«ملاقات در جزیره» منتشر شد

کتاب «ملاقات در جزیره» زندگی‌نامه داستانی سردار شهید مصطفی یوسفی از رزمندگان لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابیطالب قم منتشر شد.

به گزارش مشرق، این کتاب به همت واحد ادبیات پایداری انتشارات کتاب جمکران و به قلم خانم نجمه جوادی به زندگی یکی از رزمندگان اطلاعات عملیات لشکر ۱۷ علی‌ابن‌ابی‌طالب قم می‌پردازد.

سردار شهید مصطفی یوسفی جوانی روستازاده که همراه خانواده به شهر قم مهاجرت و در جریان وقایع پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این شهر همراه با دیگر مردم انقلابی شهر قم بر علیه رژیم پهلوی مبارزه می‏کند.

با پیروزی انقلاب اسلامی و شروع جنگ تحمیلی عازم جبهه شده و به دلیل زیرکی و رازداری به عضویت واحد اطلاعات عملیات سپاه قم در می‎‌آید.

«ملاقات در جزیره» منتشر شد

«ملاقات در جزیره» زندگی‌نامه داستانی این شهید کمتر شناخته شده است. شهیدی که وجب به وجب مناطق عملیاتی را برای دیگران شناسایی می‌کرد، اما از سر اخلاص تا توانست عکسی از خود باقی نگذاشت. «ملاقات در جزیره» روایت داستانی زندگی شهید مصطفی یوسفی است که تا نام امام زمان (عج) را می‌شنید، اشک‌هایش جاری می‌شد.

این کتاب در ۲۵۶ صفحه به قیمت ۱۸۰ هزار تومان منتشر و از طریق سایت انتشارات کتاب جمکران قابل تهیه است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

مصطفی هروقت تنها بود، برای خودش روضه می‌خواند. چشم‌هایش همیشه از شدت خستگی و اشک‌های شبانه قرمز بود. محسن که سوار شد، از او خواست تا کمی برایش از امام‌زمان (عج) بگوید و روضه‌ای هم بخواند. محسن سرش را گذاشت روی دوش او و شروع کرد به خواندن. مصطفی انگار دنبال بهانه بود. فقط اشک می‌ریخت و امام‌زمان (عج) را صدا می‌زد. علاقه عجیبی به ایشان داشت…

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس