افزایش نرخ اجاره نفس مستاجران تهرانی را به شماره انداخت

یک نماینده مجلس گفته است:‌ اگر قانون جهش تولید مسکن به طور جدی اجرایی شود و در کنار آن بحث مالیات بر خانه‌های خالی نیز دنبال شود، التهاب از فضای بازار مسکن برداشته خواهد شد.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و اتفاقات کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

مسکن و اجاره ارزان می‌شود اگر...

ادعای عجیب علی ربیعی درباره انقلاب اسلامی/ مسکن و اجاره ارزان می‌شود اگر...

عادل نجف‌زاده، عضو کمیسیون عمران مجلس در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایسنا پیرامون گرانی مسکن گفته است:‌ تمام ابزارهای لازم برای ساماندهی بازار مسکن در اختیار دولت قرار گرفته است و از نظر بنده دولت به راحتی می تواند در کنترل قیمت‌ها در بازار مسکن ایفای نقش کند.

او می‌افزاید: از آنجا که در ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال توفیق چندانی حاصل نشده است، بین عرضه و تقاضا در بازار مسکن مشکل اساسی وجود دارد. نگاه بنده این است که اگر قانون جهش تولید مسکن به طور جدی –از سوی دولت- اجرایی شود و در کنار آن بحث مالیات بر خانه‌های خالی نیز به طور جدی دنبال شود، التهاب از فضای بازار مسکن برداشته خواهد شد. [1]

*مسئله‌ای که موجب گرانی مسکن و اجاره‌بها در ایران شده همین ضعف در اجرا و ایضا نبود نظارت بر بازار است.

مسائلی که مدام وعده‌هایی در قبال آنها به مردم داده می‌شود اما نه تنها خبری از اجرای مطلوب آنها به گوش نمی‌رسد بلکه خبرهایی مبنی بر اجرای بد آنها وجود دارد.

خبرهایی از جمله اینکه قرار بوده دولت در سال گذشته از محل اخذ مالیات از خانه‌های خالی 2 همت درآمد داشته باشد که البته فقط 82 میلیون تومان آنرا اخذ کرده است! [2]

معهذا همانطور که آقای نجف‌زاده هم تصریح کرده است؛ مشکل مشخص است و راه حل را هم می‌دانیم اما باید منتظر ماند و دید که آیا عزمی برای اجرای مطلوب هم به میان می‌آید یا خیر!؟

***

ادعای عجیب علی ربیعی درباره انقلاب اسلامی

ادعای عجیب علی ربیعی درباره انقلاب اسلامی/ مسکن و اجاره ارزان می‌شود اگر...

علی ربیعی، فعال اصلاح‌طلب و سخنگوی دولت اصلاحات به تازگی در یادداشتی نوشته است:

"در طول تاریخ یک صد ساله اخیر در خاورمیانه و جهان سوم، همواره انقلاب به عنوان مجوزی جهت عبور از حقوق شهروندی، حقوق بشر و دموکراسی به کار رفته است. "[3]

*ملاحظه می‌شود که واژه "انقلاب" در یادداشت ربیعی هیچ قیدی ندارد فلذا باید نتیجه گرفت که از نظر ربیعی، انقلاب اسلامی هم جزو همین انقلاباتی است که مجوز عبور از حقوق شهروندی و دموکراسی و ... را صادر کرده‌اند!

ما قضاوت درباره این طعنه‌زنی‌های بیجا و بی‌سند به انقلاب اسلامی مردم ایران را بر عهده مخاطبان وامی‌گذاریم و البته این نکته را هم بیان می‌کنیم که مدعیان از بین رفتن حقوق بشر و یا در خطر بودن آن در ساحت انقلاب اسلامی مثل مدعیان وجود "فساد سیستماتیک در نظام اسلامی" هستند که البته هیچیک راه به جایی نبردند و حتی یک سند هم برای ادعای فراگیرشان ارائه نکردند!

جالب است که آقای ربیعی درباره انقلابی این ادعای سخیف و غلط را رواداری کرده است که رهبرانش همواره بر رعایت حقوق انسان‌ها تأکید داشته‌اند و شنیده‌ایم که چگونه امام خمینی از ورود به بخش خصوصی زندگی یک جاسوس عصبانی شده‌اند و چگونه آیت‌ا... خامنه‌ای دستور آزادی یک شرور مسلح را صادر کردند به این دلیل که در شرایطی ناجوانمردانه دستگیر شده بود.

قضیه البته جالب‌تر هم می‌شود وقتی که بدانیم کسانی این قبیل ادعاهای غلط و بی‌مبنا را علیه انقلاب اسلامی و مردمی ایران روا می‌دارند که یک روز در ستاد فتنه 88 فعال‌اند و روز دیگر و پس از اغتشاشات فتنه اقتصادی آبان 98 یادداشت می‌نویسند و می‌گویند: حکایت همچنان باقیست...

علی ربیعی با این جهان تناقضات نمی‌تواند به جنگ واقعیت و تحلیل‌های صحیح برود.

***

1_ isna.ir/xdNZ8f

2_ mshrgh.ir/1487690

3_ https://www.etemadonline.com/tiny/news-616312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 61
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    68 10
    من هم به سخنان ربیعی مشکوکم ولی این را هم شنیده و دیده ام که هرکس از عملکرد مسئولین و نظام انتقاد کرده بلافاصله به او برچسب ضد انقلاب زده اند، یا او را حذف، یا محاکمه و زندانی کرده اند، شاید هم به همین دلیل ربیعی می گوید در صد سال اخیر عنوان مجوزی برای عبور از حقوق شهروندی،حقوق بشر و دموکراسی به کار رفته است.
    • علی IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      1 2
      حرف هاش درسته یا نه ، بماند ! ولی عملکرد خودش و دولتش را که یادمان هست ؛ برای حقوق شهروندی زحمات زیادی کشیدند ، از جمله چاپ و انتشار پی دی اف حقوق شهروندی!!! خیلی خوب بود ، خوش هم بود ، دستشان درد نکنه !
    • ارسلان IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
      0 0
      به هر حال اگر وی با این صراحت انقلاب را قبول نداشته بیجا کرده که سالها مسئول این مملکت شده است. خدا رحمت کند شهید سعید اسلامی که این طایفه او را بدنام و بعد شهید کردند.
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    8 45
    مقام اجرایی و نخست وزیر زمان امام که میر حسین است رئیس آقای ربیعی است اگه میگه عبور از حقوق شهروندی، حقوق بشر و دموکراسی یعنی خودشون شرایطش رو آماوه کرده بودن فقط الان می خوان بندازن گردن کس دیگه و مظلوم نمایی کنن بلاخره اینا ذخایر نظامن و استاد آماده سازی شرایط آشوب و نارضایتی
  • امیر IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    3 62
    انقدر با این اصلاح طلب ها مماشات کنید که انقلاب رو سرگون کنند. اصلا اینها همون مشروطه خوان قدیم هستند که فکر میکنند برای مردم دارند کارخوب میکنند. جاهل از این هستند که ملعبه و ابزار استعمار هستند.
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    4 52
    آقای ربیعی خیال می کردم آدم حسابی هستی. آیا می خواهی یه دین ستیز پدرسوخته باشی لنگه اون انگلیسی و سعید و عبری و هارزاده و ...باس چی ؟ انتخاب با خودته. خدا به بشر اختیار داده. اما شکورا و اما کفورا.
  • سعید IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    3 30
    سلام، برابر شواهد و قرائن و اماره های موجود، علی عباد یا همان علی ربیعی که زمانی مسوول اداره چپ در معاونت اطلاعات سپاه در اوایل دهه 60 بوده و بعد ها به عنوان ایده پرداز و استاد جنگهای روانی در وزارت اطلاعات و همچنین مدتی نیز در دبیر خانه شورای عالی امنیت ملی فعالیت می نمود، از عوامل مرتبط و به اصطلاح نفوذی شیخ طائب در اصلاحات و دولت تدبیر و امید بوده و تا زمانی که شیخ طائب مسولیت داشت ، تحت حمایت مستقیم ایشان بوده و هنوز هم با ایشان ارتباط دارد.
  • سید IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    12 27
    جناب علی ربیعی لطفاً هرکس می گوید نان و پنیر شما زبانت را به نمایندگی از دولت حسنک وزیر گاز بگیر!!!!!
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    14 37
    هرزمان پیشرفت و رشد قابل توجهی خصوصا در مقابله با اسراییل و آمریکا حاصل میشود مثل موشک و... اصلاح طلبان که دیگر باید نام آنها را اجنبی طلبان و خائن نامید برای بی اثرکردن کار فرزندان انقلاب و امام خامنه ای به میدان می آیند
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      10 23
      برای بحث خانه، یکی ازاین کارها، حذف معاملات وکالتی است، اگر این کار اتفاق بیفتد جلوی سوداگری و احتکار مسکن گرفته میشود و باعث شفاف سازی اموال و افزایش عرضه مسکن در بازار میشود که نتیجه آن کاهش قیمت خانهو اجاره بها میشود
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      7 31
      نتانیاهو: اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستن.
  • سامان IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    23 46
    دار و دسته هاشمی و روحانی آنچنان بلایی بر سر اقتصاد کشور و معیشت مردم آوردند که مغول ها نیاوردند ربیعی بهتره سکوت کند.
    • ایرانی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      52 20
      همتون سرو ته یک کرباسید.
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      2 40
      چه کسانی با چه تفکراتی دردولت قبل در راس امور مملکتی بوده‌اند لعنت به‌ خائنین به‌ ملت
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      3 39
      چه کسانی با چه تفکراتی دردولت قبل در راس امور مملکتی بوده‌اند لعنت به‌ خائنین به‌ ملت
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      10 42
      همه گاگول های پای ماهواره سروته یه کرباسن. همه باهوش!! طوری که اصلا خر نمیشن!! همه جان فدای ایران!! همه دنبال پیشرفت مملکت و آماده تحمل سختی!! درست مثل یه ژاپنی!! خائن بیشرف زوار مونترال توشون نیست که! نوچ نوچ. ابدا".
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      1 43
      تو هم بویی از شعور نبردی که لیبرال های غارت گر رو با بقیه مسیولین خدمتگزار در جمهوری اسلامی جمع می بندی
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    1 51
    پس چرا اصلاح طلبان با اغتشاش دنبال انقلاب کردن بودن
  • 🎏🎎 IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    63 3
    حکومت برای اینست که مانع غارت سرمایه های ملی شود، وگرنه نیازی به حکومتها نیست.
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    2 57
    دولت میبایست دست سپاهیان می‌بود پس از اینهمه بحران آفرینی دولت‌ها
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    25 1
    بنظر نمیاد مخبر انقلابی باشه، همون مافیان همشون
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    30 0
    برای بحث خانه، یکی ازاین کارها، حذف معاملات وکالتی است، اگر این کار اتفاق بیفتد جلوی سوداگری و احتکار مسکن گرفته میشود و باعث شفاف سازی اموال و افزایش عرضه مسکن در بازار میشود که نتیجه آن کاهش قیمت خانهو اجاره بها میشود
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    78 0
    چرا اینهمه غارتگر داره ایران؟ چرا رحم و مروت ندارن در تعیین قیمت‌ها؟
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    38 0
    با سلام ربیعی و ما ادراک ربیعی! در ادعای خرق آلود ربیعی که ، تجویز انقلاب ها برای نقض حقوق شهروندی و دموکراسی است. در این باره می توان به چند نکته اشاره کرد. اولا ربیعی با این تحلیل کلیه انقلاب ها و انقلاب اسلامی را نکوهش می کند و آن را نسبت به دوره قبل از خود یک حرکت ارتجاعی می داند‌ دوما استفاده از مفهوم مجوز و تجویز انقلاب در واقع اشاره به توهم توطئه دارد و انگشت اشاره او با انقلاب اسلامی است و بنظر می رسد وی معتقد است انقلاب اسلامی یک سناریوی غربی است. ثالثا او با این تحلیل نسبت معارف با انقلاب دارد و هدف وی بازگشت به فرآیند ترمیدور است. اینها همان مرجفون هستند.
  • علی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    1 46
    رهبر معظم انقلاب چنان سیلی محکمی به صورت آمریکا زده اند که در حسرت مذاکره با ایران هستند.
  • فراهانی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    2 17
    تو که بلد بودی چرا تو هشت سال افتخار می کردید یک خانه هم درست نکردید تا یک دسناوردی تو ایرتن می شود اصلاح طلبان غرب گرا سر از زیر لحاف در می آورند
  • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    0 8
    قیافه نورانی و حرفهای دکتر ربیعی را که میبینم و میخوانم حالت بسیار خوب و دلپذیری به من دست میدهد🤮🤢. از زمان سربازی و کوی دانشگاه و آن گزارش زیبایی که نوشت
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    2 14
    اقای ربیعی رضا پالانی گرجی،الاصل با همکازی،انگلیس کودتایی علیه انقلاب مشروطه وحکومت قانونی،ایران کرد وحکومت قاجار را بر انداخت ایا باز،پس گیری حکومت از غاصبی که ارارات دشت ناامید بحرین و...را هبه می کند ودین رسمی را می خواهد به دین جعلی بهاییت انتقال دهد مبارزه با حقوق بشر است ؟
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    3 0
    پررو
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    انشالله دو سال بعد دوباره رئیس جمهور میشه و پیشرفت مملکت ادامه پیدا میکنه. و تو این ۶ سال هم کله گنده های اصلاح طلب پیر و پاتال میشن
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    3 63
    انشالله دو سال بعد دوباره رئیسی رئیس جمهور میشه و پیشرفت مملکت ادامه پیدا میکنه. و تو این ۶ سال هم کله گنده های اصلاح طلب پیر و پاتال میشن
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    13 64
    همتی اصلاح طلب که این دوره تایید صلاحیت شد مدام به دولت میکوبه.اگه تو دوره بعدی ریاست جمهوری تایید صلاحیت بشه یعنی نابودی همه زحمات رئیسی و اشتباه فاحش در جمهوری اسلامی.لاریجانی هم نباید تایید بشه.قالیباف هم بهتره نشه چون مشکوک میزنه
  • داریوش IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    5 6
    اینها ابتدا باید جواب 8 سال فجایع روحانی را بدهند و با فرار رو به جلو نمی‌شود فجایع دولت بی دستاورد روحانی شانه خالی کرد
    • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
      0 0
      خب چرا جرات ندارید بصورت علنی محاکمشون کنید؟،
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    4 7
    غربی ها چون در جنگ ۸ ساله ایران به هدف خودشون که تکه تکه کردن ایران بود نرسیدن لذا خیلی دوست دارن یه صدام دیگه مثل اردوغان یا علیف درست کنن و به جون ما بیندازن تا به نقشه شوم خود برسن ولی کور خوندن
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    4 6
    ربیعی در دانشگاهها مزدورانی مثل خودش را پرورش می دهد
  • کارمند ساده IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    4 0
    او یک سوپاپ اطمینان بیش نیست والا توخود بخوان حدیث مفصل از صورت مسئله را بارها از طرف ایشان عوض شدن برای 70 درصد جمهور ملت ایران شامل خانواده کارمندان و کارگران ساه و کسبه و کشاورزان خرد ....
  • سعید IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    1 4
    مبانی فکری یهود در متوهمان اصلاحطلب باعث شده نتیجه خیانتها،اختلاسها و مزدور اجنبی بودنشان را نپذیرند ایدؤلوژی آنها ماکیاولیسم است،در یک بازه زمانی کمونیست بودند امروز فرقه نئولیبرال تشکیل دادند اما در باب احکام شرع،فتوا هم صادر میکنند! اگر انقلاب اسلامی مورد پذیرش ملت نبود امثال خاتمی،حسن انگلیسی و ربیعی ده ها سال در کسوت وزیر و وکیل و ریاست مجریه،چه شکری تناول میکردند؟
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    1 3
    ذات انقلاب تخریبی وسلبی است یعنی اینکه صرفااین بره وبره همه چی درست بشه!درحالی که الان بایدگفت:صدحیف این آمدوصدحیف که آن رفت!
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    4 3
    خاک بر سر تو و کسی که تو و امثال تو را وزیر و مشاور و... کرد... حداقل یک استثنایی و تبصره ای به فیوضات سوخته ات در باره انقلاب اسلامی ایران می زدید. ای که هر چه داری و به هر آنچه رسیده ای.... فقط و فقط در سایه انقلاب بوده!!! خجالت بکش ....نمک نش..... تا کی و تاچه حد؟؟؟؟؟!!!!!
  • کاظم IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    38 4
    کشوری که موشک فتاح میسازه چرا مثه چینی ها یا فناوری ها بالا مسکن در مقیاس وسیع نمی سازه ؟
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      4 5
      چون این بخش ها دست دولتی ها بوده و دولت ها هیچ وقت اجازه ندادن که نظامی ها در عرصه اونها دخالت کنند مخصوصا دولت های لیبرال مسلکی مثل رفسنجانی، خاتمی، روحانی؛ تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      0 2
      عجب یعنی الان در چین المان اتریش ژاپن نظامی ها خونه میسازند ؟ نطامی باید موشک بسازه همین دخالتش در جای دیگه کاملا نتیجه عکس داره بجای این پیشنهاد اصلاح ساختار دولت روبده که با اومدن و رفتن یکی پروژه ها متوقف نشه
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      0 0
      برای ساخت مسکن زمین لازم است در سال ۷۴ قیمت زمین در شهر ما متری ۲۰ دلار بود بعد از،ریاست جمهوری خاتمی وقانون ممنوعیت توسعه محدوده قانونی شهر ها اکنون در همان کوچه ۲۴۰ دلار است این دلیل گرانی مسکن است راه حل افزایش محدوده قانونی شهر هاست که هیچ هزینه ای هم ندارد تنها اصلاح قوانین می خواهد
  • محمود IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    33 2
    مالیات رو به ناحق می‌گیرند ولی مشکل مسکن را نمی‌خواهند حل کنند اگر اراده ایی برای رفع مشکلات می‌بود به مردم زمین واگذار میشد
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    3 1
    علی ربیعی مهره نفوذی و وابسته به آمریکا و اسرائیل است . چرا کسی این جاسوس کثیف را منکوب و محاکمه نمی کند.!!؟؟
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    2 1
    حرف درمانی این قماش جماعت تمامی ندارد
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    2 0
    اقرار العقلاء علی انفسهم جائز . قطعا همه می دانیم ایشان سالها د رمناصب وزارت و ..بوده اند خصوصا وزیر کار و با عنایت به گفته خودشان در باره انقلاب ها ایشان نیز از تضییع کنندگان حقوق شهروندی، حقوق بشر و دموکراسی بوده اند خب محاکمه شوند و چون اقرار کرده اند محاکم وی نباید زیاد طول بکشد این عین دمکراسی است و با محاکمه امثال ایشان به دمکراسی مورد نظر ایشان حتمانزدیک خواهیم شد.
  • مصطفی IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    2 4
    خداوند رهبری و انقلاب مارو از بلایا حفظ کنه. و از سایت مشرق بابت تحلیل های خوبش صمیمانه سپاسگزارم
  • حسن IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    1 1
    حقوق مردم ایران در معیشت ، اقتصاد گرانی به شدت نقض گردیده است این همه ثروت این مملکت دارد و ملت در رنج زندگی می کنند این امر مهمترین نقض انسانی است
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    5 0
    منظور ربیعی از حقوق شهروندی، حقوق بشر و دموکراسی یعنی عنان و اختیار کشور در دست یک مشت غرب زده نوکر صفت و کاسه لیس غرب باشد و کشور و منابع آن را با جهانخواران مانند قجر و پهلوی تقسیم کنند. جناب ربیعی حقوق شهروندی، حقوق بشر و دموکراسی مورد نظر شما را سال 57 به فاضلاب ریختیم و شما نمیتوانید با این کلمات دروغین و دهان پر کن ملت را بفربید. دست شما برای ملت رو شده لذا بیش از این به کشور صدمه نزنید
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    1 0
    داستان تکراری تا صحبتی از مذاکره میشه موشکی رونمایی میشه که البته بد نیست و بعدش جریان چپ شروع میکنند به دادن تز چون فک میکنن دارن حذف میشن اینکه راست میگن یا ناروا بماند ولی مهم زمانش است احتمالا دستور از جایی خارج کشور صادر شده است
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    3 0
    حکایت باقی است دیگه یعنی همین داستان اخیر بعد اون اتفاق از درون بوسیله عوامل اینها نظم دهی شد هسته اولیه و بعد مردم پیوستن از رو هیجان
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    1 0
    اصلاح طلبان هیچ نقطه قوتی ندارند بجز یه مورد ، قشنگ حرف زدن برای پسند عامه بعد مدتی البته همیشه مشخص شده پشت حرف قشنگ فقط فریب است
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    1 1
    مستاجران ناراحت نباشند انشالله با تمهیدات مسولین در پنجاه سال آینده یک خونه نیم در دو در قبرستان خواهید خرید
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      1 2
      اون که همین الان هم خونه تو و بستگانت هست
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    1 1
    همیشه همه چیز گرانتر شده و ارزش پول کمتر شده. کسی این چیزها رو باور نمیکنه. هر روز بدتر از دیروز!
  • ش. AE ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    0 0
    یکی نیست به این آقای ربیعی بگه پس انقلاب هایی که در کشورهایی که شما و اهل اصلاح عاشق آنها هستید و آقا زاده هاتون زندگی میکنند و مهد دموکراسی می‌نامید پس حرف بی سر و ته تو صادق هست
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    0 0
    یارو وقتی عملکردش مشخصه شما دنبال زیر بغل مار میگردید. واژه جاسوس رو برای ایشون ثبت کردن جای اشتباه نرید.
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    0 0
    چرا خزعبلات دشمنان انقلاب و دوستان - و شاید هم پادوهای - آمریکا را انتشار می دهید. این ها دنبال مطرح کردن خودشان، پس از این که ملّت دست رد به سینه هایشان زده است هستند و شما به آنان کمک می کنید.
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    0 0
    مسکن یک کالای مصرفی و سرپناه محسوب در همه کشورهای پیشرفته هم قانون سختگیرانه داره مثل فرانسه و کانادا هر کد ملی حداگثر ۲ ملک بیشتر باید ۸۰ درصد مالیات بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس