کد خبر 1581957
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه، در کانال تلگرامی خود نوشت:

نوبت رفاقت است
نه تبدیل رقابت به عداوت

یکی از مهم ترین نقشه های دشمن در مرحله پس از انتخابات، اختلاف افکنی و تعمیق آن در میان اضلاع و نیروهای منتسب به جبهه انقلاب است. فرقی هم برای شان نمی کند که شانا را بزنند یا امنا و جبهه پایداری را، و یا دولت و مجلس، و قالیباف و رئیسی را.

این پروژه راهبردی، سالهای متمادی در حال اجرا بوده و در ماه های اخیر شدت گرفته است. هدف، به حاشیه افکندن اولویت ها، از هم گسیختن انسجام میان نیروها، تبدیل اختلاف نظر ها به منازعات فرساینده میان فعالان سیاسی، و توسعه و تصاعد دادن آن به سه قوه است.

فعالان منتسب به جبهه انقلاب باید در اظهارات خود خیلی دقت کنند که صف بندی با دشمن به حاشیه نیفتاده، و به تقابل در درون جبهه خودی منتقل نشود.

سرمستی و کُری خوانی، سرخوردگی و مقصر یابی، سرزنش و شماتت یکدیگر، یا متهم کردن یکدیگر به نقش آفرینی منفی در مشارکت انتخاباتی، خلاف مصلحت، و پر کردن خانه های جدول دشمن است.

هر نامزدی که به مشارکت کمک رساند و در عین حال رای نیاورد، زهی سعادت که بار سنگین مسئولیت از دوشش برداشته شد. و هر کس انتخاب شد، نه که پیروز شده باشد، بلکه گردنش زیر دِین است، تا در روز حساب، مو را از ماست بکشند و بتواند ثابت کند دِینش را ادا کرده است.

اگر کسی تردید دارد که دشمن دنبال دو به هم زنی و شکاف افکنی است، نشتی بشکه سرویس های جاسوسی بیگانه را لا به لای تحلیل ؛عباس .ع؛ (محکوم پرونده فروش اطلاعات به بیگانگان) مرور کند. او ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ در نشریه «صدا» نوشت:

«مهم‌ترین هدف اصلاح‌طلبان، تعمیق شکاف در حاکمیت است. مهم ‌ترین عاملی که در شرایط کنونی به عنوان پیشران فرآیند ما عمل خواهد کرد، جلوگیری از وحدت اصولگرایان تندرو با سایر اصولگرایان است. نهایی کردن شکاف میان جناح حاکم، به لحاظ تاریخی مهم است. اصلاح‌طلبان باید نقش گُوِه را بازی و این شکاف را به جدایی کامل برسانند».

نسخه راهگشا برای نیروهای منتسب به انقلاب در مجلس و بیرون از آن، همان است که رهبر انقلاب ۲۱ دی ماه ۱۳۸۸ در دیدار "فراکسیون انقلاب اسلامی" (مجلس هشتم) فرمودند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Hamid IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 3
    یجوری از اصلاح طلبها حرف میزنید انگار سگ یهودین یا امریکایی تمام این آدما برای این نظام زحمت کشیدن
    • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
      0 1
      این اصلاح طلبان نبودند اینا چجوری میخواستند بگن تقصیر این است اون است
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    بابا جمع کنید این توهم رو ، اصلیترین هدف دشمن اختلاف افکنی میان نیروهای منتسب به جبهه انقلاب است یعنی چی ؟ اینا خودشون زبان دارند تصمیم میگیرند حرف میزنند همدیگرو متهم میکنند دشمن کنترل از راه دور داره ؟ یا چیپست تو مغز کار گذاشته ؟ بس کنید بابا این ادبیات منسوخ اندر منسوخ هر کاری میشه بده دشمن باعث شده است
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    الان جملات مومن نسب و صحبت از صیانت و... تقصیر اصلاح طلب است ؟ یا میخواد مردم عصبی کنه اصلاح طلب دشمنه ؟ اکی چرا باهم انقلاب کردین جیکتون در نیومد شماهم فرقی ندارید اون اسلام انگلیسی میخواد شما خوارجی طالبانیسمی
  • DE ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    2 1
    رفاقت برای چپاول ملت، دقیقا برای همین رفاقت میزان مشارکت اومد پایین. دیگه اینجور شعار دادن ها خیلی لوس شده. موقع محاکمه هست نه رفاقت
  • رضا IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    برو بابا دلت خوشه
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    1 0
    با سلام نوبت رفاقت است نه تبدیل رقابت به عداوت. نگارنده معادله ای را وضع می کند که از نظر اخلاقی رفاقت حد وسط و میانه رقابت و عداوت است. لیکن این معادله از منظر حکمرانی ، بنظر می رسد جایز نیست. رفاقت حکما نباید عاملی برای خویشتنداری در رقابت باشد. در همان حال عداوت در فرآیند حکمرانی از منظر دینی قابل تجویز است. اجمالا مسئولان کشور بایستی به اخلاق دینی متخلق باشند و با نگاه همه جانبه بصیرت نافذ یک مومن را به نمایش درآورند. نباید رفاقت حکمرانی را به یک الگوی هیئتی تقلیل داده و یا حاصل آن تضییع حق ق جامعه باشد. حق و حقوق آئینه عملکرد مسئولان است. به عنوان مثال واکنش صف اول در مقابل خبر تابعیت فرزند آقای ... قابل توجه است. اون بنده خدا فرزند اسلام و از سرداران اسلام است ، اما خبر درخواست تابعیت خبر خوبی نبود ، خوب پرسش این است که با معادله نگارنده رفاقت اقتضا می کند مجددا در لیست قرارداده شده و از وی حمایت شود. آیا این رفاقت در ابعاد حقوقی حق مردم، ملت و نظام سیاسی و مبادی معرفت دینی را تامین می کند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس