لحظه دستگیری ۳عامل شرارت و قمه‌کشی در بیمارستان ابن سینای لرستان+ فیلم عملیات پلیس

دادستان ری گفت: عامل شرارت و متهم ردیف اول نزاع دسته جمعی با سلاح سرد در اتوبان شهید آوینی شهر ری با صدور قرار بازداشت موقت بازداشت و روانه زندان شد.

به گزارش مشرق، محمد مهدی رحیمی عصر چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: هشتم خرداد جاری گزارشی از مرجع انتظامی مبنی بر درگیری و نزاع دسته جمعی با سلاح سرد منتهی به جراحات شدید جسمانی یکی از شهروندان در منطقه بزرگراه شهید آوینی اعلام گردید.

وی افزود: با توجه به اینکه در فضای مجازی نیز فیلم نزاع دسته جمعی انتشار پیدا کرده بود، موضوع با دستور ویژه از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری به شعبه پنجم بازپرسی این دادسرا ارجاع و با توجه به ادله موجود از سوی بازپرس دستور دستگیری متهمان صادر شد.

دادستان شهرستان ری در ادامه گفت: متهم ردیف اول در ۲۲ خرداد پس از دستگیری با صدور قرار بازداشت موقت به زندان اعزام شد و دستگیری سایر متهمان نیز در دستور کار ضابطان دادگستری قرار گرفته است.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری در برخورد قاطع و قانونی با اشخاصی که امنیت جامعه را بر هم می‌زنند، هیچگونه اغماضی قائل نمی‌شود و دستورات ویژه‌ای را در این خصوص به ضابطان دادگستری صادر کرده است.

شهرستان ری با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در جنوب پایتخت قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کارگر IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    2 0
    باسلام قوانین بازدارنده نیستند.پر رو تر از قبل آزاد وهمان کارها را با شدت بیشتری انجام می دهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس