کد خبر 1633661
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
پایداری شبکه توزیع آب تهران با رکوردزنی مصرف

وزیر نیرو از شرکت آبفای تهران به دلیل پایداری شبکه توزیع آب و مدیریت مناسب آبرسانی با وجود گرمای بی‌سابقه روزهای اخیر و شکسته شدن مصرف آب در این استان قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، تداوم گرمای بی‌سابقه در مردادماه و افزایش دمای هوا در روزهای اخیر تا ۴۳ درجه در شهر تهران و در برخی شهرهای استان تهران تا ۴۵ درجه بالای صفر، مصرف روزانه آب شهروندان تهرانی را به حدود چهار میلیون مترمکعب و اوج مصرف لحظه‌ای را به ۵۹ مترمکعب در ثانیه رساند که رکورد جدیدی در مصرف آب محسوب می‌شود.

با وجود گرمای بی‌سابقه و رکوردشکنی مصرف آب، مدیریت و مراقبت مستمر صورت گرفته، موجب شد وضعیت ذخیره آب مخازن در شرایط مطلوبی قرار گیرد و آب شهروندان بدون ایجاد هرگونه محدودیتی در شبکه توزیع، تأمین شود.

بر این اساس، محسن اردکانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گزارشی از آخرین وضعیت مصرف و میزان ذخیره مخازن آب تهران به وزیر نیرو ارائه کرد.

علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو نیز در پاسخ به گزارش ارائه شده، از تلاش‌های مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای مدیریت مناسب آبرسانی و پایداری شبکه توزیع آب قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
    0 0
    در این سالهای خشکسالی و گرم ، کولر آبی تولید کنید و تو دمای بالای 44 درجه آن را روشن کنید آن وقت فقط بخار آب و هوای شرجی تحویل میگیرید !!!! یا باید برق را درتراز یک کشور خاورمیانه ای و گرم بیابانی تولید کنید و یا باید آب را از دریا منتقل کنید و شیرین کنید و استفاده کنید. کدام راحت تر و سهل الوصول تر است.تا زمانیکه طرح های نیروگاه برق اتمی در دست اجرا به ثمر برسد ، در کنار هر شهری یک نیروگاه برق خورشیدی درمان فوری بخشی از مشکلات است. با اوراق مشارکت مردمی میشود طرح نیروگاه خورشیدی در هر شهری را به صورت فوری به انجام رسانید به شرط اهلیت داشتن پیمانکاران انتخابی و روشن و آشکار بودن آن تا کسی نتواند خدای نکرده قصور یا خطاهای احتمالی را لاپوشانی کند. .
  • جواد FR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
    0 0
    اتباع دارن ایران را با خلق تورم نابود میکنند بالا بیست میلیون نفر افاغنه درایرانند علت ناترازی آب برق گاز وووو مصرف اتباع است سالی ده میلیارد دلار اتباع یارانه بنزین میگیرن بالا پنج میلیون وسیله نقلیه اتباع در خیابان ها درحرکتند چهل درصد نون کشور را اتباع مصرف میکنند اکثرا هم وهابین وزادوولدی نجومی دارن تغییر بافت جمعیتی حتمیس یهود پشت کوچ اتباع وهابی به ایرانه هدف سقیفه نشین کردن ایران است سالی صد میلیارد دلار اتباع یارانه وارز برا چنج درامدشغلشون می‌خوان کرایه خونه بخاطر اتباع ده برابر شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس