ماتزاری در ایتالیا زودتر از ایران سرمربی پرسپولیس شد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: متاسفم برای آنهایی که چهره کشور ایران در جهان را دور از آن چیزی که واقعیت دارد نشان می‌دهند تا به نوعی خود شیرینی کرده باشند.

سرویس ورزش مشرق - بهزاد داداش‌زاده بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره اوضاع و احوال تیم پرسپولیس و قهرمانی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: معمولاً تیم‌هایی که در لیگ‌های فوتبال قهرمان می‌شوند زودتر از همه سر و سامان می‌گیرند و مشکلات کمتری دارند اما متاسفانه خداحافظی مربی برزیلی از پرسپولیس تا حدی کار ما را دشوار کرد.

وی افزود: این رویه اصلاً خوب نیست که یک تیم را قهرمان کنیم و بعد آن را به امان خدا رها کنیم و برویم. ظاهرا مدتی است این رویه مُد شده و عده‌ای این کار را انجام می‌دهند تا احتمالاً قراردادهای بهتر و ارزشمندتری ببندند، در حالی که سرمربیگری در پرسپولیس با هیچ پولی قابل قیاس نیست.

بازیکن قدیمی پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس با اقتدار در نیم فصل دوم ظاهر شد و توانست به راحتی قهرمانی را به دست بیاورد. بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و این حقشان نبود که در پایان فصل با چنین شوکی مواجه شوند اما پرسپولیس تیمی نیست که بدون سرمربی بماند و خیلی‌ها آرزو دارند روی نیمکت این تیم باشند.

داداش‌زاده درباره شایعات مربوط به اینکه به مربی ایتالیایی مورد نظر باشگاه پرسپولیس گفته شده ایران کشور امنی نیست توضیح داد: اتفاقاً ایران امن‌ترین کشور خاورمیانه است. همه می‌دانیم که در این منطقه التهاب وجود دارد اما ایران امن‌ترین کشوری است که در این محدوده خودش را به جهان معرفی کرده و هیچ مشکلی برای هیچ کسی وجود ندارد. ظاهراً ما در همین کشور زندگی می‌کنیم و به لطف امنیت و اقتداری که داریم چنین مسائلی را دور و برمان نمی‌بینیم.

وی ادامه داد: باعث تاسف است که عده‌ای این گونه ندانسته و به اشتباه اطلاعات غلط به مربیان خارجی می‌دهند. قبل از این هم مربیان دیگری بودند که می‌خواستند در ایران کار کنند اما نیامدند الان هم این مربی ایتالیایی به ضرر خودش کار کرد. تا دیروز چه کسی اوسمار ویرا را در فوتبال می‌شناخت؟ او یک دستیار بود که کنار گل محمدی کار می‌کرد اما حالا با قهرمانی پرسپولیس که یکی از پرطرفدارترین تیم‌های قاره آسیاست لااقل در همین محدوده و قاره همه او را می‌شناسند.

داداش زاده تاکید کرد: مربی ایتالیایی در حق خودش و خانواده‌اش جفا کرد و گرنه اگر می‌خواست به پرسپولیس بیاید و سرمربیگری این تیم را در دست بگیرد قطعاً می‌توانست با قهرمانی در فصل آینده در همین کشورهای قطری یا اماراتی قراردادهای بزرگی ببندد. کسی که در معامله با پرسپولیس دستش را عقب بکشد قطعا خودش ضرر می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    8 4
    وقتی شنید باید بره به تیم اسنپی و آفسایدی خجالت کشید و منصرف شد
  • رضا IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    5 0
    .. بله کاملا درست می فرمایند کلی پول یامفت از چنگ والتر ماتزاری پرید...!! توی کشور خودش بهش می گویند والتر دوزاری!!
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    3 6
    به جهنم نیاد قحط مربی که نیست این پفیوس نه یکی دیگه.
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      5 1
      ادب لنگ
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      2 0
      آ بارک الله . هدف اینه میلیونها دلار بیت المال مردم دور ریخته بشه . حالا تو حلقوم این عرقخور خارجی نشد بریزنش تو حلقوم یه مربی خارجی دیگه
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      2 0
      ادب و شعور را رعایت کن.
  • فساد گسترده فوتبال IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    4 0
    این همه فقر در کشور را نمیبینید ؟؟!! چرا مربی خارجی ؟!!! +++++++ فوتبال سراپا فساد ... آبی قرمز زرد آبی سفید نارنجی .... فقط فساد .... >>>> چرا مربی یا بازیکن خارجی میگیرند ؟! >>> چون عدد و رقمها بالاست و پورسانت و حق و حسابهای زیادی جابجا میشود >>>> ضمنا با این دستمزد نجومی خارجیها ، دستمزد و حقوق نجومی کارمندان فدراسیون ، باشگاهها ، بازیکنان داخلی و مریبان داخلی را توجیه میکنند !! ++++++ با پول یک مربی یا بازیکن خارجی ( و حتی بازیکن داخلی ) میتوان زندگی دهها جوان ایرانی را سامان داد و زمینه اشتغال و ازدواجشان را فراهم کرد !! +++++
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      4 0
      حرف حق جواب نداره
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    2 3
    چرا به مردم نمی گویید منافقین از خارج به مربی ایتالیایی فشار اوردند ؟ و از داخل هم منافقین داخلی ؟
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    0 2
    حاشیه پرسپولیس زیاد است ممکنه پرداختها هم درست انجام نشود والتر ماتزاری هم معروفه به بهانه گیر مخصوصا تو واتفورد که بود نشان داد بهتر شد نیومد بهم نمیخوردن
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    7 2
    گمشو بابا چنان میگه مربی ایتالیایی ضرر کرد انگار مربی گری بارسلون رو رد کرده... چهارتا کلاه قرمزی دور هم جمع شدن تیم زدن به زور باباشون قهرمان شدن حالا مربی طراز اول ایتالیایی ضرر کرد؟ چقد نادانی تو
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      1 5
      و تو نادان تر و ابله تر از اون چیزی که فکر میکنی. تو که خانواده ات قبولت ندارن چرا می آی چرت مینویسی؟ بی خانواده
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    3 1
    رسما لجنیدید به مملکت . همتون. حتی تو سانسورچی که الان این پیام را تایید نمیکنی در این امر شریکی.
  • AU ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    6 6
    نگاه بین المللی به ایران به دلیل رفتار نادرست مدیران و تصمیم گیران مملکتی، سالهاست که تیره و تار است.
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    4 3
    شاید منظور ماترازی این بوده بیام تهران از شدت افغانی نمیدونم تو کابل هستم یا تهران . منظورش ناامن بودن کابله که تهران الآن از کابل هم افغانیش بیشتره
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    3 0
    قضیه فساد جی شد؟ چرا باید ماسمالی بشه؟ چه قدرتی پشت یک تیم خاص هست که همیشه از برخورد با فساد مصونه؟
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    0 0
    مربی زیاده، این نبود، یکی دیگه میاد، زیاد موضوع مهمی نی؛ از طرفی آمریکایی ها محدودیت هایی ایجاد کردن برای کسایی که به ایران سفر کنن، از طرف دیگه منافقین داخلی و خارجی که طرفو میترسونن؛ از طرف دیگه جنگ رسانه ای غربی ها که باعث شده مردمشون فک کنن ایران امن نیست ( و تقصیری هم ندارن الحق )
  • هاشم IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    2 0
    یاد حبیب افتادم توی لیسانسه ها😁😁 الان کی ضرر کرد😂😂😂😂
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    0 0
    ایران فقط امنیت اقتصادی نداره وگرنه از لحاظ امنیتی و نظامی از همه ی دنیا امن تره ... مثلا بورس ایران فاسدترین بورس در کل دنیا هست
  • امیدرضا IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    0 0
    داداش زاده اینقدرشروورنگوبابا،تیمی که چندسال با لابیگری و دلالی بازیکن وداورا رو میخره واتوماتیک وارقهرمان پوشالی میشه و تهش باسفارش ازاسنپ براتون جام بیاره دیگه مربی گران قیمت چی میخوادبکنه.
  • US ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    به قول سرورت درویش لنگی آیا بهتر نیست لحجه ات را عمل کنی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس