اسماعیلی: مخاطبان سینما در دولت سیزدهم ۷ دصد رشد داشتند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه چهارشنبه هیات دولت گفت: رشد هفت صد درصدی مخاطبان سینما و رشد سیصد درصدی فروش بخشی از اقدامات موثر دولت سیزدهم است.

به گزارش مشرق، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت: در طول این هفته اربعین شهدای عزیزمان را داشتیم و در همه نقاط کشور به ویژه در تهران قم و مشهد برنامه‌های باشکوهی برگزار شد از همین جا از همه مردم در همه نقاط که به پاس قدردانی از خادمان خود در صحنه تجلیل حاضر شدند تشکر کنم.

وی افزود: در انتهای دولت مردمی قرار داریم و با توجه به شهادت رییس جمهور دولت ما در کمتر از سه سال به پایان رسید. مجموع خدماتی که تلاش شد در دولت ارایه شود چندین برابر این بازه زمانی بود در حوزه فرهنگ و رسانه اتفاقات مهمی را شاهد بودیم و همین الان هم مصوبات جدیدی را از طریق شورای عالی انقلاب فرهنگی برای توسعه مدیریت و فضای فرهنگی و هنری کشور اخذ می‌کنیم.

اسماعیلی گفت: رشد هفت صد درصدی مخاطبان سینما و رشد سیصد درصدی فروش بخشی از اقدامات موثر است. همچنین در دو جلسه اخیر دولت اعتبارات خوبی در سازمان برنامه بودجه برای تکمیل پرژوه‌های عمرانی تخصیص داده شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: نگاهمان نگاه جزیره‌ای نیست و ما نیتمان در تمام این دوره خدمت به مردم بود و با الگوبرداری از شهید رییسی یاد گرفتیم، کارهای مردم را با نفسیات خودمان دچار وقفه نکنیم ان‌شاءالله این مسیر ادامه پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعادت IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    1 0
    این آمار هم از نوع آمار مهار تورم و رشد اقتصادی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس