به گزارش مشرق،شهاب اسفندیاری در توئیتی نوشت:

پروفسور جواد صالحی اصفهانی، اقتصاددان و استاد اقتصاد دانشگاه ویرجینیاتک:

«در دوره‌ی ریاست جمهوری دکتر ابراهیم رئیسی ۴ میلیون نفر از زیر خط فقر خارج شده‌اند.»

فرق می‌کند چه کسی رئیس‌جمهور باشد.

حتی در خروج از فقر هم فرق می‌کند چه کسی رئیس‌جمهور باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    1 5
    مشکل اینه که این پرفسور! در ایران زندگی نمی کنه
  • IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 2
    منظورش؟
  • چرا خزانه خالی ... IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    2 1
    چرا خزانه خالی و ضعیف شده است ؟! ... یکی از دلایل تضعیف اقتصاد ، افزایش کسری بودجه و تورم ، تضعیف شدید منابع مالی دولت است !! ..... با رشد سرطانی بخش غیرمولد در تهران !! ::::: بله شناخت علل کسری بودجه دولت مهمترین موضوع در کاهش تورم است . ::::: یک فاجعه بزرگ و عجیب در اقتصاد اینکه ، طی سه دهه اخیر ، ستاد و دفاتر بسیاری شرکتهای دولتی و غیر دولتی از شهرهای اصلی به تهران آمده و بعنوان یک بخش غیرمولد و هزینه زا ، هر روز مانند غده سرطانی از لحاظ فضا و پرسنل سفارشی بزرگ میشوند :::: اما در طرف مقابل، صنایع و معادن ارزشمند دولتی، همان صنایع و معادنی که مولد و ثروتساز برای خزانه دولت (مردم) هستند ، با قیمتهای ارزان به ویژه خواران و حیات خلوتهای خصوصی واگذار شده است . :::: فاجعه بسیار بزرگی است و یکی از ریشه های تورم این سونامی اقتصادی است .
 :::: یعنی کوچک شدن بخش مولد و ثروتساز دولت ، همزمان بزرگ شدن سریع بخش غیرمولد در تهران ::: که نتیجه آن در کنار سایر عوامل ، کسری بودجه دولت و تورم زایی بوده است . :::: چاره کار چیست ؟!! ...... ایجاد روند معکوس .... کوچک سازی بخش غیرمولد .... تقویت بخش مولد اقتصاد !! :::: تکثیر قارچهای سمی تهران ، عامل مکیدن خون اقتصاد است !! ::::: قارچهای سمی تهران را ریشه کن کنید تا اقتصاد جان بگیرد !!
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 1
    آمارسازی های دروغینی که با واقعیتهای کف جامعه که مردم دارند با پوست و گوشت و خونشون تجربه میکنند و نه لمس! از زمین تا آسمان فاصله دارند. همچنان تورم ۴۰ درصدی و بالاتر را داریم و همچنان دولت محرومان دستمزدها را سرکوب و کمتر از تورم افزایش می دهد، با یک حساب دو دو تا چهارتای ریاضی، بی سوادترین آدم ها هم متوجه می شوند که مردم عادی طبق این حساب ساده قاعدتا فقیرتر می شوند نه ثروتمندتر، اون آمار ۴ میلیونی کاهش خط فقر را نمی دونم از کجاشون در می آورند؟! فریب دادن مردم تا کجا؟
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    2 2
    هشت سال یارانه ملتو 45000تومان نگهداشت روحانی اما مردم بازهم درس عبرت نمیگرن دست گل های دیگرش بماند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس