افتتاحیه المپیک پاریس

یک روز پس از مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مقامات فرانسوی و مسئولان برگزاری این رخداد جهانی، در قبال آبروریزی‌های رنگارنگ این مراسم سکوت کرده و منتظر گذر زمان هستند.

به گزارش مشرق، بسیاری از منتقدان و نویسندگان ورزشی و اجتماعی در جهان بر این باورند که انتقاد از توهین به مقدسات، به‌ویژه مسیحیت، و به نمایش گذاشتن صحنه‌های نامتعارف، این مراسم را به یکی از جنجالی‌ترین رویدادهای ورزشی تاریخ تبدیل کرده است.

خبرنگاران فرانس ۲۴ شب گذشته از نزدیک ترین فاصله با مکرون از وی درباره این موضوع سوال کرده و او با سرعت از کنار میکروفون عبور و سکوت کرده است.مقامات ارشد المپیک فرانسه و مسئولان برگزاری این رقابت‌ها نیز در این خصوص سکوت کرده و هیچ نظری ندارند!

استفاده افراطی و معنادار و به شدت توهین آمیز از نمادهای شیطانی و لوگوها و علامت‌های مکاتب شیطان پرستی در جای جای این مراسم، خشم مسیحیان و به ویژه مقر کاتولیک واتیکان را به همراه داشته است.

بازسازی توهین آمیز و نمادین از تابلوی شام آخر لئونارد داوینچی از دیگر شیطنت‌های مقامات برگزارکننده این مراسم بود که به وضوح به شان مسیح اهانت می‌کرد.

این اتفاقات در کشوری رخ داده حتی اجازه واکنش و اعتراض نسبت به حضور کاروان رژیم صهیونیستی را هم نمی‌دهد و حتی به درخواست‌های گسترده جهانی علیه حضور این رژیم در المپیک بخاطر جنایت‌های اخیر علیه غیرنظامیان فلسطینی در غزه نیز بی‌توجه بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    0 0
    خاک بر سرشون
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    1 0
    بدترین و زشت ترین المپیک تاریخ!!!!!!!!!!!!!!!
  • هموطن IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    1 0
    تاریخ فرانسه سراسر مزدوری و مستمره و جنایت گره خورده و فرهنگ و مردمانش هم بی فرهنگ ترین و وحشی ترین مردم و فرهنگ رو در بین اروپا و قاره سبز به ارمغان آورده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس