روسیه طرح دزدیدن بمب افکن از سوی اوکراین را خنثی کرد + فیلم

مرکز روابط عمومی سرویس امنیت فدرال روسیه، از خنثی کردن اقدام سرویس اطلاعاتی اوکراین با حمایت کشورهای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی «ناتو» برای سازماندهی عملیات ربودن بمب‌افکن استراتژیک «تو-۲۲ ام ۳» به اوکراین خبر داد.

به گزارش مشرق، در بیانیه‌ای که دوشنبه، ۱۸ تیر از سوی سرویس امنیت فدرال روسیه منتشر شد، آمده است که سرویس امنیت فدرال روسیه، تلاش مجدد نیروهای امنیتی اوکراین برای انجام عملیات ربایش بمب‌افکن راهبردی دوربرد «تو-۲۲ ام ۳» متعلق به نیروی هوایی روسیه را خنثی کرد.

‌بر اساس این بیانیه، سرویس اطلاعاتی اوکراین قصد داشت در ازای پرداخت پاداش مالی و اعطای تابعیت ایتالیایی، یک خلبان نظامی روسی را به خدمت گرفته و او را متقاعد کند که با این بمب‌افکن موشک‌انداز پرواز کرده و در اوکراین فرود آید.

‌این بیانیه افزود که دست داشتن سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای عضو «ناتو» در تدارک و اجرای این عملیات، فاش شده است.

‌خبرگزاری «تاس» به نقل از سرویس فدرال نوشت که روسیه در جریان این عملیات، اطلاعاتی دریافت کرد که به نیروهای روسیه در حمله به فرودگاه نظامی اوزرن، کمک کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    5 8
    روسیه از ما هم بی در و پیکرتره
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      11 4
      تنهایی جلوی کل ناتو وایساده و توی کشورش آب از آب تکون نخورده اونوقت چجوری بی در و پیکره
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      0 1
      روسیه از کره شمالی کوبا سوریه عراق آفریقا لبنان مزدور استخدام کرده زندانی ها رو هم به جنگ فرستاده از ایران کره شمالی چین سلاح گرفته. کجای این به تنهایی حساب میشه توان ارتش روسیه با کمک های غرب به اوکراین قابل مقایسه نیست روسیه سه هزار جنگنده داره بالای ده هزار تانک داره اما اوکراین نیرو هوایی دریایی خیلی کوچکی داره
  • لنگی سوز IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    1 3
    دمشون گرم . همینکه اصلاح طلبها رو ناراحت کرد خودش کلی ارزش داره خخخخخخخخخ
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      3 5
      اصلاح طلبا بازم ازتون بردن تو انتخابات خخخخخخخخخخخ 8سال دیگه باید زیر سلطه شون باشید
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      1 1
      افسادطلبان نبردن اتفاقا خودزنی کردن چون کارنامه و روش مملکت داری آنها میاد جلوی چشم مردمی که دولت کار و امید شهید رئیسی رو دیدن و وقتی مردم باهم مقایسشون می کنن تازه میفهمن چی دادن چی گرفتن
  • DE ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    0 2
    یک برنامه خود زنی به جت اضافه کنید که اگر در غیر از خاک روسیه فرود آمد یا فراتر از محدوده عملیاتی خود پرواز کرد جت خودکشی کرده و منفجر شود و خلبان هم نتواند بیرون بپرد .انفجار خصوصا باید تمام ادوات الکترونیکی آنرا ذوب کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس