مخبر رای خود را به صندوق انداخت

سرپرست ریاست جمهوری گفت: انتظار می رود همان حماسه ای که در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید اتفاق افتاد، در انتخابات هم رخ دهد.

به گزارش مشرق، محمد مخبر در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم بر اساس مسئولیتی که همیشه احساس کرده و ماموریتی که به لحاظ شرعی دارند، حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند. انتظار می رود همان حماسه ای که در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید اتفاق افتاد، در این انتخابات هم رخ دهد.

وی ادامه داد: وظیفه دولت، فراهم کردن امکانات حضور پرشور مردم در انتخابات است که این امکانات چه به لحاظ شعب اخذ رأی چه سایر امکانات در حد خیلی خوبی دیده شده است. وظیفه دیگر دولت تامین امنیت است. ما دشمن داریم و باید از امنیت مراقبت کنیم که با همکاری همه دستگاه‌های مربوط، این امنیت تامین شده و هیچ مساله ای نخواهیم داشت.

مخبر با بیان اینکه رهبری رای مردم را حق الناس می دانند، افزود: یکی از وظایف جدی دولت، مراقبت از این حق الناس است که در این زمینه اتفاقات خوبی استاده است. نامزدها هر چه نماینده خواسته اند در هر شعبه ای دارند. همه دستگاه های مسئول از رای مردم مراقبت می کنند.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری افزود: روش رای گیری در ایران، امکان غیرسلامت را ضعیف می کند و در این ۴۰ سال اتفاقی که کل سرنوشت انتخابات را تغییر دهد، رخ نداده است. ممکن است چند رای در یک صندوق جابجا شود اما شیوه برگزاری انتخابات در ایران این گونه است که امکان تغییر در نتیجه کل انتخابات وجود ندارد. انتخابات همیشه به سلامت برگزار شده است.

وی ادامه داد: برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از یک سال قبل تدارک دیده می شد، اما این انتخابات باید در ۵۰ روز برگزار می شد و وزارت کشور کار خیلی بزرگی انجام داد. وزارت کشور بسیار خوب عمل کرده است. شورای نگهبان و دستگاه های نظامی، انتظامی و اطلاعاتی هم عملکرد خوبی داشته اند. ما از اول انقلاب چنین وضعیتی نداشته ایم، اما کار به خوب انجام شده است.

مخبر ادامه داد: خلاء وجود رئیس جمهور شهید خیلی بارز خود را نشان می دهد. فکر نمی کردیم چنین روزی داشته باشیم ولی تقدیر این چنین شد. به دلیل نعمت ولی فقیه، بخش مهمی از این دوره سخت را گذراندیم و امیدواریم با انتخاب مناسب مردم، این مسیر ادامه یابد. مردم همواره غیرتمندانه وظیفه خود را انجام داده اند. با تلاش های وزیر کشور، استانداران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران امکانات خوبی برای مشارکت مردم فراهم شده است. در بخش امنیتی هیچ نگرانی در کشور نداریم. برای اطمینان از روند انتخابات، بدون هیچ محدودیتی نامزدها در شعب نماینده دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پریسا متفکر IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    بله پزشکیان (حسن روحانی) رئیس جمهور ایران شد
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 0
      و انشالله این حقیقت را بپذیرید؛ چرا مهم خواست و نظر مردم است و سیاستمداران بایستی به ان احترام بگذارند.
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    روح شهید جمهور شاد
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    حماسه دویست هزارنفری منظور دیگه ن
  • حسام IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    به حسن روحانی دوم سلام کنید......سلام پزشروحانی .....فاتحه بخوانید برای ایران....الفاتحه....فردا اسم روحانی دوم از تو صندوق ها در میاد و 🔐......قفل های زندگی تا ۸ سال بسته میشه......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس