ساز جدایی ملی‌پوش پرسپولیس؛‌ مدافع سرخ‌ها جدا می‌شود؟

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دنبال جدایی از جمع سرخ‌پوشان است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس تهران علی‌رغم قهرمانی در رقابت‌های لیگ بیست و سوم روزهای پر تب و تاب و حاشیه‌ای را دنبال می‌کند.

بعد از جدایی اوسمار ویرا، سرمربی این تیم، علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش سرخ‌پوشان نیز قرارداد خود را فسخ کرد و دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی نیز ۲ مهره تاثیرگذار این تیم راهی تراکتور تبریز شدند.

از طرفی نیز با توجه به درخشش عبدالکریم حسن، مرد سال آسیا در سال ۲۰۱۸ در ترکیب پرسپولیس، این بازیکن نیز مشتریان دست به نقدی از قطر دارد که به نظر می‌رسد جدایی او نیز محتمل باشد.

امروز نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به دلیل برخی از مسائل که گفته می‌شود عمده آن مالی است، در آستانه جدایی از سرخ‌پوشان قرار دارد. موضوع حائز اهمیت این است که باشگاه پرسپولیس چند روز پیش با همراهی مالک این باشگاه، طلب تمامی بازیکنان از جمله کنعانی‌زادگان را پرداخت کرد و هیچ‌کدام از بازیکنان کنونی پرسپولیس از این باشگاه طلبکار نیستند.

همچنین پیگیری‌ها نشان می‌دهد که سال گذشته کنعانی‌زادگان در شرایطی با قرارداد ۲ ساله به جمع سرخ‌پوشان بازگشت که در مفاد قرارداد وی هیچ بند فسخی وجود ندارد.

با این حال، گرچه این مدافع ملی‌پوش پیشنهادات قابل توجهی دارد اما تا زمانی که باشگاه رضایت‌نامه او را صادر نکند، نمی‌تواند از این تیم جدا شود و همچنان در لیگ بیست و چهارم نیز بازیکن پرسپولیس خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    2 0
    نقل و انتقالات پرسپولیس!!! .... ۱، جذب مربی اسپانیایی که از تمام تیم‌ها اخراج شده و آمارش به شدت افتضاحه... ۲، جذب معاون حقوقی از استقلال که الحاقیه قرارداد بیرانوند رو اضافه کرد.... ۳، تمدید قرارداد بازیکنان ((مصدوم)) پرسپولیس.... ۴، مذاکره بی‌نتیجه با آقایی‌پور و اسلامی و جذب این بازیکنان توسط رقیب ..... ۵، از دست دادن بازیکنان فیکس تیم ، ترابی و اسماعیلی‌فر.... ۶، عدم توانایی در جذب دروازه‌بان در حالی‌که دروازه‌بان مطمئنی نداریم.... ۷، از دست دادن زمان برای جذب بازیکنانی از قبیل لیموچی و احمدزاده که تمایل به پوشیدن لباس پرسپولیس رو دارن و احتمال جذبشون توسط سپاهان به شدت بالاست....... ۸، جذب بازیکن از خوشه‌طلایی، تیمی بسیار ضعیف که آمار خیلی بدی داشته..... ۹، تمدید قرارداد با بازیکنان پا به‌ سن گذاشته.... ۱۰، از دست دادن هنانوف ۲۳ ساله در حالی‌که دفاع راست نداریم.....درویش خیلی تلاش میکنه که پرسپولیس رو نابود کنه، از وقتی که بانک شهر مالک پرسپولیس شد بدبختی‌های پرسپولیس هم شروع شد
  • کیون IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    0 0
    کنعانی عشق است فدایی داری تو پرسپولیس در قهرمانی انشالله آسیا ببینیمت
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    0 0
    به جهنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس