سرمربی تیم ملی برزیل به‌رغم حذف از کوپا، تا جام جهانی ۲۰۲۶ ماندگار شد!

تهران- ایرنا- رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل گفت که سرمربی تیم ملی این کشور به‌رغم حذف سلسائو از کوپا آمریکا، دست کم تا جام جهانی ۲۰۲۶ هدایت این را برعهده خواهد داشت.

به گزارش مشرق، ادنالدو رودریگز، رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل از ادامه همکاری با دوریوال جونیور، سرمربی تیم ملی این کشور تا جام جهانی ۲۰۲۶ خبر داد.

دوریوال پس از حذف برزیل از یک‌چهارم کوپا آمریکا به دست اروگوئه، به شدت هدف انتقاد قرار گرفت. برزیل از درخشش در این مسابقات ناکام بود و در مرحله گروهی تنها در یک بازی پیروز شد و در یک چهارم نیز برابر اروگوئه ۱۰ نفره در ضربات پنالتی شکست خورد.

با این حال، رودریگز با اشاره به ادامه همکاری با جونیور، گفت: دو ماه دیگر انتخابی جام جهانی را داریم و برنامه ادامه کار با دوریوال است. این چرخه جام جهانی و است و او کادر فنی‌اش می‌دانند که کدام بخش از تیم نیاز به ترمیم دارد. دوریوال می‌داند که کجای کار لنگ می‌زند. یک تیم برنده اینطور ساخته می‌شود.

دوریوال مسئولیت شکست برابر اروگوئه و حذف از کوپا آمریکا را به طور تمام و کمال برعهده گرفت و گفت که تیم تحت هدایتش ظرفیت رشد، تکامل و پیشرفت را دارد.

برزیل آخرین بار در سال ۲۰۱۹ فاتح کوپا شد. آنها در فینال ۲ سال بعد برابر آرژانتین تن به شکست یک بر صفر داد. سلسائو همچنین در مرحله یک‌چهارم جام جهانی ۲۰۲۲ نیز حذف شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس