کد خبر 417730
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۷

روزنامه‌های دوشنبه 28 اردیبهشت

برای مشاهده سایز اصلی روی عکس کلیک کنید

{$sepehr_album_26587}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    آقای کفاشیان همیشه که نمی شود اشتباه داوری همیشه یقه تراکتور بیچاره را بگیرد و به ضرر این تیم مظلوم تمام شود به محض رضای خدا یک بار هم یقه سپاهان و یا استقلال و غیره را بگیرد و آنها از قهرمان شدن باز بماننداین که نشد یکبار توسط آقای ترکی - یک بار آقای فلانی حقوق حقه یک تیم را همیشه تضییع کرد و به میلیونها آذری توهین کرد و بعد گفت اشتباهات داوری بود و به سادگی گذشت و دوباره روز از روز و سال از نو همانطوریکه آذربایجان سر ایران است باید احقاق حق آذری ها هم سر همه حق هاست و باید تضییع نشود و به این مسئله حساسیت دارند شما باید با این مدیریت برای خود و آقای تاج و دارو دسته های اصفهانی و غیر اصفهانی ایشان اسفند دود کنید و آبروی فوتبال ایران را با عنوان فوتبال کثیف نبرید. به امید آن روز رویایی
  • شاپرک ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    میشه دقیقا بگید اشتباه داور چی بوده و کدوم کارشناس اونو تایید کرده
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    آقای حمید مظلوم نمایی نکنید ... تراکتور تیم بزرگی نیست قبول کنید اگر بود با 100 هزار تماشگر بازی 3ـ1 برده رو 3 ـ 3 نمیکرد ... اگر تراکتور تیم بود کار خودش رو انجام میداد چشم به بازی اصفهان نداشت ... توهم خود بزرگ بینی رو کنار بذارین و بپذیرین به ضعف خودتون باختین ... دنبال مقصر گشتن ضجه خاله زنکی برای حفظ غرور کاذبه ...هیچ کس به میلیونها آذری توهین نکرده ... گیرم داور اشتباه کرد ... چرا وقتی داور جلوی تیمای دیگه اشتباه میکنه نگران میلیونها غیر آذری نیستین ... از نظر شما اونا آدم نیستن ؟مظلوم نمایی قومی برای چه هدفی ؟وقتی داورها به نفع تراکتور سوت می زنن فوتبال کثیف نیست ؟
  • سیروس ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    *این آقا که بالای روزنامه وزین!!!! پیروزی گفته "برید بگردید تا پیدا کنید" کیه؟ خداییش نمیشناسمش. ایشون غیر از اینجا تو نشریات فکاهی هم مطلب مینویسه؟!!!! *بنگره، دنبال چی میگردی؟ میخوای آقای گل بشی دوباره یا سوژه خنده و تمسخر. پسرجون، تو همونی که با یه پاس به عقب طلایی لنگیها رو سر بریدی و تا مدتها مضحکه خاص و عامشون کردی!!!! *له کردن آبی عربستان پیشکش تو مواظب باش خودت له نشی!!!!
  • مجتبی ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    من نمیدونم چرا حالم از سوشا مکانی بهم میخوره... :|

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس