کد خبر 1627448
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
دستگیری

سرکرده بزرگ باند قاچاق مواد مخدر و عامل اصلی شهادت ۲ نفر از ماموران فراجا در کرمان دستگیر شد.

به گزارش مشرق، دادستان کهنوج گفت:یکی از بزرگ‌ترین سرکردگان باندهای فعال قاچاق مواد مخدر کشور و عامل اصلی شهادت ۲ نفر از ماموران فراجا و مجروح شدن ۴ افسر پلیس دستگیر شد.

امید رضایی گفت:شب گذشته در یک عملیات هماهنگ و مسنجم اطلاعاتی و هنگامی که این شرور سابقه دار و مسلح قصد عبور از پهنای جغرافیایی استان کرمان را داشت در تور اطلاعاتی جان برکفان یگان تکاوری فراجا قرار گرفت و دریکی از محورهای مواصلاتی شمال استان کرمان بازداشت شد.این مقام قضایی اعلام کرد: فرد دستگیر شده (الف. ب) در سال ۱۳۹۳ در درگیری مسلحانه قاچاقچیان مواد مخدر در چهارراه عشایری کهنوج اقدام به شهادت ۲ نفر از کارکنان کادر انتظامی کهنوج و مجروح کردن ۴ نفر از ماموران فراجا کرده بود.

وی تصریح کرد: در پرونده سیاه این متهم سوابق شرارت متعددی از جمله: قتل بیش از ۳ نفر از شهروندان بی گناه استان سیستان و بلوچستان، حمل و ترانزیت مسلحانه مواد مخدر، سرقت‌های مسلحانه و سوابق کیفری متعدد ثبت شده است.دادستان کهنوج هشدار داد: برخورد دستگاه قضایی و نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در برخورد با اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه سخت و عبرت آموز خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
    5 0
    چرا چنین کسی را دستگیر می کنید ؟ اگر می دانید چنین فرد خطرناکی هست باید با تیر اندازی او را از پای در آورید تا برای دیگر نیروها خطر ایجاد نکنید . حالا کدام دادگاه می خواهد چنین شروری را محاکمه کند ؟ چند سال طول می کشد ؟ خطرات دیگر را محاسبه کنید
    • ی شناس IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
      0 0
      فکر کردی اینجا آمریکاست که پلیسش اونجور مقتدر باشه. اینجا مرکز داره میزنه به بنز
  • US ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
    2 0
    بعد اعتراف کامل درجا اعدام
  • ترابیان IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
    3 0
    چرا اسم‌این‌حرامزاده را به اختصار بیان‌می کنید مگر جانور جنایتکار هم‌ آبرو دارد
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
    2 0
    اعدام...فوری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس