کارخانه انسان سازی است. اینجاست که مدد به انقلاب، کمک به تحقق نقشه ولی زمان است. با این مقدمه کسی که همت اصلی اش نصرت امام باشد سلوک فردی اش نیز شکل می گیرد. چه آنکه تقوای فردی، ابزار نصرت امام است. شجاعت پیدا می کند، بصیرت می یابد، اخلاقش فزون یافته و دلش رئوف و رحمانی می شود و در نهایت اخلاص پیدا می کند؛ این مقدمه به همت او و صدالبته به برکت و عنایت امام ساخته می شود.

قهرمان ملی روزنامه کرباسچی چه کسی است؟ / عطاء‌الله مهاجرانی: این اپوزیسیون محشر، مضحک است!

روزنامه رسالت انتقام حاج‌قاسم را نابودی نظم آمریکایی در پهنه جهان دانسته و نوشته است:

قصاص عاملان و قاتلان سردار نیز از این جهت ضرورت دارد که نشان و رکنی برای قوت و اقتدار است. حتی قصاص کسانی که دستشان به خون او آلوده است تنها یک گام برای انتقام نهایی او به شمار می‌آید. انتقام نهایی او را رهبر انقلاب خروج آمریکا از منطقه عنوان کردند. این اتفاق، معنایی جز تغییر نظم بین‌المللی ندارد. خروج آمریکا از غرب آسیا به معنای افول نمایان هژمونی این دولت است و آینه‌ای است از پایان حکومت آمریکا بر جهان. حاج‌قاسم خصوصا در نگاه دشمن، شیرازه ایران، جبهه مقاومت، جهان تشیع و به طور خلاصه راه حق بود و شهادت او هدفی جز از بین بردن این شیرازه و ویران کردن این نظم نداشت. وقتی دشمن نظم ما را هدف گرفته، ما هم باید نظم او را هدف بگیریم. همانگونه که دشمن ما را شکسته و فرو ریخته خواست، ما باید ویرانی او را دنبال کنیم. دشمن می‌توانست حاج‌قاسم را با گلوله هدف بگیرد. وقتی در تهران شهید فخری‌زاده را با گلوله به شهادت رساندند، احتمالا در بغداد هم می‌توانستند. چرا حاج‌قاسم را با راکت و موشک کشتند؟ چرا اصرار داشتند از سردار چیزی باقی نماند؟ چون او یک نماد بود نه یک نام.

قهرمان ملی روزنامه کرباسچی چه کسی است؟ / عطاء‌الله مهاجرانی: این اپوزیسیون محشر، مضحک است!

روزنامه جام‌جم نیز با انتشار عکسی دیده نشده از شهید سلیمانی می‌نویسد:

سال‌ها فرماندهی حاج‌قاسم سلیمانی در نیروی قدس سپاه به مقاومت، مفهوم واقعی و جدیدی داده بود که این حقیقت خود را در منطقه نشان داد و دوگانگی کشورها به ویژه برخی تضادهای ایران و همسایگان را از بین برد و در عین حال با اقدامات دفاعی و امنیتی نیروی قدس، تهدیدات و فرصت‌های مشترک زیادی فراهم شد که فقط یک مورد آن ارتباط ایران و عراق بود که از همیشه بهتر شد و نتیجه‌ای مانند تشکیل حشد الشعبی به دنبال داشت. از سوی دیگر گسترش و تجهیز جبهه مقاومت از فلسطین تا سوریه و از لبنان تا عراق نتیجه مهم دیگری از سیاست‌ورزی سردار بود چون حاج‌قاسم فرد بسیار منعطفی بود که منطقه را می‌شناخت، جامعه‌شناسی منطقه را می‌دانست و با فرهنگ قومیت‌ها آشنا بود و همیشه در بزنگاه‌ها حضور پیدا می‌کرد.

قهرمان ملی روزنامه کرباسچی چه کسی است؟ / عطاء‌الله مهاجرانی: این اپوزیسیون محشر، مضحک است!

جای خالی حاج قاسم در رسانه‌های خاص زنجیره‌ای!

اصلاح‌طلبان رادیکال بارها گفته‌اند که شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی فرا جناحی و ملی است و باید او را فراتر از سیاست دید، اما در روز سال‌گرد این شهید عزیز روزنامه‌های زنجیره‌ای چون هم‌میهن، آرمان ملی و دنیای اقتصاد حتی یک کلمه در مقام پاسداشت این شهید چاپ نکرده‌اند! البته از جریانی که در دهه هفتاد ادعا می‌کرد که راه امام(ره) باید به موزه تاریخ سپرده شود و شهادت مصداق خشونت دارد چنین اقدامی غیر طبیعی نیست.

در جریان اغتشاشات اخیر دو دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور خبر دادند که تعداد قابل توجهی از خبرنگاران با سرپل سرویس‌های جاسوسی در کشورهای غربی ارتباط گرفته و جذب پروژه‌هایی چون استریت بیز شده‌اند. این جذب حداکثری دشمن از رسانه‌های رادیکال چپ نیاز به بطنی دارد که افرادی چون کرباسچی آن را فراهم کرده‌اند. فائزه هاشمی در شرح این موضوع مدتی قبل گفته بود که بسیاری از خبرنگاران بی‌بی‌سی را ما در داخل کشور تربیت کرده‌ایم، نتیجه آن تربیت رسانه‌ای افرادی چون علی اصغر رمضان‌پور است که این روزها مزدوری خاندان آل سعود را در لندن می‌کند!

قهرمان ملی روزنامه کرباسچی چه کسی است؟ / عطاء‌الله مهاجرانی: این اپوزیسیون محشر، مضحک است!

قهرمان ملی روزنامه کرباسچی چه کسی است؟ / عطاء‌الله مهاجرانی: این اپوزیسیون محشر، مضحک است!

قهرمان ملی روزنامه کرباسچی چه کسی است؟ / عطاء‌الله مهاجرانی: این اپوزیسیون محشر، مضحک است!

قهرمان ملی روزنامه کرباسچی چه کسی است؟ / عطاء‌الله مهاجرانی: این اپوزیسیون محشر، مضحک است!

این اپوزیسیون محشر مضحک!

روزنامه جوان در ستون اخبار ویژه خود نوشته است:

همزمان با شب سال نو مسیحی، شش تن از چهره‌های ضدانقلاب پیام تبریک مشترکی را در صفحات مجازی خود منتشر کردند. رضا پهلوی، مصی علینژاد، علی کریمی، نازنین بنیادی، گلشیفته فراهانی و حامد اسماعیلیون، شب اول ژانویه در پیامی هماهنگ در صفحه توئیتری خود نوشتند: «سال ۲۰۲۲ سال شکوه همبستگی ایرانیان با هر باور و زبان و گرایش بود. با سازماندهی و همبستگی، سال ۲۰۲۳‌: سال پیروزی ملت ایران خواهد بود؛ سال تحقق آزادی و عدالت در ایران».پیام سال نو این لیدرها گرچه قرار بود نمایش وحدت باشد، اما از قضا نشان داد آن‌ها وحدتی با مردم ایران ندارند و سال نو میلادی را ملاک ارزیابی قرار داده‌اند.

قهرمان ملی روزنامه کرباسچی چه کسی است؟ / عطاء‌الله مهاجرانی: این اپوزیسیون محشر، مضحک است!

جوان در ادامه خبر داده است:

عطاء‌الله مهاجرانی، کنشگر سیاسی ساکن لندن در توئیتر نوشت: در ٥ مهر ماه، ٢٢ نفر از جمله حسن آقا شریعتمداری- که قدری هم ابرو نازک کرد که چقدر این همراهی آسان نبود - با شازده و چند تا خواننده و دیگران، اطلاعیه شماره یک دادند و از ٦ مهر دعوت به اعتصاب و تظاهرات پیاده و سواره در خیابان و بر بام کردند. اتفاقی نیفتاد و ٢٢ نفر رفتند به کما! از آن ٢٢ نفر، دونفرشان با چهار تای دیگر توئیتی با متن مشترک و نه امضای مشترک، صادر کردند که سال ٢٣ انقلاب پیروز می‌شود. اگر این اپوزیسیون محشر مضحک نبود، تحمل سرمای زمستان گران قیمت سخت می شد. لابد طرفداران این شش تا به طرفدارای اون٢٠ تایی که نیستند، میگن: با اینا زمسّونو سر می کنیم!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 44
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • سید IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    48 8
    روزی نامه های زرد زنجیره ای مانند اعتماد و ابتکار و شرق و .... با آن تعداد معدود و اندک خوانندگان و مخاطبین شان، قطعاً به فروش ورق پاره ها و درآمد تبلیغات شان متکی نیستند و از جانب دشمنان نظام پشتیبانی مالی می شوند و نتیجتاً باید همواره اوضاع داخلی را با سیاه نمایی و لجن مالی مطابق میل کدخدا بازتاب دهند! حتا در زمانی که زمامداری هم در دست هم کیشان خودشان است، آن بخش از نظام را که تحت اداره ولی امر هست، چنین می نمایانند! بنابراین این روزی نامه ها به دستور کدخدا از پرداختن به موضوعاتی مانند شهادت سپهسالار شهید سلیمانی معذورند!
    • IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      2 8
      در پراودای شوروی هرگز عکس تمام صفحه از ژوکف فاتح برلین چاپ نشد. در 12 بهمن 57 عکس امام آمد متوازن چاپ شد.
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      2 2
      چاپ عکس امام در روزنامه اطلاعات 12 بهمن 57 به این علت بود که از مدتها قبل عشق به امام در روح و جان و قلب تمام افراد و ارکان ملت ریشه دوانده بود و هیچ سدی دیگر نمی توانست جلو این سیل عظیم را بگیرد.
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      1 1
      ژوکوف نه ژوبکوف
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      0 0
      12:11 = گئورگی کنستانتینوویچ ژوکوف صحیح است.
    • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      0 0
      اوکراین به آمریکا چه؟؟
  • سعید IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    28 11
    حاج قاسم چه در لباس چریکی و چه در لباس سبز نبوی عزیز ماست
    • IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      4 11
      وفتی اینقدر تابلو بعداز 3 سال ییهو یادتون افتاده خاک توسسسسسرت مشرق بدبخت که مجبوری سانسور کنی
    • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      2 12
      مگه جنگ تمام نشده بود ؟ چریکی چی ؟
  • سامان IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    24 12
    زردنامه های اصلاحات از جمله آرمان و هم میهن و غیره که سالگرد شهادت سردار دلها را سانسور کردند فقط به درد شیشه پاک کردن می خورند .
    • IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      6 3
      بله متاسفانه
    • IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      9 2
      این روزنامه های دولتی آمریکا و منافقان صهیونیستی ، آنقدر لجن هستند که به درد زیر پا افتادن هم نمی خورند .
  • مسعود IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    20 10
    بی شرف های اصلاح طلب غربگدا اگر یک ذره عرق ملی و وجدان داشتن در مقام پاسداشت این شهید بزرگوار مطلب می نوشتند.
    • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      3 4
      چه ربطی به ملی داشته ؟
  • علی افصحی IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    16 8
    اصلاح طلبان فاسد چون کرباسچی و...از یک طرف توصیه می کنند حاج قاسم مصادره نشود و از طرف دیگر در سالگردش در رسانه های حامی فاسدان خود اشاره ای حتی به شهید عزیز نمی کنند. از رنج و خون دلی که اصلاح طلبان فاسد در فتنه ها و بعد از آن به انقلابیون ولایی تحمیل می کنند،راهی جز پناه بردن به قرآن نداریم و الا دق خواهیم کرد. چنان که به فرموده حضرت محمد صلی الله علیه و آله وقتی پاره های سیاه ابرهای فتنه به سمت شما هجوم کرد فعلیکم بالقرآن به قرآن پناه ببرید. اما چرا این اصلاح طلبان آمریکایی به جنایت آمریکا علیه حاج قاسم بی اعتنایی می کنند؟ برای پاسخ فقط باید به قرآن مراجعه کرد. در سوره بقره آیه صد و چهل وشش می فرماید :«یعرفونه کما یعرفون ابناء هم و ان فریقا منهم لیکتمون الحق و هم یعلمون اصلاح طلبان فاسد حاج قاسم را به اندازه ای می شناسند که فرزندانشان را! اما آگاهانه شخصیت شهید را مخفی می کنند و یادی از وی نمی کنند!این کار اصلاح طلبان است فراموشاندن یاد شهید حاج قاسم. اما الله متعال جواب این فاسدان را در آیه صدو پنجاه ونه این گونه می فرماید :«ان الدین یکتمون ما ما انزل الله کسانی که از روی علم و آگاهی حق پوشی می کنند ... یلعنهم الله و یلعنهم اللاعنون هم خدا لعنتشان می کند و هم مورد لعن همه لعنت کنندگان عالمند. اگر این آیات در حق کرباسچی فاسد یا وکیلی صاحب روزی نامه ابتکار و... نبود که چگونه این اختلاس گران و حامیان دزدان یاد شهید را به روی خود نیاورده و در روز شهادت به موضوعاتی می پردازند که حتی در روزهای عادی هم ارزش خبری ندارند تا چه رسد به این که در روز شهید جهانی و جبهه مقاومت حاج قاسم به آن ها پرداخت! این اندوه را جز با آیات قرآن نمی توان برطرف ساخت. اما شهید شاخص است کسانی که شخصیت شهید حاج قاسم را کتمان می کنند و تلاش در فراموشاندن یاد شهید را دارند همان ملعونان روزگارند.همه با هم ما هم به فرمان رب العالمین لعنت می فرستیم به کرباسچی و همه اصلاح طلبان فاسد بی اعتنا به شهید عزیز حاج قاسم. هدیه به روان پاک شهید حاج قاسم سلیمانی صلوات.
  • یک بنده خدا IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    16 6
    قهرمان ملی از نظر روزنامه نمای کرباسچی و امثالهم: اصغر فرهادی گلشیفته فراهانی علی دایی علی کریمی محسن شکاری مجید رضا رهنورد عبدالخیار حمید قره خانلو ترانه علیدوستی و خدا نور دزد
    • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      2 2
      معلومه
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    13 8
    کاش اسلاحتلبان و بر ندازان در سوریه زیرحملات داعش بودن تا طعم آزادی رو می چشیدن
    • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      4 7
      سوریه به ما چه؟
    • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      4 6
      مگه سوریه جزو ایرانه؟
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      2 2
      انهایی که که میگویید سوریه به ما چه ربطی دارد، شما میدانید چه ربطی به امنیت کشور ما داشت و دارد ولی خود را به کریت میزنید.
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    6 4
    وقتی یک مفسداقتصادی ومحکوم امنیتی اجازه نشر روزنامه می یابد چه انتظاری دارید؟
  • عطار IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    7 2
    یعنی شما از قاتلین اصلاح طلب داخلی سردار سلیمانی انتظار گرامیداشت یاد ایشون رو دارید؟ همین اصلاح طلبان فاسد بنفش گرای سردار رو به آمریکا دادند.
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    4 2
    اینها آدم نیستند ولیاقت مدح حاج قاسم راندارند وقتی ارزش کفش حاج قاسم از ترامپ بیشتره برای این جماعت هم غیر از این نیست اونوقت از خط فقری میگویند که مسبب اصلی ان خودشونند
  • کیا IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    6 2
    همان طور که ملاحظه کردید فاسقین موروث خوک سازندگی فاسد و روباه منافق اصلاحات و سگ بنفش خاین در روزنامه‌ها خویش عقیده مردم را به تمسخر گرفته ابنجاست که مومنین باید طناب دار را بر گردن مزدوران ملحدین آویخته تا دیگر کسی جرات نکند مردم را به سخره بگیرد حیف که چنین غیرتی مرده و همه حکام مزدور شکم خویش شدند پس وعده‌های تمام امور باقیمانده به مومنین در دولت انتقام و عذاب در سال 1408....
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    7 2
    از یه دزد چه انتظاری میشه داشت؟ قهرمان یه دزد کیه ؟!
  • IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    0 2
    مهاجرانی هم گویا خرج و برجش زیاد شده
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    2 1
    مرگ بر مهاجرانی اصلاحطلب
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    3 1
    مهاجرانی این همه‌پول گرفت که نزاره تجمع برلین برگدار بشه ، الان جبهه اصلی جنگ اونوره ، اونجا رو گند زده ، حالا داره در مورد داخل ایران نطر میده که کم‌نیاره .
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    4 3
    سردار با تعریف اونها بر دلها سردار نشد که الان با ننوشتن اونها از دلها پاک بشه. سردار عزیزمون سردار دلها خواهد بود هر روز بیشتر از دیروز
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    1 2
    مهاجرانی ،از قطعنانه های سازمان ملل و تجمع بزرگ برلین بگو
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    1 1
    باید بین قهرمانان(امنیت،حرم،انقلاب،اسلام،میهن،آزادی...)نظرسنجی واقعی ورستی انجام شود تا ببینیم واقعا اکثریت برای انتخاب قهرمان اصلی به کی رای میدهند-درانگلیس همین کار را میکنند
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    1 1
    باید بین قهرمانان(امنیت،حرم،انقلاب،اسلام،میهن،آزادی...)نظرسنجی واقعی ورستی انجام شود تا ببینیم واقعا اکثریت برای انتخاب قهرمان اصلی به کی رای میدهند-درانگلیس همین کار را میکنند
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    1 1
    خاک تو سر صدا وسیمای ابله هی مرتب از افسادطلبان مثل وکیلی (روزنامه ابتکار)دعوت کنیدوزارت ارشاد هم که یارانه این روزنامه ها را تامین میکنه اونوقت یک کلمه از سردارشهید ننویسند دولت انقلابی هم که افتاده دست ریاکارانی که مثل خوارج پیشانی پینه بسته دارند
  • ایرانی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    0 2
    شما ها چرا فکر میکنین حاج قاسم مال شما تفکرهای پوسیده هست ،اتفاقا چون تفکر حاج قاسم با شما خشک مغزهای اصولگرای تند رو تفاوت داشت مردم دوستش دارن
  • علی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    0 2
    روزنامه هایی که در سالگرد شهادت سردار سلیمانی هیچ نگاهی به تروراین سردار ملی نداشتند نشان میدهد اینها نه ملی هستند و نه غیرت ایرانی دارند بلکه مزدور و عامل دشمن هستند که از کیسه بیت المال ارتزاق میکنند سوال اینجاست چراباید بیت المال به حلقوم این قلمهای بی غیرت ریخته شود
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    1 1
    همون بهتر که اسم بزرگ مردی مثل حاج قاسم تو روزنامه های این افساد طلبان که اکثرا با پول شبهه ناک ارتزاق میشن نیاد حاج قاسم اسمش تو قلب همه ما ایرانی ها وازادگان دنیا حک شده 😘🥰😍❤️
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    0 2
    حاج قاسم اسمش تو قلب همه ما ایرانی ها وازادگان دنیا حک شده 😘🥰😍❤️
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    0 2
    همون بهتر که اسم بزرگ مردی مثل حاج قاسم تو روزنامه های این افساد طلبان که اکثرا با پول شبهه ناک ارتزاق میشن نیاد حاج قاسم اسمش تو قلب همه ما ایرانی ها وازادگان دنیا حک شده 😘🥰😍❤️
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    1 3
    حاج قاسم اسمش تو قلب همه ما ایرانی ها وازادگان دنیا حک شده 😘🥰😍❤️
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    1 1
    همون بهتر که اسم بزرگ مردی مثل حاج قاسم تو روزنامه های این افساد طلبان که اکثرا با پول شبهه ناک ارتزاق میشن نیاد
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    1 1
    همون بهتر که اسم بزرگ مردی مثل حاج قاسم تو روزنامه های این افساد طلبان که اکثرا با پول شبهه ناک ارتزاق میشن نیاد حاج قاسم اسمش تو قلب همه ما ایرانی ها وازادگان دنیا حک شده 😘🥰😍❤️
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
    0 0
    بواقع عبداشیطان درست گفته تا برجام نکبت حل نشود چای امثال اوشیرین نمیشود
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
    0 0
    حاج قاسم یک قهرمان واسطوره است. هرکس این مشخصات راداشت اسطوره است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس