به گزارش مشرق،کانال تلگرامی دیده بان تحرکات کِریا در مطلبی به موضوع نمایش فیلم مستند افشاگری از تحقیقات نتانیاهو در جشنواره فیلم تورنتو پرداخت:

فیلم مستند افشاگری از تحقیقات نتانیاهو در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده می شود.

فیلم «پرونده‌های بی‌بی» ساخته الکس گیبنی برنده اسکار و الکسیس بلوم کارگردان یهودی، شامل ضبط‌هایی از تحقیقات پلیس از نتانیاهو ، خانواده و دوستانش بین سال‌های 2016 تا 2018 است• اینها ضبط‌هایی هستند که برای انتشار در اسرائیل و حدود یک سال پیش در اختیار سازندگان قرار گرفت.

مستند جدید «پرونده‌های بی‌بی» ساخته الکس گیبنی کارگردان و تهیه‌کننده برنده اسکار، با ضبط‌هایی از اتاق‌های بازجویی نخست‌وزیر نتانیاهو که هنوز فاش نشده است، در جشنواره فیلم تورنتو (TIFF) نمایش داده می‌شود.

بر اساس گزارش مجله ورایتی، این فیلم دو ساعته به تهیه کنندگی و کارگردانی الکسیس بلوم شامل ضبط‌هایی از تحقیقات پلیس بین سال‌های 2016 تا 2018، به عنوان بخشی از مجموعه‌ای از شواهد در پرونده‌های رشوه، کلاهبرداری و نقض اعتماد علیه نتانیاهو است. . اینها ضبط‌هایی هستند که طبق قانون انتشار آنها در اسرائیل بدون تأیید دادگاه ممنوع است و حدود یک سال پیش در اختیار سازندگان قرار گرفت. اینها ضبط شده از خود نتانیاهو، سارا نتانیاهو، یائیر نتانیاهو، اعضای خانواده و کارگران خانه است.

گیبنی گفت: «این ضبط‌ها به شیوه‌ای بی‌سابقه و غیرعادی شخصیت نتانیاهو را روشن می‌کند. آنها گواهی قدرتمندی از ماهیت فاسد او هستند و اینکه چگونه ما را به جایی که اکنون هستیم رساند. این فیلم در جشنواره فیلم تورنتو در روزهای 9 و 10 سپتامبر به عنوان بخشی از «فیلم های هنوز در حال کار» نمایش داده می شود.

در میان تولیدات جشنواره، این فیلم "یک کار روزنامه نگاری مستند درجه اول" نام داشت. بلوم و گیبانی مطالبی را به دست آوردند که قبلاً کسی ندیده بود و سپس با طیف گسترده ای از چهره ها از جمله مقامات ارشد در دولت اسرائیل مصاحبه های عمیق انجام دادند. ». بلوم گفت: «شخصیت نتانیاهو به شدت در فیلم های ضبط شده بیان شده است. می‌توانم بگویم تفاوت فیلم با یک خبر در این است که نگاهی کاملاً انسانی به شخصیت‌ها دارد.» سازندگان همچنین اضافه کردند که "فیلم چیزی شکسپیرانه را در مورد این مرد آشکار می کند، به این معنا که چگونه فساد آهسته شخصیت او و نیاز مبرم به ماندن در قدرت، او را به انجام کارهای وحشتناک سوق داده است."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس