کد خبر 1461860
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
اوکراین: بِنت درباره قول پوتین دروغ می‌گوید

اوکراین روز یکشنبه اظهارات نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در خصوص قول رئیس جمهور روسیه درباره نکشتن رئیس جمهور اوکراین را دروغ توصیف کرد.

به گزارش مشرق، اوکراین روز یکشنبه اظهارات «نفتالی بِنت» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در خصوص قول «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه درباره نکشتن «ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین را دروغ توصیف کرد.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اخیرا در مصاحبه‌ای مدعی شده است که در دیدار ماه مارس گذشته خود با رئیس جمهور روسیه، وی را متقاعد کرد که «ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین را نکُشد.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در ادامه گفت که در مسیر خود به فرودگاه مسکو، با زلنسکی تماس گرفته و وی را در جریان این موضوع قرار داده است و دو ساعت بعد زلنسکی یک عکس سلفی از خود منتشر کرد و زیر آن نوشته بود: «من نترسیده‌ام».

بنت در ادامه مصاحبه‌ به جنگ اوکراین و سفر وی به روسیه و دیدار با رئیس جمهور روسیه اشاره کرد و گفت که فرصت خوبی برای آتش بس وجود داشت اما کشورهای غربی مانع از آن شدند.

در حالی که فشارهای همه جانبه غرب علیه روسیه و حمایت‌های همه‌جانبه آنها از اوکراین ادامه دارد،چند روز پیش نیز نخست‌وزیر اسبق انگلیسی علیه ولادیمیر پوتین ادعایی جنجالی مطرح کرده است.

روزنامه «دیلی میل» انگلیس گزارشی درباره مستند شبکه «بی‌بی‌سی» با عنوان «پوتین در مقابل غرب» منتشر کرد که در آن بوریس جانسون نخست‌وزیر پیشین این کشور ادعایی تند علیه رئیس‌جمهور روسیه مطرح کرده است.

بوریس جانسون در بخشی از این مستند ادعا می‌کند که پیش از آغاز جنگ روسیه با اوکراین، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور این کشور او را به ترور تهدید کرده است.

به ادعای جانسون، بعد از مشخص شدن اطلاعات مربوط به برنامه روسیه برای حمله به اوکراین او به کی‌یف سفر کرد تا به ولودیمیز زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین درباره حمایت انگلیس از این کشور اطمینان بدهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس