شورای شهر تهران در اسفند ماه سال 93 مصوبه ای را به امضا رسانید که بر اساس آن 4 گروه می توانند از امتیار بلیط های رایگان مترو تهران برخوردار شوند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، شورای شهر تهران در اسفند ماه سال 93 مصوبه ای را به امضا رسانید که بر اساس آن 4 گروه می توانند از امتیار بلیط های رایگان مترو تهران برخوردار شوند.

در این میان؛ خانواده محترم شهدا یعنی والدین، فرزندان و همسران؛ جانبازان بالای 25 درصد و فرزندان ووالدین و همسران؛ جانبازان اعصاب و روان و فرزندان و والدین و همسران و معلولین چهار گروهی هستند که می توانند از این خدمات استفاده کنند.

اما در این میان جانبازان اعصاب و روان یعنی گروه سوم عملا از بهره مندی از بلیط های رایگان مترو محروم شده اند  و تاکنون مشخص نیست علت عدم اجرای این مصوبه در شهردرای تهران چه بوده است.

یکی از جانبازان اعصاب و روان در اینباره می گوید: تا کنون در طی 4 ماه گذشته از دفتر شورای شهر و شهردرای تهران پیگیری های زیادی به عمل آمده اما نتیجه ای نداشته است.

امید است شهردار تهران که پیش از این در همایش همسران جانبازان اعصاب و روان قول مساعدت ویژه به خانواده های این گروه از جانبازان را داده بود مشکل جانبازان اعصاب و روان را مرتفع کند.
*پایگاه خبری شهدای ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس