اسرائیل مدعی بازگرداندن جسد ۶ اسیر خود شد/خانواده اسیر صهیونیست:نتانیاهو مقصر مرگ آنها است

جامعه رژیم صهیونیستی امروز در بدترین شرایط خود قرار دارد، شرایطی که شامل دو تهدید اصلی، یعنی نزاع داخلی و انتقام محور مقاومت از این رژیم است.

سرویس جهان مشرق - امروز ساکنان سرزمین های اشغالی، ملتهب ترین دوران خود به لحاظ امنیت و نگرانی برای آینده را تجربه میکنند، مرکز مطالعات امنیت ملی رژیم صهیونیستی در نظر سنجی جدیدی در رابطه با مهم ترین موضوعی که صهیونیست های ساکن سرزمین های اشغالی را نگران میکند، اعلام کرد در میان مهم ترین موضوعاتی که نگرانی اسرائیلی ها را برانگیخته است، درگیری و تنش داخلی و تهدیدات خارجی (حمله ایران و حزب الله)، دو موضوع اصلی نگران کننده برای صهیونیست ها شده است.

این موسسه صهیونیستی نوشت:

«در حالی که کل اسرائیل در انتظار حمله تلافی جویانه ایران و حزب الله به سر می برد، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که اکثریت شهروندان اسرائیلی بیشتر نگران وضعیت داخلی هستند تا تهدیدات خارجی.»

«۴۸ درصد از پاسخ دهندگان نسبت به تنش های اجتماعی و ملی در داخل اسرائیل ابراز نگرانی کردند، و ۳۷.۵ درصد اظهار داشتند که بیشتر نگران تهدیدات امنیتی خارجی هستند. در میان عموم یهودیان، نگرانی در مورد تنش های داخلی حتی بیشتر است و به ۵۱ درصد نیز می رسد. این نگرانی به ویژه در میان صهیونیست‌هایی که خود را به عنوان رای دهندگان میانه رو معرفی می کردند برجسته است - ۵۶ درصد از آنها اظهار داشتند که وضعیت داخلی نگران کننده ترین است.»

جامعه وحشت زده صهیونیست؛ تنش در داخل، تهدید از خارج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    0 1
    روسیه که دومین ارتش قدرتمند جهان را در اختیار دارد بیش از سه سال است که در باتلاق اوکراین فرو رفته، اوکراینی که روزهای اول فاقد پدافند، نیروی هوایی و قدرت موشکی قدرتمندی بود، امروز اوکراینی ها وارد خاک روسیه شده اند و در حال پیشروی به سوی مسکو هستند. ایران با این وضعیت اقتصادی وخیم نباید وارد جنگی شود. نه نیروی هوایی قوی در اختیار داریم و نه پدافند قدرتمند که جلوی حملات پر تعداد ائتلاف نظامی دشمن را بگیرد. که اگر داشتیم نمی گذاشت موشک اسرائیلی از آن طرف مرز شلیک شود و بدون رهگیری به تهران برسد و اسماعیل هنیه معصوم را ترور کند. وقتی طرف مقابل دارای قدرت نظامی هسته ای است و تهدید به استفاده از آن کرده ، دیپلماسی در چنین مواقعی کارسازتر است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس