وحشت در اراضی اشغالی در پی گسترش یک بیماری ویروسی

گسترش یک بیماری ویروسی در اراضی اشغالی نگرانی مقامات این رژیم را برانگیخته است.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تعداد مبتلایان به تب «نیل غربی» افزایش یافته است.

این وزارت خانه تاکید کرد که تاکنون ۱۰۴ نفر در اراضی اشغالی به این بیماری مبتلا شده که ۶۸ تن از آنها به بیمارستان منتقل شده‌اند.

این بیماری تاکنون هشت تلفات در اراضی اشغالی برجای گذاشته است. اوضاع در این منطقه به قدری نگران کننده است که کمیته امور فوق العاده در پارلمان رژیم صهیونیستی در این خصوص یک نشست برگزار کرده است.

اکثر کسانی که در اراضی اشغالی به این بیماری مبتلا شده‌اند ساکن مناطق مرکزی هستند و برخی از آنها نیز در منطقه شارون مستقر هستند.

ویروس تب نیل غربی از طریق نیش پشه منتقل می‌شود و عموماً به پرندگان انتقال یافته و بعد به دیگر حیوانات و انسان‌ها منتقل می‌شود. کسانی که بیماری‌های زمینه‌ای و یا سرطان دارند و دستگاه ایمنی بدن آنها ضعیف شده بیشتر در معرض ابتلا به این ویروس قرار می‌گیرند.

وزارت محیط زیست رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پشه ناقل این ویروس را نزدیک فرودگاه بن گوریون شناسایی کرده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سروش IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    2 1
    هرچند که شیطان بزرگ با شماست ولی خداوند هم به غیر از دلاورمردان حماس و حزب الله و انصارالله یمن میکرو سربازانی دارد که به جان شما بیفتند برای ملتهای دیگر ذلت میخواهید؟؟؟ خداوند برای شما و قوم نافرمان و خودخواه و خود برتر بین و نژاد پرست بیشترش را فراهم خواهد کرد!!! در آزمایشگاهایتان علیه مردم جهان ویروس سازی میکنید؟؟؟ خداوند با ناشناخته هایش عذابتان خواهد کرد از هر دستی بدهی از همان دست پس خواهی گرفت. حالا جنایت کنید هرکار کنید وعده صادق بالای سرتان هست و نیستان را نابود میکند.
  • DE ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    2 0
    نتیجه قتل و کشتار مردم مظلوم غزه است. این مردم مظلوم خدایی دارند که ناله های والدینی که کودکانشون رو به خاک و خون کشیدید و به قتل رسوندید رومی شنوه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس