حسام بدران: ابراز خوش بینی یا بدبینی درباره مذاکرات هنوز زود است

عضو دفتر سیاسی حماس به موضع گیری درباره روند مذاکرات مربوط به آتش بس پرداخت و گفت: هرگونه عقب‌نشینی دشمن صهیونیستی در هر مرحله‌ای باید از سراسر نوار غزه انجام گیرد.

به گزارش مشرق، حسام بدران عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد: اشغالگران به دنبال کوچاندن ساکنان شمال غزه به جنوب هستند.

وی افزود: دشمن صهیونیستی با نادیده گرفتن خواسته بازگشت آوارگان به خانه‌های خود، در تلاش برای کوچاندن ساکنان شمال غزه به جنوب آن است. رژیم اشغالگر برای دستیابی به توافق آتش‌بس در غزه جدیت ندارد.

بدران در ادامه گفت: توافق عقب‌نشینی از غزه از غرب این شهر به سمت شرق آن در بیش از یک مرحله انجام می‌گیرد. هرگونه عقب‌نشینی دشمن صهیونیستی در هر مرحله‌ای باید از سراسر نوار غزه انجام گیرد.

وی ادامه داد: هنوز برای اظهار خوشبینی یا بدبینی در مورد نتایج مذاکرات زود است. میانجی گران و همه دنیا می‌دانند که این نتانیاهو و کابینه اوست که مذاکرات را به بن‌بست می‌کشاند.

بدران بیان کرد: ضعف نظام سیاسی، امنیتی و نظامی رژیم اشغالگر صهیونیستی برگی برنده در دست مقاومت است. تلاش برای فشار میدانی یا سیاسی بر جنبش حماس هرگز منجر به تغییر مواضع آن نخواهد شد. اداره غزه یک مسئله داخلی فلسطینی است و ما اجازه هیچ گونه دخالت خارجی در این زمینه را نخواهیم داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس