رسانه عبری: نتانیاهو از ترس فروپاشی کابینه، در معامله با حماس کارشکنی می‌کند

سطح نارضایتی و انتقادات در رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده است و مخالفان وی به صورت سرسختانه بر برکناری وی اصرار میکنند.

سرویس جهان مشرق - مامی پئر، کارشناس صهیونیستی منتقد نتانیاهو، در یادداشتی به این مسئله پرداخت که بنیامین نتانیاهو با خودخواهی های خود، چه بلایی بر سر آنها آورده است. وی در یادداشت خود به این امر اشاره کرد که چرا نتانیاهو باید برکنار شود.

این کارشناس صهیونیست در این گزارش نوشت:

به خاطر امنیت، ارزش و رفاه اقتصادی خودمان هم که شده، دولت اسرائیل باید فورا نتانیاهو را به خانه بفرستد. شخی که باعث و بانی نابودی و از دست دادن امید است. فقط ببینید این مغر متفکر امنیت، اقتصاد و دیپماسی ما را به کجا رسانده است:

مدیریت نتانیاهو تا ۷ اکتبر: ۱۱۴۵ کشته، ۲۵۱ اسیر که ۱۱۵ نفر از آنها هنوز در تونل های حماس در حال پوسیدن هستند، هزاران زخمی، ویرانی های اطراف غزع، نادیده گرفتن همه چراغ های هشدار دهنده روشن، فرار از مسئولیت، تلاش برای تسلط بر سیستم قضایی و از بین بردن دموکراسی، به آتش کشیدن خیابان‌ها، تلاش برای تخریب بوروکراسی دولتی، بی توجهی به هشدارهای وزیر دفاع و روسای دستگاه های اطلاعاتی در مورد پیامدهای امنیتی اصلاحات قضائی، رفتار توهین آمیز نسبت به رئیس ستاد ارتش و ارتش اسرائیل، سخنان و قهرمان بازی های دروغین درباره جلوگیری از توسعه هسته ای ایران، کمک های مالی مداوم برای تقویت قدرت نیروهای حماس، تبدیل صلح به لجن و خرابه و ایجاد دولتی که نابود کننده رابطه با دوستان ما در غرب و در درجه اول ایالات متحده است.

کارشناس صهیونیست: به این دلایل باید نتانیاهو را برکنار کنیم
اسرائیل نیاز به برکناری فوری نتانیاهو دارد

مدیریت نتانیاهو از ۸ اکتبر به بعد: کشته شدن بیش از ۷۰۰ سرباز، پلیس، نیروهای امنیتی و غیرنظامی، تخریب شهرک های شمال، از دست دادن قدرت بازدارندگی، تعیین معادلات توسط دشمن، از دست دادن فرصت برای ضربه زدن به حزب الله، مدیریت رویدادها توسط دشمن و انفعال ما، شلیک ۳۰۰ موشک از ایران، حملات حوثی ها به اسرائیل و تعطیلی ده ماهه بندر ایلات - آسیب شدید به تجارت، آسیب به واردات و صادرات، ده ها هزار آواره در اسرائیل، شکست در مسئله روابط عمومی و تبدیل ما به عنوان یک دولت افراطی و تند در چشم جهانیان، نبرد بخاطر نفس و منیت خود، فرار از پاسخگویی به رسانه ها در زمان مشکلات و نشان دادن یک خود شفیتگی شدید با استفاده از ضمیر ملکی: "من دستور دادم، من این کار را کردم، من گفتم" در زمانی که نیروهای ما موفقیتی را بدست آورند.

در ادامه نتیجه تلاش های نتانیاهو، ما در دادگاه بین المللی لاهه تبدیل به یک ملت قاتل شدیم، از سوی بهترین دوستان ما در غرب تحریم تسلیحاتی شدیم، رتبه اعتباری اسرائیل پایین آمد، اقتصاد در حال فروپاشی است، کسری بودجه در حال افزایش است، ما در خانه نشسته ایم و به جای اینکه اقدام پیشگیرانه انجام دهیم، منتظریم ایران و حزب الله در مکان و زمان دلخواه خود به ما ضربه بزنند. همانطور که کمدین‌های برنامه های طنز اسرائیل به شوخی گفتند، او (نتانیاهو) هنوز در پناهگاه است، اما این شوخی در سال ۲۰۲۴ به قیمت اقتصاد، امنیت و آینده ما تمام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    این خونخوار اگر شده کل دنیا رو به آتش بکشه به این راحتی کنار نمیکشه. فقط باید یکی حذفش کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس