کد خبر 1463220
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵

محیط هر آشپزخانه‌ای برای کارهای مختلف مثل شستن ظرف، پخت و پز روزانه، سرو صبحانه و… چیدمان می‌شود. این محیط به‌عنوان قلب خانه معرفی می‌شود. چون اصلی‌ترین کارهای خانه در همین قسمت انجام می‌شود. بنابراین این موضوع نشان می‌دهد که چیدمان و تجهیزات آشپزخانه اهمیت زیادی دارند. فر توکار یکی از تجهیزات عالی برای هر آشپزخانه است. بهترین فر توکار می‌تواند نیازهای یک کدبانو را به‌خوبی فراهم کند.

بهترین فر توکار چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین فر توکار ویژگی‌های مختلفی برای مصرف کننده خود دارد. این فر چیدمان محیط آشپزخانه را جذاب و منظم می‌کند. چرا که با توجه به توکار بودن فضای آشپزخانه را اشغال نمی‌کند. آشپزخانه‌های امروزی در استفاده از فضا به شکل محتاط پیش می‌روند. در واقع انتخاب وسایل و تجهیزات توکار باعث می‌شود محیط آشپزخانه منظم و مرتب باشد.

انواع فر توکار

فر توکار انواع مختلفی دارد. این تقسیم‌بندی با توجه به منبع تامین انرژی فر انجام می‌شود. فر توکار برقی، فر توکار برقی و گازی و فر توکار گازی مدل‌های فر توکار هستند.

طراحی پیشرفته و مجهز

بهترین فر توکار با تکنولوژی روز دنیا طراحی شده و تولید شرکت پرنیان است. این شرکت، طراحی استاندارد و با کیفیتی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. ضمن اینکه تمامی محصولات این فر با طراحی متنوع عرضه می‎شوند.

بهترین فر توکار ایرانی

مدل پانل فر توکار

پانل بهترین فر توکار تنوع خاصی در طراحی دارد. این پانل ممکن است تمام لمسی، تمام مکانیکی یا ترکیبی از لمسی و مکانیکی باشند.

برنامه‌های پخت

برنامه‌های پخت فر هم می‌تواند آن را به بهترین فر توکار تبدیل کند. فرهای توکار پرنیان می‌توانند 50 برنامه پخت را ذخیره کنند. همچنین این مدل فرها حداقل 5 تا 16 برنامه را برای مصرف کنندگان به همراه دارند. شما می‌توانید به کمک این برنامه‌ها، پخت ترکیبی هم داشته باشید.

تجهیزات بهترین فر توکار

بهترین فر توکار فن خنک کننده بدنه دارد و دارای سنسور مخصوص پخت گوشت یا حرارت است. همچنین این فر با قفل کودک، جوجه گردان، دیواره چربی‌زدا، ریل تلسکوپی، فن کانوشن، یخ‌زدایی و گریل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تجهیزات نشان می‌دهد فر توکار پرنیان نسبت به دیگر برندها امکانات و قابلیت‌های زیادی دارد. به همین خاطر به دیگر برندها ترجیح داده می‌شود.

خرید فر توکار

خرید فر توکار با توجه به نوع کاربری شما می‌تواند در مدل‌های مختلف انجام شود. در واقع این شما هستید که تعیین می‌کنید فر توکار برقی یا گازی چه تجهیزاتی داشته باشد. خرید فر توکار برقی معمولاً برای خانواده‌هایی با تعداد کمتر گزینه‌ای مناسب است. ضمن اینکه قیمت فر توکار برقی نسبت به فر توکار گازی بیشتر است. خرید فر توکار گازی برای خانواده‌هایی که به شکل روزانه از فر استفاده می‌کنند یا اعضای زیادی دارند، مناسب‌تر است. از طرفی قیمت فر توکار گازی نسبت به مدل برقی کمتر است.

بهترین فر توکار ایرانی

بهترین سینک ظرفشویی پرنیان

بهترین سینک ظرفشویی در شرکت پرنیان از جنس استیل استنلس 18-10 تولید شده است. این استیل فوق‌العاده با کیفیت بوده و دوام و استحکام زیادی دارد. سینک ظرفشویی پرنیان در سه مدل کورینی، توکار و روکار طراحی و ساخته می‌شود. مدل‌های فانتزی سینک توکار با آب‌بند PU عرضه می‌شوند. این آب‌بندها از نفوذ آب به داخل کابینت‌ها جلوگیری کرده و کابینت را در برابر رطوبت به‌خوبی محافظت می‌کند.

بست یکی دیگر از تجهیزاتی است که برای سینک‌های توکار در نظر گرفته می‌شود. این بست‌ها برای اتصال سینک به کابینت استفاده می‌شوند. سینک‌های ظرفشویی پرنیان از نظر شکل طراحی، تک لگن یا دو لگن هستند. با توجه به نوع آشپزخانه و مدل کابینت، سینک انتخابی شما می‌تواند از نوع لگن راست یا لگن چپ باشد. تمام این ویژگی‌ها، تمایز و تفاوت سینک ظرفشویی شرکت پرنیان را به‌خوبی نشان می‌دهد. بنابراین این نوع سینک‌ها می‌توانند لقب بهترین سینک ظرفشویی را بگیرند.

بهترین اجاق گاز رومیزی

بهترین اجاق گاز رومیزی پرنیان از نظر شکل طراحی، زیبایی، تکنولوژی و تجهیزات به کار گرفته شده، کاملا متفاوت است. اجاق گازها به شکل توکار در مدل‌های 5 شعله، 4 شعله، 3 شعله، 2 شعله، اجاق گاز استیل و اجاق گاز شیشه‌ای طراحی و تولید می‌شوند. برای اجاق گازهای شیشه‌ای پرنیان از شیشه سکوریت نشکن استفاده می‌شود که این شیشه در برابر حرارت، مقاومت بالایی دارد. برای اجاق گاز استیل پرنیان از استیل استنلس ۳۰۴ استفاده می‌شود. ترموکوپل فوق سریع، سرشعله‌های HE و F، رویه‌های استیل و غیره از دیگر ویژگی‌های بهترین اجاق گاز رومیزی هستند.

بهترین فر توکار ایرانی

بهترین اجاق گاز رومیزی

بهترین هود آشپزخانه

بهترین هود آشپزخانه، هودی است که با توجه به دکوراسیون آشپزخانه انتخاب شده باشد. هودهای شرکت پرنیان، تنوع مدل و طراحی دارند. این هودها در مدل شومینه‌ای، مورب، مخفی یا توکار و جزیره طراحی و ساخته می‌شوند. هودهای توکار دارای پانل لمسی هستند و مکشی برابر با 500 تا 720 متر مکعب بر ساعت دارند. فیلتر به کار رفته در این هودها، از نوع آلومینیومی ۳ لایه بوده و قابل شستشو است. در اکثر مدل‌های هود شرکت پرنیان از دو عدد لامپ SMD و قطع‌کن حرارتی موتور استفاده شده است. همچنین اغلب هودهای این شرکت با سنسور حرارت، گاز، بو و دود طراحی و ساخته شده‌اند.

بهترین هود آشپزخانه دارای موتور 4 دور توربو فلزی با پروانه نسوز است. این هودها ویژگی‌های متفاوتی برای مصرف کنندگان به همراه دارند.

بهترین مایکروفر توکار

بهترین مایکروفر توکار شرکت پرنیان با حجم‌های مختلف 34، 31 و 25 لیتر طراحی و ساخته می‌شود. این مایکروفرها دارای آپشن‌های مختلفی مثل تایمر دیجیتال، 10 برنامه پخت، کنترل لمسی، 3 نوع پخت ترکیبی، قفل کودک، کانوشن، گریل، منو پخت اتوماتیک و یخ‌زدایی است. هر کدام از این قابلیت‌ها باعث می‌شوند مصرف کنندگان و خانم‌های خانه‌دار بهترین مایکروفر توکار را با توجه به نیازهای خود و نوع دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کنند.

بهترین مایکروفر توکار

جمع‌بندی

لوازم و تجهیزات آشپزخانه از ویژگی‌های مهم برای محیط هر آشپزخانه هستند. تجهیزات پرنیان با طراحی متنوع ساخته می‌شوند. بنابراین مصرف کنندگان می‌توانند با این لوازم نیازهای خود را به‌خوبی برآورده کنند. تکنولوژی از دیگر ویژگی‌هایی است که تجهیزات و لوازم آشپزخانه پرنیان را از دیگر برندها متمایز می‌کند. این تجهیزات مطابق با تکنولوژی روز دنیا طراحی شده و در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد. طراحی زیبا و توکار یکی دیگر از ویژگی‌های خاص شرکت پرنیان است. این شرکت تجهیزات آشپزخانه را با ظرافت، دقت و تنوع در مدل عرضه می‌کند. این مدل‌ها همواره زیبایی خاصی نیز در نوع طراحی دارند.

شرکت پرنیان بابت خرید بهترین سینک ظرفشویی، بهترین هود آشپزخانه، بهترین گاز رومیزی، بهترین فر توکار و بهترین مایکروفر توکار به مشتریان گارانتی ارائه می‌کند. البته توجه داشته باشید برای استفاده از این گارانتی، باید حتماً خرید را از سایت پرنیان انجام دهید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس